Gå til innhold

Bildetråden 2010.


Gjest Oliver

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Digger bildet ditt Andrè, men synest flua ble pittelitt for lys.

Står ikke helt i stil med resten av bildet her på min skjerm. :)Og tviler heller ikke på at det tar 300 forsøk for å få til slik som dette.

her er et portrett fra meg :-)

[attachimg=1]

post-0-13949883672362_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrè: Ahh, DA ser jeg det :)

Rimelig godt jobba :) Dette er en typisk "Andrèting" :)

Gisle og Lars. Fy faen for noen bilder dere legger ut for tiden. Jeg tar av meg hatten. Rett og slett imponert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble veldig stilig det RAW bildet ditt, andrè.

full fokus på flaska, samtidig som det ser ut som dattera di kaster flaska mot deg. kunne glidd rett inn en reklame for brusen, det der.

forøvrig helt enig ang smaken. skikkelig dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint bilde det da, Oddbjørn. Jeg likte det duse gråaktige lyset godt.

Prøv å kjør det opp EV +0,7 så skal du se det også blir mer spill i de nære steinene uten at himmelen blir noe utbrent av det  :)

ble veldig stilig det RAW bildet ditt, andrè.

full fokus på flaska, samtidig som det ser ut som dattera di kaster flaska mot deg. kunne glidd rett inn en reklame for brusen, det der.

forøvrig helt enig ang smaken. skikkelig dritt.

Takk  :) Men angående smaken. Dette er jo en RAW- brus, og krever derfor kanskje også litt etterbehandling for å bli korrekt? Akkurat som et RAW- bilde.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint bilde det da, Oddbjørn. Jeg likte det duse gråaktige lyset godt.

Prøv å kjør det opp EV +0,7 så skal du se det også blir mer spill i de nære steinene uten at himmelen blir noe utbrent av det  :)

Takk for god tilbakemelding André. Brukte litt høyere EV på resten av bildene, men der var også lukkertiden for treg til at det ble skarpt.

Kjørte opp litt i Lightroom.

[attachimg=1]

post-155-13949883727461_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult bilde, Lars  ;D Fisker så sent at man drar assosiasjonen fram mot jul. Godt tenkt  :)

Sitter her å hører på musikk og ser gjennom noen gamle bilder jeg.

Så fant jeg igjen dette  :) Mulig jeg har postet det engang før, eller ikke, men i så fall beklager jeg på forhånd  :)

Men jeg synes dette er et så fint bilde av jentene mine - samboer og datter. Får fram god følelse  :)

Ikke helt perfekt rent teknisk, men jeg synes det er flott allikevel jeg.

5152145998_53f611349e_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint bilde det da, Oddbjørn. Jeg likte det duse gråaktige lyset godt.

Prøv å kjør det opp EV +0,7 så skal du se det også blir mer spill i de nære steinene uten at himmelen blir noe utbrent av det  :)

Takk for god tilbakemelding André. Brukte litt høyere EV på resten av bildene, men der var også lukkertiden for treg til at det ble skarpt.

Kjørte opp litt i Lightroom.

[attachimg=1]

dette likte jeg godt. syntes det ble bedre nå som du har dratt det opp litt i lightroom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske bilder i denne tråden her nå.

Dritbra.

Oliver ville vi skulle ta bilder av noen av lekene hans, og han fikk bestemme hvordan de skulle være. her er resultatet :-)

[attachimg=1]

post-0-13949883733105_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...