Gå til innhold

Sneller, sneller, sneller!


fluedengern

Anbefalte innlegg

Fant denne på et annet forum. Laget av en tysk snellemaker. Kitsch eller kunst?

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

Dette er vel rett opp di gate, Torbjørn?

post-0-13949873430894_thumb.jpg

post-0-13949873431307_thumb.jpg

post-0-13949873431668_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne på et annet forum. Laget av en tysk snellemaker. Kitsch eller kunst?

Det kunne bare vært en tysker som har laget den snella der, Sjur  ;D Han har sikkert hockeysveis og bart også.

Akkuratt der kunne jeg nok ha dristet meg ut med en av mine meget vanlige komentarer som feks "Det e eg villige t å vedda live mitt på" ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne på et annet forum. Laget av en tysk snellemaker. Kitsch eller kunst?

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

Dette er vel rett opp di gate, Torbjørn?

Dette må vel være ei typisk tysk schnelle?  ;D Uansett, den hadde jeg ikke vist frem til en kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Her er den som skal sitte på min canestang, går å venter på en cane fra Sverige, og syntes jeg måtte ha en passende snelle. Denne er det ikke laget mange av heller... flott snelle !

Se der var`n Jan :D

Kalle slår til igjen sier nå jeg.

Helt perfekt for canestanga di etter mitt skjønn :D

Grattis Jan...... og nok en lækkerbisken, Kalle ;D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det ja :) Handlekjærring!!

Har tenkt litt på en ting, du viste meg et smykke av ei snelle i sommer og jeg reagerte nesten ikke.

Det var ikke helt meningen. Har liksom bare ikke helt "tatt av" på sneller. Er mer opptatt av stenger en sneller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det ja :) Handlekjærring!!

Har tenkt litt på en ting, du viste meg et smykke av ei snelle i sommer og jeg reagerte nesten ikke.

Det var ikke helt meningen. Har liksom bare ikke helt "tatt av" på sneller. Er mer opptatt av stenger en sneller.

Stanga er jo blå åsså, opptatt av begge jeg ;D  Er en liten motebitch jeg serru. Tok av når jeg ble født jeg og håper jeg aldri lander ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny snelle i hus :D Beklager André, måtte pimpe sveiva litt så den står i stil med resten ;D

Det er digg å være kokko ;D

Se der ja, Robert - der har vi snella  :) Jeg synes nesten det var synd å kvitte seg med ei slik godsnelle, men jeg er helt sikker på at den har fått et godt nytt hjem hos deg kamerat  ;D  Jeg måtte ha noe cash til nytt Gitzo- stativ så da røyk jeg på og måtte selge noe dessverre. Men sånn er det. Ta noen reale gamper av noen ørreter til på den  :) Det har jeg gjort, og snella er kanonbra og pålitelig  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...