Gå til innhold

Fluebindecupen endelig resultat


Anbefalte innlegg

Grattulerer så mye med velfortjent seier Robban.  :)

Utrolig mange flotte og kreativ bidrag i konkuransen. Artig og følge med.

Gisle

Takk Gisle. Sitter nå her sjøl og tenker igjennom, fine ord du sa," artig og følge med", og med det mener jeg at jeg har lært så mye i denne konkuransen.

Livredd for å skrive noe som helst alltid, men jeg har lært utrolig mye i disse fem rundene . Mye inspirasjon fra alle som har deltatt og ikke minst , nå må jeg inrømme at det ble litt konkuranse instinkt etter første runde . Morro har det ihvertfall vært og en stor takk til dommere for tiltaket, dette må vi ha mere av.

Eneste innvending jeg har er at vi må lage rom for en STREAMER ;D ;D ;D Ihvertfall en flua som trekkes under vann  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å selv ha tittet i Robbans fluebokser så var det alt annet enn overraskende at han dro i land seieren her  :)

Nå har'n snart alle stengene i Fario-serien også  ;D

Uansett, gratulerer til hele gjengen . . . Dyktige fluebindere alle mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare hive meg på gratulasjoner her. Flott jobbet. Og en takk til dommerne for jobben de har gjort her. Knallbra. Og takk til Guideline for for fluesnøret.  ;D

Alle vi som ikke var med i teten, har også fått utrolig mye ut av dette. Har lært masse.

Eneste innvending jeg har er at vi må lage rom for en STREAMER ;D ;D ;D Ihvertfall en flua som trekkes under vann  ;D

Vi har jo hatt mulighet for dette på den valgfrie?  ;)

Og så kom jeg på en ting når jeg ryddet litt her om dagen og fant noen hårstablere jeg ikke bruker. Er det fortsatt noen i cupen som ikke har en slik? Send meg en PM, så kan jeg sende en av disse:

[attach=1]

post-3777-13949878147943_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ville bare nevne at siden jeg ikke fisker. Siden jeg har sluttet. Siden jeg bare pusser opp hjemme og sånn...  :-\

Jeg var ute i gården og testet snøret jeg fikk. Guideline Presentation. Digget den korte klumpen. Dette snøret må jeg nok ha i flere klasser.  ;D Men jeg tenkte til jeg evt. begynner å fiske igjen. Trenger ikke så mange slike snører ute på gårdsplassen.  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...