Gå til innhold

Fluebindecupen endelig resultat


Anbefalte innlegg

Heisann,

Da er endelig resultat klart, les mer her: http://www.fluefiskesiden.no/index.php?option=com_content&view=article&id=263:fluebinde-cupen-2010&catid=37:praktisk-fiske&Itemid=69

Vi gratulerer alle med resultatene og takker for mange bidrag og interesse.

Premie fordeling:

1 - Robban: Guideline Fario 8'6 #3 til en verdi av 3699,-

2 - Sigve: Guideline Haze 46 til en verdi av 1999,-

3 - Lasse18: Guideline Thermal Shield bibs til en verdi av 899,- (send Rune pm på str.)

Trukket ut etter loddtrekning:

- Rudix: Guideline Presentation Fluesnøre i valgfri klasse til en verdi av 599,- (send Rune PM på klasse)

- Roger Østberg: Guideline ReelMaster LA 46 til en verdi av 1099,-

Vi kommer tilbake med ny konkurranse på et seinere tidspunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere alle. Utrolig morsomt at så mange har bidratt. Utrolig mange kreative valgfrie bidrag. Utrolig fin måte å korte ned vinteren på. Utrolig mange dyktige fluebindere.

Enda morsommere er det at terskelen har vært lav for å delta. Det er bindere som har innformert om at de har bundet lite fluer tidligere, men som likevel har gått inn for sine kreasjoner og deltatt. Det har gjort dette enda morsommere. Alle disse fortjener kommentarer på alle fluer. Beklager at det ikke har skjedd hver gang.

Jeg må innrømme at det var morsomt å lese gjennom resultatene sammenlagt til slutt. Jeg tror nok mange med meg vil være enige i at den viser ganske bra nivået i toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som vant premier!

Veldig dyktige fluebindere som kom på pallen og en fortjent seier til Robban.

Så nå er det bare å lete etter isfrie vann og sulten ørret...  ;)

Skitt fiske alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattttttis Robert, flink du selv med sånne feite pølsefingre ;D ;D ;D, men nå må du sette igang og binde GJEDDEFLUER for nå kommer vannet snart ;) ;)

Ha ha takk brama brama ;D

edit: har ca nok gjeddefluer så det er ikke noe prob, men pølsefingra da Anders........... bacongrill med ost da eller? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Gratulerer til vinnerne !

Jeg flytta i høst, og har ikke fått rigga bindeutstyret i nyhuset enda.neste år blir jeg med.

(Ser av av bildene at det nok ikke hadde blitt no Fario på meg, men likevel !)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, 7. plass. Ikke verst for en relativ fersking :) Neste år tar jeg de tre første plassene alene, tenker jeg  ;D ;D 8)

Gratulerer til vinnerne!!!

Eirik

Men den kvaliteten du har på fluene dine etter så kort bindetid Hunken så overasker det meg ikke.  Nå snakker vi talent med stor T. Veldig imponert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...