Gå til innhold

Bildetråden 2011


Gisle Helgesen

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Her er et bilde som egentlig er boss. Vignetering, skeift osv osv, men synest himmelen var litt kul :)

5474289300_b8d8d62aa6_b.jpg

12 mm på fullformat ? ;)

DET kan rettes i PS. ;D

Himmelen var fin,men veldig dårlig fargemetning i forgrunnen. :o

Mange flotte bilder hær  :)

Vinterstemning over Bø i Vesterålen[attach=1]

Hadde fortjent et større format,flotte fjell.

Fra september i fjor. Ikke et spesielt bra bilde, men får en skikkelig godfølelse av og se på det :)

Var jo et bilde å få godstemning av det Vegar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ståle,har du prøvd å lese her ?

http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=4658.0

Også står det en forklaring her,hvis du har flickr el.

Sitat fra: vakdaforfaen på 01. Februar 2011, 22:48:48

kort tur på maxbo vækerø i dag, sola tittet frem og det nye kameraet var med

ikke verdens råeste bilde, men en start  Smiley

link til flickr, da jeg er like grønn på å legge inn bilder her, som jeg er til å skru på det nye kameraet (for ikke å snakke om photoshop, der skjønner jeg jo ingen ting..hehe)

http://flic.kr/p/9eXAQb

Trykk egenskaper  ved å høyreklikke på bildet inne på flickr. Merk of kopier adressen til bildet. trygg på bildeikonet ved innlegg her, og lim linken inn mellom tegnene Smiley

Slik Smiley

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra september i fjor. Ikke et spesielt bra bilde, men får en skikkelig godfølelse av og se på det :)

5473790447_1d0332f66b_b.jpg

Et særdeles godt tilskudd til galmannsfaktoren som rår gjennom vinteren, blir som medisin til en ukurerbar diagnose (så sant man ikke reiser sydover...) ;D Utrolig digg å se bider av vak og stille vann!! :D :D Glede seg til vårens myggfiske!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et særdeles godt tilskudd til galmannsfaktoren som rår gjennom vinteren, blir som medisin til en ukurerbar diagnose (så sant man ikke reiser sydover...) ;D Utrolig digg å se bider av vak og stille vann!! :D :D Glede seg til vårens myggfiske!! :)

Bare 2 måneder til nå så braker det løs! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin: Sølvhai, ikke sant? Ikke at det er så mye "hai" over den fisken egentlig..

Det stemmer Olav  :) Den er litt haiaktig i atferden når jeg slenger oppi fersk reke til de, men sånn fysisk ligner den ikke nei.  :)

Hvor og når tok du bildet "på Møre i april"? Hørte rykter om at det snødde så langt ut som i mai her oppe i fjor... Vakkert bilde, og ett syn jeg håper å se i april i år  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin: Sølvhai, ikke sant? Ikke at det er så mye "hai" over den fisken egentlig..

Det stemmer Olav  :) Den er litt haiaktig i atferden når jeg slenger oppi fersk reke til de, men sånn fysisk ligner den ikke nei.  :)

Hvor og når tok du bildet "på Møre i april"? Hørte rykter om at det snødde så langt ut som i mai her oppe i fjor... Vakkert og stemningsfyllt, og ett syn jeg håper å se i april i år  :D

Jeg hadde mange sånne, relativt store eksemplarer, i en 550liter for mange år sia..blei etterhvert bytta ut med sultne rødbuk-piraya.. :)

Jeg sitter og blar i det lille arkivet mitt, og bildet fra møre er nok et par år gammelt. Utgangspunktet var Ulsteinvik, usikker på hva det heter akkurat der.

Her et forsøk på å skremme et dekk før jeg lurer småfisken. Ikke skarpt, ikke bra teknisk, men det er gode minner fra en vakker dal -

[attachimg=1]

post-1295-13949886256437_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært nedi Amfien på kamp i kveld :D

Jeg trenger seriøst et nytt objektiv !! Ta bilder i en ishall, av bevegelige objekter, med lyssvakt objektiv er rett og slett kjett! Det gikk greit, om dem stod så og si rolig, men fikk ikke raske nok lukkertider til å få tatt noen bra actionbilder....

IMG_3090.jpg

IMG_3093.jpg

IMG_3160-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flotte bilder her... mye fiskerelatert..

Av og til er et godt fiskemåltid det som setter prikken over i'en :)

Klassisk kjøkkenbenk-bilde...

5482682321_fe19938b27_o.jpg

har du gjort noe i etterkant med fargen her? var usedvanlig skarp oransje farge på den fisken. litt vel skarp kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...