Gå til innhold

NY FLUEBINDEKONKURRANSE!!!


BjørnarSkj.

Anbefalte innlegg

I fjor arrangerte jeg en særdeles uformell fluebindekokurranse. I denne tråden vil jeg undersøke om dette er interesant også i år. I fjor lagde jeg kriteriene for konkurransen, og hadde en poenggivning som bel gitt hovedsaklig av folk på nettet. Husker ikke helt hvordan, men koste meg veldig av konseptet.

Hvis det er interesse for det, vil jeg gjerne gjenta konkurransen også i år.

Si fra hvis det er interesse for dette under tråden her.

Jeg kan skilte med magre premier akkurat som i fjor. Fiske DVD`er, norsk vinterrådyrlapper, dubbing/zonker lapper fra villkanin (ekte kaninbluedun) + mere etterhvert.

Skrik ut hvis interesant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Del opp konkurransen i 2 puljer denne gangen da, blir litt feil at "nybegynnere" skal konkurrere mot Robban, Sigve og resten av de proffe gutta. Da har man ikke en sjans i havet for å vinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er plass til en skabbete nordlending med et kondemnert sinn og 10 tommeltotta i sælbuvotta, så kan dere regne med at jeg stiller i klassen anti utstillingsfluer.

Jeg savnet i fjor en streamer, jeg håper at det i år er plass til en slik en + en god klassiker eller to.

Jeg synes forøvrig også at det hadde vært fint om flere hadde hevet seg med, også de mer profilerte binderne.

Dette er ikke bare en konkurranse, men også en stor inspirasjonskilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Del opp konkurransen i 2 puljer denne gangen da, blir litt feil at "nybegynnere" skal konkurrere mot Robban, Sigve og resten av de proffe gutta. Da har man ikke en sjans i havet for å vinne

Jeg tror du flørter med meg Raymond love

Oh yeah! kissbutt.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker om den første ja Erik. Uformell og åpen for alle. Nybegynnere og erfarne. Alle skal få ærlig mening om fluene.

Streamer skal med i år ja!

Når såpass mange har sagt fra allerede, så bestemmer jeg at vi kjører konkurranse allerede nå. Sitter og funderer på regler og kriterier nå. Vurderer å ha egen nybegynnerklasse? Vurderer å ha fiskeflueklasse? Streamer skal med. Kom gjerne med foralg. Kansje de bør postes på PM? gjør som dere vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en egen tørrflueklasse? Hehe, joda, jeg er fortsatt en raring og har derfor svært lite kulehoder, streamerkroker, blytråder og hva det måtte være. Ikke så veldig giret på å kjøpe inn alt det der heller. Eventuelt at en kan stryke en runde i cupen før man legger sammen totalen? Ikke at jeg vinner da men. ;) Hehe

Og for ordens skyld så må gjerne dere andre like å binde nymfer, streamere o.l for så å fange fisk på de. :) Ikke noe problemer med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...