Gå til innhold

ØRRETBOMS 4 - behind the scenes... :-)


André_Brµn

Anbefalte innlegg

Et sammensurium av 1) klipp som aldri har blitt vist før,
2) klipp som aldri skulle ha blitt vist under noen omstendighet
og 3) også deler av noen klipp fra selve filmen :-)

Hva er det egentlig med den tigermaska? Spør jeg meg fortsatt...   ;D
:)

 

16881264091_98cb185c0a_o.jpg

FILM>> https://vimeo.com/19801219

Vi synes det er moro da, og håper du synes det også   :) Ta det for det det er - 1 fluefisker, og 2 fotografer som har det moro på tur. 
Litt sånn blanding mellom ting som ikke skulle ha vært med og ting som...kanskje ikke skulle ha vært med heller   ;D

Endret av AndréB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, Gisle  :)

Den lille elva der var storørretelv-on-steroids... fyttikatta! Mye småfisk også på 200-300 gram, men fy fa.. med jevne mellomrom var det noen gromme store skygger langs bunnen  :) Skulle egentlig ønske vi hadde filmet enda mer av det vi gjorde. Mye kule øyeblikk hvor jeg kastet på storfisk, hvor det skjøt seg en 200- grammer fram og tok tørrflua MENS den store på noen kilo var på tur til å stige opp for å ta. Kan få hjertebank av mindre  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, karer  :)

Jeg var ikke noe involvert i "klippen" til ØB4 - Jurassic Lake, men jeg er også enig i at det burde ha vært med mye mer sånn "ting-rundt-fisket" også. Helt klart.

Det var med en del, men jeg synes alle bommerter, tanker, stemninger etc. er moro å ha med i tillegg til fete fiskescener. Så alt slik er moro. Det tilfører liksom litt mer reell dybde. Slik det virkelig var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra. Synes det fjellstuntet, som også er behørig dekket i selve ØB4, er noe av det kuleste som er laget på actionfluefiskefilmfronten! Digger også det søramerikanske soundtracket (kan du si mer om lydsporene). I den første Trout Bum Diaries er det også en scene der en av gutta står og fisker sjøørret under dårlige forhold, blir våt i vaderne etc, hvor det er et søramerikansk soundtrack som er skikkelig kult. Synes denne musikken kler fluefiske, på et eller annet merkelig vis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...