Gå til innhold

Hemsila


Eirik Nielsen

Anbefalte innlegg

Gjest Erik Eikre

Jeg må jo i sannhetens navn si at det ikke alltid er like ille. Og jeg selv er jo også som regel frekk og freidig nok til å begynne å prate med folk. Og da er det som regel plass til en til. Folk er som sagt hyggelige og greie. Men det er ikke alle som er like frempå som meg. Og det er ikke alltid jeg er i "frempåhumør" jeg heller dessverre. Innimellom vil man jo bare koble ut alt og alle og være alene i en "kulp" til alle stresstanker er borte som dugg for sola. Og jeg må altså innrømme at jeg får gjort det en gang iblant. Ja faktisk mye oftere enn jeg har gitt inntrykk av i denne tråden. Problemet er bare at det ikke alltid vaker i den "kulpen" man er alene. Den er "ledig" fordi den er ferdigfisket. Men da får man øvd på å bli tålmodig. Så aldri så ille at det ikke er godt for noe, hehe.

Men nå får jeg visst gi meg i denne tråden før hele verden tror jeg er en både gretten og gal gammel gubbe som vil ha elva for meg sjøl. Jeg er da for svarte ikke sååå gammel! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 649
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Flom er ikke noe moro, men det er faktisk enkelte steder i fluesona her som blir BEDRE når det er flom og høy vannføring. Men det er svært lokalt. Der en del ørreter samler seg og trekker "nedpå". Har sett noe grufull hard vakaktivitiet akkurat på en slik liten spot, når det ellers har vært dødt i Hemsila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Är den spotten under campingvogna ∆ndré?

hehe, du tror jeg bare tuller du, Per, angående hot-spots under flom?  ;D Det er faktisk ikke tull.

Det er det ingen tvil om Mr.Brun ;D Men i dette tilfellet skal man virkelig lete også. Jeg har da funnet utrolig fin fisk i andre elver under flom, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Moen

Är den spotten under campingvogna ∆ndré?

hehe, du tror jeg bare tuller du, Per, angående hot-spots under flom?  ;D Det er faktisk ikke tull.

Det finns alltid muligheter ∆ndré  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du tror jeg bare tuller du, Per, angående hot-spots under flom?  ;D Det er faktisk ikke tull.

Har fått mye fin ørret som bifangst under laksefiske på flom. Men slik det er nå i Hemsila tror jeg ikke det er allverdens med ørret som vaker ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Haha, du skal jaggu få leite etter hotspoten nå André. Nå er det kakao (med krem) og trippelstor elv. Det gikk fort ja. Utrolig fort!

Kommer det mer vann nå så bør man holde god avstand og det verste er at det er meldt mye mer regn i morra og lørdag. Skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...