Gå til innhold

Fluefiske på det jevne 2012 - The Movie


.JB

Anbefalte innlegg

  • Svar 136
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Du er en bitte liten morroklump Jørn. Denne videobloggen kommer til å bli utrolig bra. Eller på det jevne bedre enn alle de andre. Særlig om du orker å filme mer enn frem til mai. Gleder meg veldig til neste episode.

Ps! Slenger på et smilefjes sånn tilfelle jeg har trøkka på de sure tærna dine  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha  ;D Dette har jeg trua på. Gleder meg allerede til neste episode  :D Føler jeg er "fintfølende og legger merke til ting og vil da oppleve noen få høydepunkter"  ;D

What he says  :D

Dette vil man ikke gå glipp av !

Hvorfor ikke forhøre seg med Nrk3, Tv2 Zebra, Max, eller FEM, om ikke de ønsker å kjøpe rettigheten til noe med potensiale ?

Håpet er at noen etterhvert lanserer Fluefiske reality-tv, hvor noen (helst nymfe/streamerfiskere  ;D) blir stemt ut hver uke.  Såfremt reality-konseptet er der, så vil Tv3 eller TvN før eller senere fatte interesse  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gleder jeg meg til! Liker at ting blir fremstilt litt usminket og slik det virkelig er. Det tror jeg dere kan få til. Det er da de gode opplevelsene virkelig blir gode.

En jævlig tid, den der fra 40 til 50 JB. Gangsperra kommer der du aldri har opplevd den før. De gode fiskevanna blir automatisk liggende i yttergrensen for hva du orker. Det er ikke like moro å slite med seg øl på tur etc... Men, du venner deg til det.

Lykke til, dere har skapt forventninger!

;)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da ruller også den treige og forfrosne fluefiskefabler.com-redaksjonen i gang sesongen. Og nå? Ja, nå går jeg ut og oppfører meg som et normalt menneske, og gjør normale ting.  ;)

www.fluefiskefabler.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...