Gå til innhold

Fluefiske på det jevne 2012 - The Movie


.JB

Anbefalte innlegg

  • Svar 136
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Takk til den lille ultrasmale målgruppe for hyggelige tilbakemeldinger! :D Får se om kvaliteten kan bli bedre etterhvert, morsomt er det i hvertfall - og en temmelig sær ting å holde på med. 

Ja, fluedengern, vi støter nok på hverandre igjen når ting er litt mer i gang. Du må gjerne tipse meg om tiltagende vakfest på PM, så slipper jeg å finne ut av det selv.  :D 

Hehe, jada tips skal bli, men du får vel fiska like mye som meg, småbarnsfedre som vi er. Vaka litt i et annet småvann i nærmiljøet vårt i går og ble en av ruggene i lokaliteten, hele 35 cm!  <<l

For meg er det riktige i dette prosjektet lun humor, laidback stil og gjenspeilng av den som oftest langsomme hverdagen til fluefiskeren på en merkelig interessant måte. Go Jørn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at du likte det Ronny.  :)

Skisserer plottet til neste episode, og her blir det en lang og slitsom tur til et vann med muligheter for pen jevnt grei fangst. Hadde det ikke vært for at filmingen, som på et merkelig vis fungerer som en slags motivasjon, så vet jeg da pokker om jeg hadde orket å legge ut på denne strabasiøse turen. Gruer meg allerede, men har man et prosjekt så har man et prosjekt.  ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Takk, takk. Filmingen gikk skikkelig surr, men jeg kløppa sammen noe greier av siste dagers opptak. Håper å komme sterkere tilbake, men greit nok at rykingen av den største aldri fant veien til brikka  oooops  ;D

Ps! Og takk til Stokkebekken som berget pinsefisket mitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen karer. Ja Rune er en særdeles hyggelig energibundt. Dessuten sporty av ham å stille opp på tullet mitt.

PS! Enda godt han har blitt litt mer relaxed med årene, ellers hadde jeg nok gått meg vill i skauen der oppe også, men vi rakk likevel over noen vann.  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fiskene begynner å bli vel store Jørn...

Jo mer jeg slapper av desto større blir de, og så relaxed som jeg er i år så lover det dessverre godt.  ;) Farlig å si, men i og med at det ikke betyr så mye, så er det jo det samme. Det viktigste er uansett å være ute, kose seg med fisket, klekkinger, vak og fluefiskekolleger   ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hadde egentlig tenkt å la det ligge. Men det var litt dumt det også, kanskje litt feigt til og med. Thorkildsen og Martinsen stilte opp, og dessuten er det som kjent viktig å snakke ut om ting for å legge det bak seg. Dette er forhåpentligvis et intermesso, et mellomspill i påvente av noe fabelaktig. Ja, så da var det overstått. Skulle ønske jeg kunne si: Enjoy… :-[

www.fluefiskefabler.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...