Gå til innhold

Knotthøl


Anbefalte innlegg

Ja det kan du riktig si. Sprayet permetrin på en caps i går kveld. Hjalp vel litt.

Autan sier folk funker best på knott men jeg vet ikke helt. Jeg synes ikke det funker så bra.

Til og med buschman gir de faen i etter en stund.

I går var det ille her hjemme. Hentet en gammel og tørr sigarillos som lå i garasjen og dampet i vei.

Det er det eneste jeg vet om som virkelig hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen pingler dere på sørlandet er  ;D

I går hadde jeg en ekte stikkmygg surrende rundt hodet akkurat i det jeg skulle knyte på ny flue på fortommen, og den var skikkelig forbanna ! Da snakker vi utfordring, da  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen pingler dere på sørlandet er  ;D

I går hadde jeg en ekte stikkmygg surrende rundt hodet akkurat i det jeg skulle knyte på ny flue på fortommen, og den var skikkelig forbanna ! Da snakker vi utfordring, da  :o

Nå synes jeg Lars skal ta seg en sørlandstur og lage en episode av "Sørlandschips"...eller var det "...produkter"?  ;D 

Ja, ja. Tror selv en sindig totning hadde hatt pusteproblemer da. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen pingler dere på sørlandet er  ;D

I går hadde jeg en ekte stikkmygg surrende rundt hodet akkurat i det jeg skulle knyte på ny flue på fortommen, og den var skikkelig forbanna ! Da snakker vi utfordring, da  :o

Nå synes jeg Lars skal ta seg en sørlandstur og lage en episode av "Sørlandschips"...eller var det "...produkter"?  ;D 

Ja, ja. Tror selv en sindig totning hadde hatt pusteproblemer da. ;D

Skjønte på Ruffen i går at det var fæle greier, ja  8)

Skal se om det ikke blir en tur til kristiansand i løpet av sommeren, så skal jævel-knotten få noe å bryne seg på  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sunt er det sikkert ikke men skal du være sikker, så er diesel det eneste som fungerer for meg. heler diesel en knott!

Skal den drikkes eller røykes?  ;D

Ja heller du innpå en knert diesel, så er i hvertfall knotten et glemt problem  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor godt det hjelper, men det hjelper i alle fall på humøret:

Ta en trykkflaske med godt trykk og noe brennbart i. Stå stille til du bare ser og hører whitenoise. Rygg sakte mens du torchen jævelskapen i et brennende inferno. Dette får i alle fall tilfredsstilt den lille hevneren i deg. Gjentas 2-300 ganger til knottbestanden er tynnet ut nok til å puste uten å få knotthoste.

Huff jeg både gleder og gruer meg til Trøndlagen. Sviknottens vugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sunt er det sikkert ikke men skal du være sikker, så er diesel det eneste som fungerer for meg. heler diesel en knott!

Skal den drikkes eller røykes?  ;D

Smør deg in du :D

drikkes ? tja , ikke tenkt på det :P  vile likt å se deg røyke diesel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har prøvd denne da?

http://www.baardsen.no/storefront.php?pid=843

Har noe gammelt Fly Rite greier på spruteflaske. Likner veldig på det du avbildet. Flaska jeg har hadde muligens ikke sluppet inn i Norge i dag. :-\ Bak på flaska står det: INACTIVE INGREDIENTS: NONE! Flaska inneholder både DEET (87%) og phtalater 13%. Phtalater er definert som hormonhermere. Kan gi hermafroditter hos isbjørn. Flaska er sikkert definert som spesialavfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har prøvd denne da?

http://www.baardsen.no/storefront.php?pid=843

Har noe gammelt Fly Rite greier på spruteflaske. Likner veldig på det du avbildet. Flaska jeg har hadde muligens ikke sluppet inn i Norge i dag. :-\ Bak på flaska står det: INACTIVE INGREDIENTS: NONE! Flaska inneholder både DEET (87%) og phtalater 13%. Phtalater er definert som hormonhermere. Kan gi hermafroditter hos isbjørn. Flaska er sikkert definert som spesialavfall....

PRIS ?? ? ? ?  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den funker nok bedre en du noen gang hadde forstilt deg hvis du ikke har prøvd slikt før. Garrantert!

Nå begynner den helvetes knottsatan å tære på psyken >:( Går jo ikke an å ta kveldsturer i nærområdet om dagen. Fikk knott i øynene når jeg syklet til et ann nå i sted.

Fullstendig ødlegende for for en hver fiskeopplevelse.

Det ligger tre flasker bushman å venter på meg på posten. Gjett om jeg skal hente de i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...