Gå til innhold

Fluebinderhelg 2013


Frode G.

Anbefalte innlegg

  • Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Er man garantert tak over hodet etter å ha betalt avgiften, og hvordan blei det gjort i fjor med utdeling av sengeplasser?

Ja da er du garantert tak over hodet. Folk satte seg opp på hytter eller huset og så var det vel første mann til mølla tror jeg.

Det er flere små rom i huset. Kan ikke huske det ble noe styr. Er det noen som har spesielle behov så gi beskjed så ordner det seg hvis mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man garantert tak over hodet etter å ha betalt avgiften, og hvordan blei det gjort i fjor med utdeling av sengeplasser?

Alle som betaler seint må dele sovepose med meg, sånn er det bare, og jeg snorker høyere enn alle ;D

Jeg ligger meget stille så det er ikke så mye å frykte bortsett fra lyd og litt kiling pppray.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har spesielle behov så gi beskjed så ordner det seg hvis mulig.

Tja, jo . . . Litt pinlig dette i det macho-dominerte fluebindermiljøet, men det har seg sånn at jeg er vant til at kjerringa leser litt for meg på senga (Akkurat nå går det i Hardy Guttene).Hun kunne ikke bli med på denne turen, så jeg blir litt i villrede  :-[

Sist gang prøvde Tor Arne å lese litt for meg, men han sovnet selv etter ett avsnitt, og ikke leste han noe fint heller  :-\

Ble ikke mye søvn på meg den helga, for å si det sånn . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har spesielle behov så gi beskjed så ordner det seg hvis mulig.

Tja, jo . . . Litt pinlig dette i det macho-dominerte fluebindermiljøet, men det har seg sånn at jeg er vant til at kjerringa leser litt for meg på senga (Akkurat nå går det i Hardy Guttene).Hun kunne ikke bli med på denne turen, så jeg blir litt i villrede  :-[

Sist gang prøvde Tor Arne å lese litt for meg, men han sovnet selv etter ett avsnitt, og ikke leste han noe fint heller  :-\

Ble ikke mye søvn på meg den helga, for å si det sånn . . .

JB hadde vist et aktuelt rapport i fra 87 det fremdeles var litt lukt av trykksverte igjen i. Siden han alltid har med seg dette leser han nok høyt for deg selv om han kan alle historiene fra virkeligheten utenat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, Frode. Jeg har også en Aktuell Rapport pocketbok i hip pack'n, fra, ja la meg se..., den er fra '85. Et par av historiene er skikkelig drøye, og man sovner ikke med en gang, så jeg vet ikke om den duger for Lars. Selv pleier jeg å lese mest i den på dagtid, når jeg ligger ved et vann i skogen.

PS! Flere antikvariater i Oslo har et rikt utvalg av herrelitteratur fra en spennende tid, 70-tallet har mye bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi setter fristen for de som var med sist og dermed har førsterett til å benytte seg av den frem til 1 oktober.

Men meld nå interesse alle som har lyst å være med uansett da :) det er bare hvis vi blir for mange at dette vil være gjeldene.

Meld dere på i den andre tråden gutter og jenter.

Morro at David mcphail kommer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Høres meget bra ut Frode.

Var kjempe bra stemning sist gang,tror dette blir veldig bra.

Full Gazz

Den gode stemningen var bla annet du med på å bidra til med dine kunnskaper på ditt felt.

Hvis det er ønskelig kan vi sikkert få til en samme greie som sist.

Glenn

Kjører du stangbygging/stangrep ? Det var en ekstra dimensjon til forrige treff !

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...