Gå til innhold

Fluestang-produsent lager slukstenger?


André_Brµn

Anbefalte innlegg

Da jeg var ivrig på lettspinn-fiske på slutten av 80-tallet så verserte det rykter i magasiner og bøker om at de ultimate lettspinnstengene var bygget på blanks fra fluestenger (9-10 fot). Fikk aldri testet noen selv, men husker at jeg tenkte det måtte være helt rått. Særlig etter at jeg dro i fiskeutstyrsforretningen og begynte å vippe litt på delikat fluestenger.

PS! Lite visste jeg da om at jeg skulle bli en av de aller beste på nettopp fluefiske. Rart å tenke på nå. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shimano er flinke på slukstenger, beastmasterserien feks er knall. Hvordan er dem på fluestenger?

Shimano Freestone FS serien er etter min mening noe man absolutt burde prøve. <<l

Tom.

Enig i den! Bare testet en gang, men det var en slank og delikat femmer med skikkelig punch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS!

Flere stangprodusenter lager også kaffekopper og t-skjorter uten at det vekker oppsikt.

Hva pokker ?  :o

Bare kom med hvem det er først som sist, slik at jeg får kvittet meg med produkter jeg evt måtte ha fra produsenter som driver urent trav på denne måten  >:(

Har fått med meg at Scott også lager sykler, men dette er visstnok fluefiskesykler, så de har sitt på det tørre  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

PS!

Flere stangprodusenter lager også kaffekopper og t-skjorter uten at det vekker oppsikt.

Hva pokker ?  :o

Bare kom med hvem det er først som sist, slik at jeg får kvittet meg med produkter jeg evt måtte ha fra produsenter som driver urent trav på denne måten  >:(

Har fått med meg at Scott også lager sykler, men dette er visstnok fluefiskesykler, så de har sitt på det tørre  <<l

Du tuller sikkert Lars, men sier det likevel. Scott Flyrods endret logoen sin i ca -94 for de var for lik Scott sykler sin logo. De er altså ikke i slekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...