Gå til innhold

Hva har du kjøpt i dag?


Victor P

Anbefalte innlegg

:).... ikke i dag, men denne uka: Sage sp 509. Gammel flamme tilbake i stallen hhhart den får følge med enda en Danielesson dryfly snelle og aircel #5 + rio Trout #5. Trenger intet annet utenom alle de andre komboene, men de er ikke kjøpt i dag fffish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raymond

B3LS 9' #5 ;)

Sjit du pæng? ;D

Prøvd og vraket til fordel av en Winston DL4 og en CTS sak :)

OT; ble en Fluvius 4M, lettvektsbrenner, lettvektskasserolle pluss litt annet stæsj <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjit du pæng? ;D

Prøvd og vraket til fordel av en Winston DL4 og en CTS sak :)

OT; ble en Fluvius 4M, lettvektsbrenner, lettvektskasserolle pluss litt annet stæsj <<l

Driter'u penger eller? ;D;)

 

Du vraka fordi? Har prøvd DL4 i to minutter, på en gressplen...men det virka som fine saker :) Gleder meg uansett jeg  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raymond

Driter'u penger eller? ;D;)

 

Du vraka fordi? Har prøvd DL4 i to minutter, på en gressplen...men det virka som fine saker :) Gleder meg uansett jeg

Fordi de var bedre og nei, sjit itj pæng ;D

For all del, god stang, men personlig likte de jeg har bedre. DL'n er dypere og perfekt til nærfiske med muligheter for denging om man må, og CTS'en er en dyp kastemaskin med masse punch og feeling som sender lina uanstrengt langt inn i morradagen. Burde vært på blå resept for alle fluefiskenerder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raymond

Alle Winston er mer eller mindre myke i toppen, enkelte værre enn andre :)

CTS er nok annerledes vil jeg tro, ihvertfall sammenlignet med de eldre greiene jeg har prøvd, men har ikke hatt gleden av å prøve de nye enda. Anbefales på det varmeste

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja... At alle winstonstenger har en mjuk topp, er en sannhet med muligheter for store modifikasjoner ;) Kan sende deg minst tre. CTS høres interessant ut!  Ops, OT, men si fra hvis vi skal gjøre et byttelån en gang - bare ikke nå under ferskvannssesongen...  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raymond

Nåja... At alle winstonstenger har en mjuk topp, er en sannhet med muligheter for store modifikasjoner ;) Kan sende deg minst tre. CTS høres interessant ut!  Ops, OT, men si fra hvis vi skal gjøre et byttelån en gang - bare ikke nå under ferskvannssesongen...  ;D

Vel, stort sett er de nok det :)

Gir ikke fra meg CTS'en nå nei, men det blir nok en eller to turer sørover i løpet av sommeren. Første tur er Rena den 27. juni. Er du i området da, er du hjertelig velkommen til å prøve det jeg har liggende av go' saker ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i dag, men i går ramla det inn en pakke (som pronte ble smuglet usett inn på boden) med en Hardy Zenith 8,6 #4, Hardy Ultralite CC, Lamson Purist 2, Airflo SuperDri Elite #4, Airflo SuperDri Exceed #5 og et Rio Pike #8 F/I.

Sjelden har det vel vært mer kjærkomment at feriepengene kom i dag...halleluja!!

Zenith'en ble testkastet på plenen i går, og førsteinntrykket skuffet ikke. Så spørs det om jeg har hjerte til å kvitte meg med en kjær, bedagelig og "easy-going" amerikansk følgesvenn i Scott G2 8,8 #4 til fordel for min nye spretne og tighte engelsk-koreanske flamme...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

havna på hardy kjøret...

satt en lang stund på torsdags kveld og kikka på ultralite 4000dd`n min og tenkte hvorfor skal du sitte på #3ern og ikke bli brukt du nydelige sak. 

spola over lina fra Speedster 1.5`n og felte en liten tåre mtp salg av speedstern. 

satte snella på stanga og gud bedre så fort man glemte speedstern:p  

og da kom jo suget etter en ny snelle til #6ern og vips fredag kom og jeg sku på skittfiske for og kjøpe nye fiskebriller og liggeunderlag til fisketur førstkommende helg

post-5540-0-54392600-1402921186_thumb.jpg

 

og som man ser vips hadde man en storebror til 4000dd :) og utstyrshora i meg smiler som en unge på julaften :P

har forøvrig bestilt opp en rull med slik blå backing til storebror da jeg syntes det var "penere" 

 

så det som blei handlet på fredag var.

 

Hardy Ultralite 6000dd 

liggeunderlag av type stort nok.

Costa del Mar Hamlin med Copper 580G linse (dæven for en klarhet kontra mine Oakley briller med hd lens:p) 

vannfast solkrem

mygg roll-on

simms down under fiskehatt pga jeg alltid blir solbrent på ørene 

en slik nakke stropp fra Costa som ikke passa te Hamlin brillene.

og en sånn costa del mar pussefille 

 

alt i alt en vellykket tur til Skittfiske :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja.. Ikke bra dette her..

Siste tiden:

 

Outcast fishcat 4

Force fins

 

Loop Cross S1 #4

Loop Evotec 100

 

Evolo Long Belly #4

Zpey Crossover #3

GL 4 Cast #4

 

Backwinder Trout

Orvis Battenkill lll

Marryat CMR 56 Blå Limited Edition

Guideline Experience vadejakke

 

+mye småsnacks som fortommer og microring bbboobies

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...