Gå til innhold

Hva har du kjøpt i dag?


Victor P

Anbefalte innlegg

Bra du har funnet fram cccheers

Var på tide ;)

Men jeg må innrømme at jeg blir litt overveldet av det jeg trodde skulle bli en "ukomplisert" hobby... Nå har jeg tre stenger og fire sneller og veit fortsatt ikke Åssen jeg skal bruke de ;)

Kasting er nesten på stell men har vel oppdaga at jeg må lese og lese... Bare det å komme frem til rett utstyr og knuter er køddent hehe. Må ha med finn når jeg fisker ellers blir det bare krøll :P

Må ha noen å sparer med!

Line,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abel super 4n i svart matt finish,med bass yellow drag knob som matcher de gule detaljene på Radian stanga

(jålete spør du meg...)

Må være enig i det, griselekkert!

Radian kler også Danielsson Dry Fly!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være enig i det, griselekkert!

Radian kler også Danielsson Dry Fly!

Var faktisk en Dry Fly som satt på stanga før Abel snella kom i posten.. <<l 

Trist å pakke bort en så god snelle, kanskje den havner i selges-tråden etterhvert, MYE god snelle igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt påfyll av kroker, bindetråd og fortommer, ei flaske dry dip samt ei T-skjorte fra et vadebekledningsmerke jeg ikke er sponset av.

Har du endelig fått tak i Hodgeman t-skjorte, Vidar ?

Hvor mye måtte du punge ut, og har den egen brystlomme for Dry-dip flaska ?

Kunne du evt tenke deg å bytte t-skjorta mot ei Ron Thompson canada-skjorte og Sølvkroken caps ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt mye tid på å få tak i den T-skjorta, og den kostet nok atskillig mer enn kjerringa tillater meg å bruke, men heldigvis vant jeg 35 kroner på ekstra i forrige uke som ikke hu har fått ferten i, så jeg vet ikke om bytte den bort igjen. Men kan du skaffe ei coolwater bukse eller en jula-caps skal jeg vurdere det seriøst!!

Det var nok ikke egen lomme til dry-dipen, men jeg har klipt av en bit fra en pol vott og sydd en nøye tilpasset dry-dip lomme av det. Ser litt på retractor løsninger nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsipielt er jeg mot all utenlandsshopping. I en snever bransje bør man støtte norske forhandlere. Men i dag kom det likevel pakke fra andre siden av dammen, etter at jeg kom over et godt tilbud . Pakken inneholdt en Orvis Access 9´#5 (mid-flex), en Winston VSL i #7 og et SA Sharkwave i #5. Når dette kostet meg 4500,- levert på døren, skjønner jeg at mange velger utenlandske leverandører. Men neste gang støttes norsk butikk <<l 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei ein slik Zpey Dreamcatcher i #4 for og passe inn i quiveret med stenger, storebror dreamcatcher #6 er jo så nydelig så måtte ha lillebrorn. 

da min G.Loomis streamdance 8.6" #4 ikke var slik jeg ønsket, litt for stiv/rask for min del, får bare laste den med ett tyngre snøre med kort klump og bruke den de dagene det blåser litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 nye liner:

Loop Evotech 100 Flyt #8

Loop Evotech 100 F/I #8

 

Halv pris så da kunne jeg kjøpe 2 stk :)

 

Hør mye skryt av disse linene. Håper de passer bra til Loop Cross S1 #7

 

Flourcarbon 0.35 og 0.42 tafsmateriale

 

Shit! Nå på våren er man totalt ute på utstyrskjøret......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...