Jump to content

Hva har du kjøpt i dag?

Recommended Posts

• Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det hele startet slik Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Så blei det jaggu ein tur på IKEA og Biltema. Endelig eit skikkelig fluefiskerom med litt orden i sysakene!! Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Hei gjest! For å se skjult innho

Fluestang og snelle i julegave til fosterbror min på 12 Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" />

Henta stanga jeg har ventet på en stund fra USA på posten i dag. Orvis Superfine Glass 8'6 #6. Nydelig stang som takler selv de største streamerne jeg har. Første glassfiber-stanga jeg har, blir nok ikke siste. Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap.

Posted Images

Svein på Nordisk smilte godt når jeg la dette på disken forrige helg. 40 og 25 punds saltvannstippet, noen gigantiske streamere, vannsikker solkrem og women in waders 2014.

/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" />

Kjøpte meg akkurat ei ny stikke:

Blir veldig spennende og prøve!  /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" />

En Burkheimer Classic i 9' klasse 5 og en Renzetti "begynneråbligammel med dårligsyn" plate til stikka kom i posten i går. Gleder meg til å teste Burkheimern. Virker lovende!

Gjennomført nydelige stenger 

Holdt på å slå til på ei selv, men får klare meg med min custom-byggede en stund til.

En Burkheimer Classic i 9' klasse 5 og en Renzetti "begynneråbligammel med dårligsyn" plate til stikka kom i posten i går. Gleder meg til å teste Burkheimern. Virker lovende!

Gjennomført nydelige stenger 

Holdt på å slå til på ei selv, men får klare meg med min custom-byggede en stund til.

Kjempefin stang ja, og aksjonen virker å passe meg bra. Vet ikke hvorfor, men jeg hadde forestillt meg at disse stengene skulle være langsommere. Treg er den definitivt ikke!

VAnn ein budrunde på detta idag 1700,-  fint for meg som nettopp er begynt med binding

Yess.. Da var den i hus... Yiiiiiiihaaaaaaaaaaaaa

Splitter ny ja..  

Trodde du var litt rund i kanten Robert, men som plaster på såret skal jeg sende deg en flaske med Aass Gulløl

Var den nye holderen verdt penga sine?

Rund i hele kroppen jeg Viktor

Fin trådholder, fin tyngde, ligger godt i hånda, men om det er værdt penga som alt annet tullball er et annet spørsmål.

Som trøstekjøp i drittværet, absolutt 

Guest Unknown User

Sto og klemte på den i butikken din i går Robban. Fikk meg PetitJean sin i bursdagsgave som jeg ikke alls er fornøyd med så jeg er nødt til å gjøre noe. Mulig det blir den.

• 3 weeks later...

dette skal handles inn idag.

Rio Gold snøre til denne stanga

og noe fluebindings snafs

• Create New...