Jump to content

Hva har du kjøpt i dag?

Recommended Posts

• Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det hele startet slik Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Så blei det jaggu ein tur på IKEA og Biltema. Endelig eit skikkelig fluefiskerom med litt orden i sysakene!! Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Hei gjest! For å se skjult innho

Fluestang og snelle i julegave til fosterbror min på 12 Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" />

Henta stanga jeg har ventet på en stund fra USA på posten i dag. Orvis Superfine Glass 8'6 #6. Nydelig stang som takler selv de største streamerne jeg har. Første glassfiber-stanga jeg har, blir nok ikke siste. Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap.

Posted Images

Takk takk!

Må si jeg er misunnelig på de Hardy-snellene dine. De er sweet! Akkurat som deg  

/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20" />

Ei bok alle burde ha i hylla, sjekk prisen

49 spenn??? Ja, dette er seriøst det beste tilbudet jeg har sett på lenge!!!

Ja det var en knallpris!

Godt jeg er medlem i Bokklubben.

Fikk denne i posten selv for noen uker siden og er kjempefornøyd

/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> ..Sitter med gul markeringstusj og prøver å markere det jeg tror er viktgst slik at det skal bli lettere å slå opp senere..

et lite "problerm" er at det blir litt mye gul tusj..synes det virker som alt er både smart og viktig

Vi kan ikke ha det slik i detta landet at alle andre bare skal kjøpe og kjøpe, mens jeg aldri skal kjøpe noenting !  :-\

Så i dag lurte jeg med meg Roy Ole til lillestrøm, slik at han kunne lure meg til å kjøpe masse ting jeg sikkert ikke har bruk for 

/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20" />)

Her var det jo masse godis! Og det er vel ikke noe problem å få bruk for dette?! 

Huska dere å kjøpe med edle dråper og?!

/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" />

God kveld bak stikka!

Huska dere å kjøpe med edle dråper og?!

God kveld bak stikka!

På toten brygger vi de edle dråpene våre selv, Victor 

Vi avler stort sett frem vårt eget bindemateriale også, men noen ganger er det greit å handle inn noe fra butikk, slik at man har noe å sammenligne med 

Tjohooo - Lillestrøm var jammen meg stort i forhold til hva vi er vant til Lars - men jeg fikk vel med meg omtrentlig samme type haug som Lars her, samt at jeg endelig fikk meg ei topplue. Så nå slipper jeg å fryse på ørene.

Nei noe så godt å endelig kunne få brukt opp noe av de besparte midlene

PS - de 2 første fluene er bundet i kveld siden august 2013 (rusten - JA)

Kjøpte meg noen microringer i titan i dag. Tenker bruke dem til et oppsett for myggfisket i vår med buzzer som opphenger.

Fine greier 

Men behold dem på sikringsnåla, hvis ikke er de borte før du rekker å si "gudbrandsdalslågen" 

Er ikke mye vits i å begynne å lete etter disse, hvis de først mistes . . .

Jeg knyter alltid fortommen fast i microringen før jeg tar den av nåla. Mye enklere da ja, som Lars påpeker. Husker jeg sto med den store vaksjelven og skulle bytte spiss. Fin ørret gikk å krusa foran meg og det var bare å legge ut. Da jeg endelig fikk knota fortommen fast i ringen så jeg at jeg hadde knyti den fast i den innerste ringen... Oh my gåd for en idiot...

Hva har jeg kjøpt i dag? Jo, fant noen småpenger i lomma og klinte til på en 8'6 foter scott s4. Sur svie i dag, søt kløe til våren.

Guest Unknown User

Kjøpte meg noen microringer i titan i dag. Tenker bruke dem til et oppsett for myggfisket i vår med buzzer som opphenger.

Fine greier 

Men behold dem på sikringsnåla, hvis ikke er de borte før du rekker å si "gudbrandsdalslågen" 

Er ikke mye vits i å begynne å lete etter disse, hvis de først mistes . . .

Takk for gode tips gutter. Har faktisk ikke kommet så langt i tenkingen, men misstenker at de ville endt opp på et usmart sted så sto jeg der og bannet en digg sommerdag i juli.

Hei  

Et godt tips, Fredrik:

1) Knyt den taperte fortommen til microringen med en crawford-knute, mens den ennå sitter på sikkerhetsnåla. Men ikke stram til knuten helt. 2) Ta microringen av sikkerhetsnåla, og knyt fast spissdelen med en ny crawford-knute. SÅ fukter du knutene og strammer begge to  

Da slipper man knotet med å stramme til ved å holde i den lille microringen. Når begge fortomsdelene er knytet fast, så har man ender å holde i. Kjapt og supersterkt.

PS Disse microringene er just rette sorten  

Den ser virkelig god ut André, må han en sådan. For mig finns der intet verre end at fryse.

Jeg er ikke flink til at fiske med handsker når det er koldt. Men fylder min zippo fuldt op og lægger den i lommen. Når mine små pølser er kolde da holder jeg pause og varmer mig på kaffen og zippo´en. Måtte købe en ny i år da jeg mistet det gamle :-\

• Create New...