Gå til innhold

Fluefiskesiden t-shirt???????

Anbefalte innlegg

• Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Henning
Skrevet

Jævli svære folk her inne :):) Ei small og ei medium til meg takk :):)

Gjest FlueJimFlue
Skrevet

Kjøper gjerne en t-shirt og 2 kult med noe utenom

de vanlige tingene helt klart!

2Xl da laugh.png' alt=':lol:'>

Skrevet

Ang. t-skjorte. Så var det dette med smak da... Noen vil sikkert ha en t-skjorte av gammel type (standard) andre liker litt andre vrier. Greia er vel at den er litt "grønn" kanskje?

Er det standard t-skjorter som gjelder eller litt med kontraster?

Eks. kontrast:

293276200f.jpg

Hva skal vi jobbe med?

Gjest Terje Refsahl
Skrevet

For mitt vedkommende så synes jeg det er helt greit at Rune, og de andre som måtte være innvolvert i selve tilblivelses prosessen, tar den avgjørelsen.

Det viktigste slik jeg ser det er at det en trøye som tydelig viser hvilken suveren nettside vi tilhører.

Jeg kommer uansett til å kjøpe en eller flere enten den har en farge eller to farger.

Bare de ikke blir rosa med gull paljetter så spiller det ingen rolle. laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'>

Likte forøvrig også den fargekombinasjonen på bildet.

Terje!

Gjest Henning
Skrevet

Er enig med Terje her, men kan vel tillføye at det ikke bør være bilde av ei nymfe på :):)............Men heilt klart vikti at det viser godt hvor vi stammer fra.......Vi er jo fluefiskesidomaner. :)

Skrevet

Are Lorentzen,

Hva med en blå polo med rød eller oransje skrift

Fint forslag syns jeg. Litt tøffere med polo t-shirts i forhold til standardtypen.

Skrevet

Hvis jeg fikk bestemme ville jeg gått for en piquet i en litt mer nøytral farge (les: elvecamo). Med en dun sydd på venstre siden av brystet, à la polo sport hesten, gjerne litt større. ;)

• Opprett ny...