Gå til innhold

SA Sharkskin


Anbefalte innlegg

Om en amerikaner synes haiskinnet er bra, leger desverre ikke sårene i mine fingre. :-[ :-[ :-[... Såre fingre har kun vært et problem ved elvefiske og lange kast med lange flyt, = mye line i vannet og stor motstand.

 

Har fisket med den i 3 uker nå, og har flere spor/sår etter lina i fingrene, har lagt om intreksteknikken nå, så brannsårene får gro i fred ;D.  Irriterende nok har jeg vent meg til lyden ;D ;D ;D Lina er god på korte kast synes jeg, slår veldig godt over.

En annen erfaring jeg gjorde i dag var at lina er litt lei og vippe ut av stangringene under tørrfluefiske i elv, henger i toppringen, mulig man kan legge om teknikken her, men jeg kommer nok til å stikke innom fluesjappa og kjøpe en annen line før fiskeferien starter om 5 dager.  ;D ;D

 

 

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 267
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror at man blir tilbøyelig til å skryte av noe man har brukt masse penger på, om ikke annet så for å forsvare kjøpet.  Få en bekreftelse på at man har valgt riktig, herunder få andre til å være enig.

 

Min erfaring med Sharkskin er at det er et greit snøre på korte hold.  Utover det har den en rekke mindre gode egenskaper:  Det har høy friksjon på fingertupper, det gir fra seg en dum lyd, det glir ikke spesielt godt i stangringene, det er meget dyrt og det oppfører seg ustabilt på lengre kast (jeg klarer ikke å presentere fornuftig på over 20 meter).  Det siste kan være et kasteproblem, men jeg klarer det nå greit med andre snører - eksempelvis SA Ultra 4 som er mitt favorittsnøre.  Jeg har videre en mistanke om at Sharkskin sliter på stangringene. Jeg har fått spor i mine stangringer, og jeg mener det må være Sharkskin sin skyld.  Av den grunn har jeg lagt Sharkskin på hylla, uavhengig av hva andre måtte mene.

 

 

 

Lillevann, første innfall kan du bare spare deg først som sist. Det er tøv!!!

At du ikke fikser linen må du ta på din kappe, og vær så snill og la alle oss andre som digger den, faktisk rå digger den få lov å mene det. Koster ikke så mye, bare en hundrelapp mer enn andre SA MAstery liner :)

Og verdt det!

 

Men igjen til dine erfaringer: Viktige, og således meget fornuftig å dele med andre.

Akkurat som mine og mange, mange andres herlige opplevelser ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at man blir tilbøyelig til å skryte av noe man har brukt masse penger på, om ikke annet så for å forsvare kjøpet.  Få en bekreftelse på at man har valgt riktig, herunder få andre til å være enig.

 

 

 

aaah, enda mer preik fra advokaten vår, som har spesialisert seg i å fornærme andres inteligens, og i den sammenheng ofte avslører sin egen mangel på sådane.

 

hva er dette for noe bs? ingen har hittil tvilt på at de som har delt ut sin erfaring har andre skjulte agendaer, og ikke er det vel noen grunn til å tro det heller. men på seg selv kjenner man andre, så vår lillevenn har nok en gang lirket fra seg bitter galle og negativitet. vel, lillevenn, sjansen for at feks SVN skryter av ss av de grunner du nevner anser jeg som like stor som at du disser ss for å tøffe deg, vise at du 'tør' å stå i mot hypen eller være det som synes å være din store lidenskap her i livet - være kontroversiell.

 

det er nesten fristende å avslutte med: get a life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Lillevann skrev:

Min erfaring med Sharkskin er at det er et greit snøre på korte hold.  Utover det har den en rekke mindre gode egenskaper:  Det har høy friksjon på fingertupper, det gir fra seg en dum lyd, det glir ikke spesielt godt i stangringene, det er meget dyrt og det oppfører seg ustabilt på lengre kast (jeg klarer ikke å presentere fornuftig på over 20 meter).  Det siste kan være et kasteproblem, men jeg klarer det nå greit med andre snører - eksempelvis SA Ultra 4 som er mitt favorittsnøre.  Jeg har videre en mistanke om at Sharkskin sliter på stangringene. Jeg har fått spor i mine stangringer, og jeg mener det må være Sharkskin sin skyld.  Av den grunn har jeg lagt Sharkskin på hylla, uavhengig av hva andre måtte mene.

 

Dette er en grei vurdering og nyttig info, Lillevann :D

 

Lillevann skrev:

Jeg tror at man blir tilbøyelig til å skryte av noe man har brukt masse penger på, om ikke annet så for å forsvare kjøpet.  Få en bekreftelse på at man har valgt riktig, herunder få andre til å være enig.

 

Dette er sånne type svar jeg oppfatter som unødvendig, arrogant og kverulerende, og som kun bidrar til å skape dårlig stemning i forumet. :-[ :-[ Hold deg til å svare som du gjør i det første av de to sitatene jeg har fra deg, så bidrar du på en langt mer konstruktiv måte  :)

Prøver så godt jeg kan å forstå slike svar som du kommer med her, men klarer det bare ikke. Det bærer ikke med seg noe som helst av verdi for ett ellers

så godt forum. Prøv for en gang skyld å ta litt selvkritikk, du kan da ikke seriøst mene at slike innlegg har noen som helst misjon :rolleyes: ::)???

 

Av en eller annen grunn er jeg overbevist om at du har mye å bidra med, hvis du bare gadd å vise ett snev av ydmykhet og saklighet.

 

Terje!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her traff visst Lillevann et ømt punkt!  ;D

 

Lillevann skriver to linjer og får 50 i retur.....hva får vi andre ut av det?

 

:rolleyes: bra forsøk å trekke lillevenn opp ytterligere. ble bare møkka lei av hans usympatiske og arrogante holdninger, og valgte å sette ned foten.

 

blir interessant å se om han makter å følge terjes oppfordringer...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her traff visst Lillevann et ømt punkt!  ;D

 

Lillevann skriver to linjer og får 50 i retur.....hva får vi andre ut av det?

 

Ja, du har helt rett Flyfisher. Det er støtende å prøve å fordreie/forkle mine subjektive oppfatninger av et produkt. Og skal jeg være helt ærlig, så har jeg ikke betalt lite for mine 2 Sharkskin liner.

Og jeg er heller ikke tilhørende noen del av bransjen, lenger.

Men jeg er litt engasjert fordi jeg holder kurs, og fordi jeg brenner for fluefiske, ikke nødvendigvis utstyrs hysteri...ikke få jeg har anbefalt Redington Redfly2 #5 iår...koster bare 1350.-....alle er lykkelige, har de fortalt meg.

Tiemco fluorcarbon og Airflo liner tilhører annen leverandør, ser defor på meg selv som rimelig uavhengig.

 

Legg merke til at jeg heller ikke kaster meg på snelle debatter, om hva som er kult, dyrt, og "må ha".

Fordi denne delen av mitt utstyr jeg prioriterer minst.

Vekt på snella har jeg blitt litt opptatt av siden jeg begynte å bruke de letteste stengene på markedet, Helios og Winston BoronII.

Hvis dere vil høre det i denne tråden, kan jeg godt si: Danielsson Orginal....oooops, enda en leverandør.

Men skal Lillevann arrestere meg  og andre der også ???

 

Stol på meg, Lillevann og Flyfisher, samtidig skal dere selvsagt stole på deres egne inntrykk, men ikke skyv våre andres fornøyde inntrykk under teppet som "ugyldige".

 

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Stol på meg, Lillevann og Flyfisher, samtidig skal dere selvsagt stole på deres egne inntrykk, men ikke skyv våre andres fornøyde inntrykk under teppet som "ugyldige".

 

Har ikke skjøvet noen inntrykk under teppet som "ugyldige", men er bare litt enig i at det er påfallende hvor ofte folk her inne anbefaler det de bruker selv som det beste på tross av at de ikke har prøvd stort annet.  Når det gjelder deg Stig er ikke du en av de som tilhører denne gruppen, men derimot en som tester ut et vidt spekter av produkter og merker, og jeg leser alle kommentarene dine rundt dette med stor interesse, så fortsett å fyll trådene med slik meningsfull informasjon!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, ai, selvsagt skal jeg det, men samtidig vil jeg nødig oppfattes å bare være interessert i utstyr.

Jeg er meget opptatt av det som skjer oppå og under vann. Jeg har prøvd å bidra der jeg mener jeg har noe å dele. Eller der andre påstår noe hardnakket og jeg mener det er direkte feil, eller "ingen regel uten unntak".

Og samtidig er det mange her som er gjennomgående flinke i å komme med positive erfaringer, og det må fortsette. REgistrerer at mange ikke liker noen produkter, og dermed må henge dem ut. Det annser ikke jeg som nødvendig i det hele tatt, med unnatk av "oppgjøret" jeg og Administrator hadde tidligere i vinter...men den gang ei heller forsøk på å rakke ned på noe/noen.

 

Stig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her traff visst Lillevann et ømt punkt!  ;D

 

Lillevann skriver to linjer og får 50 i retur.....hva får vi andre ut av det?

 

:rolleyes: bra forsøk å trekke lillevenn opp ytterligere. ble bare møkka lei av hans usympatiske og arrogante holdninger, og valgte å sette ned foten.

 

blir interessant å se om han makter å følge terjes oppfordringer...

 

 

Vel, jeg er vel ikke spesielt imponert over folk som synes det er en voksen diskusjonsform å vri på andres navn eller nick.  Jada, nå har vi sett at du kan vri "lillevann" til "lillevenn" flere ganger, dårlige poenger blir ikke bedre av å blir gjentatt.  Det var liksom en måte å erte på på barneskolen (når man var tom for gode poenger), ikke var det bra da, og det er det heller ikke nå.    Vi har en annen tråd med tema oppførsel, hva med å ha den i tanke?. 

 

Vi kan da være uenige om en fillesak som en line eller en stang uten å bli ufine??? Jeg var imponert over Sharksin først, var en av de første i landet som hadde det, anbefalte det til flere, det har mange gode egenskaper, men har desverre funnet ut at det er andre liner som passer meg bedre, verre er det ikke.  Jeg "brenner" fingrene mine, men forstår at det ikke gjelder alle andre, hvorfor?, aner ikke, og det betyr "nada".  Jeg sliter på lange kast, med mye trøkk og aktivt håndledd, men respekterer at andre ikke gjør det.  Jeg synes at andre liner jeg har ruller bedre ut enn Sharkskin, men det er jo kun en subjektiv opplevelse, men den er 100% riktig for meg, og det er det som betyr noe.  Når det gjelder lyden, så betyr det ingenting for meg, ikke plagsomt.

 

Jeg synes at et diskusjonsforum må ha åpninger til vennskapelig erting, men la oss nå holde det "vennskapelige" i den ertingen. 

 

Morten

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Stol på meg, Lillevann og Flyfisher, samtidig skal dere selvsagt stole på deres egne inntrykk, men ikke skyv våre andres fornøyde inntrykk under teppet som "ugyldige".

 

Har ikke skjøvet noen inntrykk under teppet som "ugyldige", men er bare litt enig i at det er påfallende hvor ofte folk her inne anbefaler det de bruker selv som det beste på tross av at de ikke har prøvd stort annet.  Når det gjelder deg Stig er ikke du en av de som tilhører denne gruppen, men derimot en som tester ut et vidt spekter av produkter og merker, og jeg leser alle kommentarene dine rundt dette med stor interesse, så fortsett å fyll trådene med slik meningsfull informasjon!  ;)

 

Veldig enig med deg flyfisher1. Det er ikke lett å være objektiv når en kun har et "subjektivt" erfaringsgrunnlag. Men, synes uanasett  det er veldig artig å lese hvilke erfaringer andre har gjør med sitt utstyr. Når Stig og Terje gir til kjenne sine positive erfaringer med Sharkskinn så medvirket det at jeg kjøpte lina. Jeg "stoler" på erfaringsgrunnlaget til disse gutta, det gir absolutt inntrykk av kvalitet. Men, det de skriver, gjør dem ikke ansvarlig for de valg jeg gjør. Når jeg får brannsår av Sharkskinn er så er det ikke Stig eller Terje sin skyld ;D. Jeg fisker kanskje litt anderledes og gjør mine egne erfaringer. Jeg vil fortsatt lese hva dere skriver med stor interesse og verdesetter hva dere gjør! I mine øyne så bidrar dere meget bra.

Det mener jeg Lillevann også gjør, men på en litt annen måte.  Lillevann sine innlegg (og svarene disse gir) er etter mitt syn meget humoristiske, underholdende og gjerne "satt på spissen". Lillevann tror jeg vet hva han gjør og blåser gjerne liv i "glørne" her på forumet.

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

REgistrerer at mange ikke liker noen produkter, og dermed må henge dem ut. Det annser ikke jeg som nødvendig i det hele tatt.

Stig ;)

Denne er jeg ikke helt med på  :o

Mener du at man gjerne må skryte hemningsløst av produkter man er fornøyd med, og om man er ditto misfornøyd med noe, så skal man holde kjeft om det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her traff visst Lillevann et ømt punkt!  ;D

 

Lillevann skriver to linjer og får 50 i retur.....hva får vi andre ut av det?

 

:rolleyes: bra forsøk å trekke lillevenn opp ytterligere. ble bare møkka lei av hans usympatiske og arrogante holdninger, og valgte å sette ned foten.

 

blir interessant å se om han makter å følge terjes oppfordringer...

 

 

Vel, jeg er vel ikke spesielt imponert over folk som synes det er en voksen diskusjonsform å vri på andres navn eller nick.  Jada, nå har vi sett at du kan vri "lillevann" til "lillevenn" flere ganger, dårlige poenger blir ikke bedre av å blir gjentatt.  Det var liksom en måte å erte på på barneskolen (når man var tom for gode poenger), ikke var det bra da, og det er det heller ikke nå.    Vi har en annen tråd med tema oppførsel, hva med å ha den i tanke?. 

 

Vi kan da være uenige om en fillesak som en line eller en stang uten å bli ufine??? Jeg var imponert over Sharksin først, var en av de første i landet som hadde det, anbefalte det til flere, det har mange gode egenskaper, men har desverre funnet ut at det er andre liner som passer meg bedre, verre er det ikke.  Jeg "brenner" fingrene mine, men forstår at det ikke gjelder alle andre, hvorfor?, aner ikke, og det betyr "nada".  Jeg sliter på lange kast, med mye trøkk og aktivt håndledd, men respekterer at andre ikke gjør det.  Jeg synes at andre liner jeg har ruller bedre ut enn Sharkskin, men det er jo kun en subjektiv opplevelse, men den er 100% riktig for meg, og det er det som betyr noe.  Når det gjelder lyden, så betyr det ingenting for meg, ikke plagsomt.

 

Jeg synes at et diskusjonsforum må ha åpninger til vennskapelig erting, men la oss nå holde det "vennskapelige" i den ertingen. 

 

Morten

 

 

du har rett, hmm, selv om jeg faktisk synes lillevenn er mer klingende. skal slutte med det, lillevann.

 

synes tonen i denne tråden om ss var da fin, der alle kom med sine personlige erfaring. fair enuff! men det var før en viss person måtte spekulere i andres inteligens/integritet kun fordi deres erfaring ikke matcher hans egen. arrogant og skamløst unødvendig, men faktisk ikke overaskende (venta faktisk på det fra den kanten!).

 

forøvrig har jeg ikke gitt ss ufobeholden ros, men tar seff imot hvis noen skulle kaste snøret (som enkelte ymptet frempå her, sikkert på fleip, så jeg forventer seff ikke noen ss i posten) - såpass bra er da snøret, synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

REgistrerer at mange ikke liker noen produkter, og dermed må henge dem ut. Det annser ikke jeg som nødvendig i det hele tatt.

Stig ;)

Denne er jeg ikke helt med på  :o

Mener du at man gjerne må skryte hemningsløst av produkter man er fornøyd med, og om man er ditto misfornøyd med noe, så skal man holde kjeft om det ?

 

Nei, langt ifra.

Men hva er poenget med å prøve å "arrestere" produkter som man nødvendigvis ikke får til å virke??

Er ikke sikkert det er noe mye galt med produktet, mange kan være fornøyde men ikke sikkert det passer deg.

Og det synest jeg folk flest er flinke til...gir en nyansert bilde av opplevelsen...også i sine positive.

 

Og det er her skoen trykker litt når det gjelder bla Sharkskin. Opplever mange forskjellige inntrykk, knallbra...

Det som ikke er bra, er hvis man på død og liv skal finne noe negativt om den, bare for å mene noe om den....verdens beste line vet ikke jeg hvem har, men uansett så har jeg skrytt av et produkt som passer noen av mine stenger, og andre ikke.

Det er intet galt med min subjektive oppfatning, ei heller andres mindre heldige erfaringer, men å skubbe på meg og andre et "habilitets spørsmål" fordi vi er så besynderlige å stå ved vår oppfatning, ja da er man "ute etter" å arrestere et produkt. Er det saklig da? Er det konstruktivt? Er det bidragsytende?

 

Det som er flott og bidragsytende er "problemer med å rulle over"..."glir dårlig"...."brannsår"....da kan folk selv ta det med i helhetsvurderingen.

Uten at jeg skal anklage de for å være kjøpt og betalt av andre leverandører ;)

 

Samtidig må vi andre få lov å si: "Hva ???...den slår da perfekt over"....."hva ??? den glir jo som bare rakkeren..."...."hva ???brannsår...nei, men man merker at den er ru"

Uten at vi skal bli anklaget for å være sponset, har dårlig selvbilde eller andre obskure ting :D

 

Stig

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på pm lillevann har en syndrom som heter "få-tråden-of-topic-syndrom".

denne tråden var helt fin med både positive og negative erfaringer om SS, noe som er bra :)

trenger vel ikke anklage folk for å opphøye ting de selv eier bare fordi de eier den selv...

 

best å droppe dette og fortsette med ERFARIGER OM SHARKSKIN (både NEGATIVE og POSITIVE), som denne tråden egetlig handler om.

 

det ble nevnt noen ganger i tråden her at SS kanskje sliter på ringene . har ikke prøvd SS selv enda, men jeg ville nok tro at SA har testet snøret en god del før de sendte det ut på markedet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at man blir tilbøyelig til å skryte av noe man har brukt masse penger på, om ikke annet så for å forsvare kjøpet.  Få en bekreftelse på at man har valgt riktig, herunder få andre til å være enig.

 

Her har det vært liv!  Det er interessant å se den store forargelsen disse 2 setningene har medført - 16 ganske lange innlegg hvor hovedfokus har vært å fortelle hvor dum og provoserende Lillevann er.  Og ikke nok med det, all skyld på at tråden sporer av legges på Lillevann - til tross for at jeg ikke har vært aktiv i det hele tatt.

 

Det er et par tre her inne som i prinsipp går i vranglås på ethvert innlegg fra Lillevann, det er greit nok, men her traff jeg tydeligvis flere ømme tær enn normalt.

 

Det morsomme er at jeg i disse 2 setningene kun påpeker noe som er en åpenbar sannhet, det finnes jo ikke noe kontroversielt i dette i det hele tatt. I markedssammenheng er dette opplest og vedtatt som normal forbrukeradferd. Jeg sier ikke at dette gjelder noen spesielle i denne diskusjonen, men det faktum at Sharkskin er et dyrt snøre vil naturlig medføre at man gir lengre "slack" før man eventuelt bekrefter skuffelsen.  Det er da ikke kritikk av noens integritet, men et element som ubønnhørlig er med på å farge diskusjonen om godt eller dårlig snøre - enten man liker det eller ikke.

 

Det kan også virke motsatt - dersom noe er priset meget høyt vil det lettere kunne bli slaktet, ikke på faglig grunnlag, men som følge av at man oppfatter prisen som irriterende høy.  Da vil det ofte være de som IKKE har kjøpt som danner den negative opinionen.

 

Mye har jeg skrevet hvor jeg har forventet krasse tilbakemeldinger, men denne var jeg som sagt ikke forberedt på.

 

Jeg oppfatter at mitt innlegg er 100% saklig.  I sterk kontrast til en rekke av de 14 svarene som har kommet - hvor enkelte av de faktisk er fornøyelig dumme.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke være med på "hvem er dummest" (fordi jeg selv er en god kandidat  :o), men er litt forundret. Selv tenker jeg; høyere pris = forventet høyere ytelse, og vurderer deretter. I så måte har det ennå ikke forsvart pris, fordi jeg har brukt det i for kort tid til å se slitestyrke. Da snakker vi tross allt mer enn en typisk sesong som er 150 fiskedøgn i bruk.

 

Til de som opplever at det glir dårlig i stangringer; hvilke typer ringer/stang? At det kan henge i ringer KAN skyldes at det er mykt, ikke glid. Her kan det være nyttig å sammenligne med andre tilsvarende myke snører?

 

At det skal slite ut ringer er jeg uhyre tvilende til. Da snakker vi enten Lidl stenger eller 100 x 8 t bruk  :-*?

 

P.S. Så lenge summen av underholdningsverdi og saklighet er høy er det hippp som happ for meg hvordan innlegget ser ut. Jeg er uansett lett tvilende til sannhetsgehalten og objektiviten på dette og andre fora med unntak fra de jeg kjenner godt personlig  :D:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at man blir tilbøyelig til å skryte av noe man har brukt masse penger på, om ikke annet så for å forsvare kjøpet.  Få en bekreftelse på at man har valgt riktig, herunder få andre til å være enig.

 

aaah, enda mer preik fra advokaten vår, som har spesialisert seg i å fornærme andres inteligens, og i den sammenheng ofte avslører sin egen mangel på sådane.

 

hva er dette for noe bs? vår lillevenn har nok en gang lirket fra seg bitter galle og negativitet. vel, lillevenn, sjansen for at feks SVN skryter av ss av de grunner du nevner anser jeg som like stor som at du disser ss for å tøffe deg, vise at du 'tør' å stå i mot hypen eller være det som synes å være din store lidenskap her i livet - være kontroversiell.

 

det er nesten fristende å avslutte med: get a life!

 

:rolleyes: bra forsøk å trekke lillevenn opp ytterligere. ble bare møkka lei av hans usympatiske og arrogante holdninger, og valgte å sette ned foten.

 

 

 

Jepp.  Her er det jammen mine 2 linjer som trekker kvaliteten på forumet ned.  Godt du satte foten ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at man blir tilbøyelig til å skryte av noe man har brukt masse penger på, om ikke annet så for å forsvare kjøpet.  Få en bekreftelse på at man har valgt riktig, herunder få andre til å være enig.

 

aaah, enda mer preik fra advokaten vår, som har spesialisert seg i å fornærme andres inteligens, og i den sammenheng ofte avslører sin egen mangel på sådane.

 

hva er dette for noe bs? vår lillevenn har nok en gang lirket fra seg bitter galle og negativitet. vel, lillevenn, sjansen for at feks SVN skryter av ss av de grunner du nevner anser jeg som like stor som at du disser ss for å tøffe deg, vise at du 'tør' å stå i mot hypen eller være det som synes å være din store lidenskap her i livet - være kontroversiell.

 

det er nesten fristende å avslutte med: get a life!

 

:rolleyes: bra forsøk å trekke lillevenn opp ytterligere. ble bare møkka lei av hans usympatiske og arrogante holdninger, og valgte å sette ned foten.

 

 

 

Jepp.  Her er det jammen mine 2 linjer som trekker kvaliteten på forumet ned.  Godt du satte foten ned.

 

Nå får dere sette fra dere flaskene og gå å legge dere begge to. ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Til de som opplever at det glir dårlig i stangringer; hvilke typer ringer/stang? At det kan henge i ringer KAN skyldes at det er mykt, ikke glid. Her kan det være nyttig å sammenligne med andre tilsvarende myke snører?

 

At det skal slite ut ringer er jeg uhyre tvilende til. Da snakker vi enten Lidl stenger eller 100 x 8 t bruk 

 

 

Har det seg slik at du har klart og slite ut stangringene på Lidl-stanga di med SS? Bare lurte siden jeg har en som jeg leker litt med av og til. Hender seg jeg bruker SS på den også :)(er jo et deilig snøre uansett stang jeg har prøvd det på :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars M

Fikk gåsehud når jeg brukte det.

Fikk assosiasjoner til en gammel HT (aktiv fritid) skyteline jeg hadde. Denne ble fylt med sand og slipte ringene av på en St. Croix jeg hadde. Samme fæle lyden og brannsår.

Nei, snøret er nok godt nok for de som bor i en bråkete storby og liker profilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå får dere sette fra dere flaskene og gå å legge dere begge to. ;D ;D ;D

 

;D

 

ok, skal ignorere gutten heretter.

 

on topic: det var også noen som fryktet at rillene i ridgeline-snørene skulle tiltrekke seg skitt og slite ringene. hva er deres dom/erfaring så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørreten

 

Det mener jeg Lillevann også gjør, men på en litt annen måte.  Lillevann sine innlegg (og svarene disse gir) er etter mitt syn meget humoristiske, underholdende og gjerne "satt på spissen". Lillevann tror jeg vet hva han gjør og blåser gjerne liv i "glørne" her på forumet.

 

bjorni

Jepp, kan jo egentlig være bra og ha en som setter ting på spissen, provoserer litt.

Så har jeg også en følelse av at Lillevann er en som vi muliggens vet hvem er fra før her på forumet..  ;D Bare en feeling, jeg aner ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...