Jump to content

inspirasjonstråd: Vårfluer, vårfluepupper, klekkere og nymfer

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Goddard Caddis Variant.   Mye bra surring her om dagen, moro å se og lære Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" />       Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap.

Forsøk nr. 2      Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap.

Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap.   TMC100BL #12 - Rådyrvinge

Posted Images

Bundet opp litt flere vårfluevarianter. Noe mer realistisk og betydelig mer praktisk. Dette er for meg ett par av de fluene jeg har mest trua på og de jeg fisker mest med. 

Streaking caddis av typen eggleggende. Bundet med CDC som undervinge. Ahrex FW524 i strl 12. 

Caddis klekker eller bare en caddis. Med CDC og bleached Elk med oliven quill til kropp. Bundet på Tiemco 2487 i strl 14. 

Renaflua med hjortehår som hackle. Synes de imiterer forben ganske bra. To stk tvinnet CDC fjær som kropp. Bundet på Ahrex FW500 i strl 12 - 18.

• Create New...