Gå til innhold

Hjemmemekka videosnutter.


Robban

Anbefalte innlegg

Takk for det. Humøret er der stort sett bestandig. Synes slike ting er viktig å få med.

Det skal sant sies. Du er en liten gladgutt. Når jeg kommer til sommeren vil jeg helst ikke se Harr. Harr får jeg nok av i Rena. Måtte se filmen en gang til. Er helt despo etter å komme meg ut nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en snutt fra noe som forhåpentligvis blir en hel film.

Mye er filmet i Barduelva.

Dere får se å avgjøre selv.

Utrolig fine snutter du byr på, Torbjørn  :)

Kjempefin stemning, og fantastiske bilder.

Den hittil mest imponerende måten å knerte fisk på jeg har sett kom her, med en real springskalle  ;D

Dette er en film jeg ser frem til  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en snutt fra noe som forhåpentligvis blir en hel film.

Mye er filmet i Barduelva.

Dere får se å avgjøre selv.

Fiskefilm med nordnorsk dialekt?

Sign me up! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Når det kan komme en fiske film med nordnorsk dialekt,

så drister jeg meg utpå med en noe dum søring dialekt også? ;D

Her er noe som jeg mekka etter en tur til Rena i 2006. Har lagt den ut her før, men da måtte den lastes ned fra et nettsted. Nå ligger den på Vimeo til spott og spe.

Kan være det kommer mer fra sørlandet... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kan komme en fiske film med nordnorsk dialekt,

så drister jeg meg utpå med en noe dum søring dialekt også? ;D

Her er noe som jeg mekka etter en tur til Rena i 2006. Har lagt den ut her før, men da måtte den lastes ned fra et nettsted. Nå ligger den på Vimeo til spott og spe.

Kan være det kommer mer fra sørlandet... ;)

Flott video!!! Gliste godt her. Kjente meg godt igjen, både fra den ene og andre siden :) Ser gjerne mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig bra "feelgood"-snutt innenfor fluefiskegenren  :)

Er forresten ikke så ofte jeg treffer på fluefiskere med hårnett, men nå fisker ikke jeg så veldig mye rundt hengebrua heller da så det kan hende det er vanligere der  ;D

Rolf jF

Jeg vil jo ikke ha hår i suppa mi, og da vil jeg vise fisken respekt og ikke gi den hår i suppa si heller! Hadde du likt å få de lyse lokkene mine på talerknen din?  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig bra "feelgood"-snutt innenfor fluefiskegenren  :)

Er forresten ikke så ofte jeg treffer på fluefiskere med hårnett, men nå fisker ikke jeg så veldig mye rundt hengebrua heller da så det kan hende det er vanligere der  ;D

Rolf jF

Jeg vil jo ikke ha hår i suppa mi, og da vil jeg vise fisken respekt og ikke gi den hår i suppa si heller! Hadde du likt å få de lyse lokkene mine på talerknen din?  :o

Nei du slette tid, fri og bevare meg. Setter stor pris på din hensynsfullhet, om det bare var flere som tenkte slik  ;D

Rolf JF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...