Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Du legger inn masse bilder, Ørud! Bare til info

Herlig inspirasjon, Knut. Jeg fikk en del sånne bilder når jeg sto på som verst, for et par år tilbake. Særlig undervannsscenene er det kameraet takler best, og gjerne med et godt polarisert filter. På tide å dra fram 3-black igjen - klar for fjellheimen :D

Edited by Olav Haug
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Mulig jeg bare er sær og spesiell. Men jeg har gjennom lang tid, sett på og kost meg med mange av snuttene som legges ut.

Forresten ikke bare snutter, men filmer av god kvalitet. Flotte opptak av fiske, fisker og natur så man kan få frysninger...

Jeg både koser meg og gleder meg over alle bidrag som kommer i denne tråden.

Men,...!

Veldig mange av filmene, fullstendig ramponeres av musikk! Musikk av høylydt og irriterende karakter. Jeg liker ikke opplevelsen av tørrfluefiske akompagnert av tungrock!

Jeg liker faktisk ikke fiskefilmer overdøvet av musikk i det hele tatt!

Det holder lenge med naturlige lyder. Fiskekompiser som snakker, vann som renner og vinden som av og til tar tak, vak i bakgrunnen og kommentarene som utvikler seg naturlig under fisket. Er man alene, benytt korte presise setninger som beskriver hva som skjer. Men vær så snille, og kutt den vanvittig høye musikken, som ødelegger hele opplevelsen dere prøver å formidle.

Filmsnuttene er knallgode å formidler det vi andre ønsker å se. Men det er fiskefilmer og ikke musikkvideoer....

Puhhh... sånn, da var den frustrasjonen ett knepp mindre følbar.... :-)

• Like 8
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Unknown User
Posted

Lenge siden jeg la inn en video og sist jeg gjorde det så var det problemer med å legge opp fra Vimeo men ser at mr Jon Hanson har gjort det. Hur? Hvordan? How?

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted (edited)

Lenge siden jeg la inn en video og sist jeg gjorde det så var det problemer med å legge opp fra Vimeo men ser at mr Jon Hanson har gjort det. Hur? Hvordan? How?

Bruk bare URL-en til filmen, Swelvis, så ordner forumet resten selv, 

Det blir så her: 

Edited by Espen Ørud
  • Like 2
Posted

Dette var en fiffig tråd med mye fin inspirasjon. Rotet litt i akrivet og fant noen filmer vi har laget de siste årene. To glade amatører på tur!

En meget tidlig sesong start i sverige.

En film med innslag fra en hel sesong.

• Like 4
  • Create New...