Dryflyfool Posted October 17, 2014 Report Posted October 17, 2014 PappaPermFlueFiskeFilm fra i høst den skal tidlig krokes.. Helt fantastisk! 1
Elisabeth Sletten Berg Posted October 17, 2014 Report Posted October 17, 2014 En liten snutt fra finnmarksvidda tidligere i sommer https://www.facebook.com/bluecharmfiskeopplevelser/posts/580234295436218?notif_t=like Når skal jeg komme???
ØrjanK Posted October 17, 2014 Report Posted October 17, 2014 om du vil være med som passasjer i arctic truck på ekstremt dårlig barmarksvei, 5t svett kjøring over fjell og vidde. skal du komme katti som helst du ender da opp ca midt på finnmarksvidda å det er vell ganske okei igrunn
Elisabeth Sletten Berg Posted October 18, 2014 Report Posted October 18, 2014 Og HVA i det avsnittet skulle jeg reagere negativt på?? Hvis jeg får lov å kjøre jeg også og ikke bare sitte på i ATpimpen din så er vi på g.
ØrjanK Posted October 18, 2014 Report Posted October 18, 2014 det var vell akkurat det... at du ikke skal kjøre men forsøke holde deg helt rolig i passasjersetet i timesvis på nokka type veia en lexus f.eksempel aldri har vært i kontakt med
ØrjanK Posted October 19, 2014 Report Posted October 19, 2014 For å beklage endel off topic avsporing her trådstarter skal jeg ro meg iland igjen å dele en snutt fra i sommer. Rareste og kuleste fisken jeg noensinne har tatt. Da blir man tydeligvis 10 år yngre og etter all kaukinga å bedømme skifte man vell kjønn også i samme slengen https://www.facebook.com/video.php?v=551635614962753
ØrjanK Posted October 20, 2014 Report Posted October 20, 2014 herrefred. æ har jo delt det klippet tidligere i tråden ser æ ja. Smelte ihop en liten seanse fra i vår som æ kan dele med dere heller. En ganske kul fiskesituasjon akkurat i det sola står opp grytidlig på morran. Står å fisker på noe jeg trur er mega sjørøye, dritkresen og må ned i krok 16 marflo før det i det hele tatt er interesse. Kult. MEN, som dere ser. ingen sjørøye. vet ikke om jeg var glad eller lei meg når det viser seg å være en sjøørret på rundt 2kg. Kult med kresen fisk uansett da 2
Eirik Rusten Posted October 20, 2014 Report Posted October 20, 2014 Her er en liten snutt som nok er i lengste laget i forhold til hva som er med En tre-fire turer, der bla poden får prøve seg med fluestang i elv for første gang - han fikk harr i Glomma da. Til neste sesong skal jeg prøve å være litt flinkere til å ha på kamera i mer riktige situasjoner, og være litt flinkere med å klippe til. Er jo mest for meg selv dette, da Eirik 8
Jarle TL Posted October 20, 2014 Report Posted October 20, 2014 Kult klipp Ørjan! Grov size på den sjøørreten! Bjørnar: fiskelysten og lengten etter neste sommer ble stor nå :-)
Trond Kjærstad Posted October 20, 2014 Report Posted October 20, 2014 (edited) Som ihuga tørrfluefisker etter ørret, er tradisjonelt laksefiske ikke helt min greie. Jeg ble likevel lurt med på noe så forlokkende som laksefiske med tørrflue. Det skulle vise seg å være tett på ørretfiske eller.... Kamera, mikker og rigg ble med. Mikken druknet i elva, men resultatet ble en 15 min film om tørrfluelaks i nord. Fikk lyst til å prøve meg på no nytt i høst. Vimeo har en en pay pr. view funksjon. Gir bort 8 gratisbiletter til de første besøkende. Hyggelig med tilbakemeldinger :-) Prisen forøvrig er en halv Cola på Statoil. Passord: ticket Edited October 20, 2014 by FlyBandit 6
lars p Posted October 20, 2014 Report Posted October 20, 2014 Som ihuga tørrfluefisker etter ørret, er tradisjonelt laksefiske ikke helt min greie. Jeg ble likevel lurt med på noe så forlokkende som laksefiske med tørrflue. Det skulle vise seg å være tett på ørretfiske eller.... Kamera, mikker og rigg ble med. Mikken druknet i elva, men resultatet ble en 15 min film om tørrfluelaks i nord. Strøkent !
Ingar Folde Posted October 26, 2014 Report Posted October 26, 2014 Liten snutt fra et par av årets turer 9
Alexander Røisland Posted October 26, 2014 Report Posted October 26, 2014 Flott snutt Ingar, og flott aure! Takk for at du deler 1
Eirik Rusten Posted October 26, 2014 Report Posted October 26, 2014 Liten snutt fra et par av årets turer Finfin snutt! Eirik 1
Stian L Posted October 27, 2014 Report Posted October 27, 2014 2014 snart over, lagde en liten "best of" -film fra sesongen der de største glapp.... 5
Ola Øie Posted October 27, 2014 Report Posted October 27, 2014 En augustkveld i den lokale smålakselva! 4
Frithjof Posted November 6, 2014 Report Posted November 6, 2014 Satte sammen en liten snutt fra litt fjellfiske i sommer.Kanskje sommerens kosligste tur med mat i felt, gode spottemuligheter og hyggelige kamerater 20
Frithjof Posted November 6, 2014 Report Posted November 6, 2014 Takk for fine ord! Jobber med en lengre sak fra New Zealand, kommer når det nærmer seg jul 2
Espen Ørud Posted November 6, 2014 Report Posted November 6, 2014 Vi \har omtrent ikke begynt å kikke på alt materialet fra i sommer enda, men jeg kan jo slenge ut en kort sak jeg lagde fra en aftentur på tampen av sesongen...: 2
Recommended Posts