Gå til innhold

Vakreste fiskeplassen på jord...


Stian38

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Jeg synes Norge har mye vakkert å by på jeg da :D

De to første bildene er tatt fra samme sted med noen minutters mellomrom. Fargene skiftet så til de grader den kvelden og natta.

 

Det siste bildet er tatt omtrent fra samme sted den også bare noen titalls meter lenger oppover og da satt jeg i kajakken og knipsa min gode venn

Ole Erik Skåret på sin aller første kajakktur :D....... han ble frelst den kvelden :D

 

Terje!

 

DSC_0012_2-3.jpg

 

DSC_0018_3_lzn-1.jpg

 

DSC_0027-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Så ut som flotte gjeddevann det der, Terje. Med kajakken så får du vel fint drag på streameren også, når du sleper den etter.  ;D

 

Gjeddevann du gitt ;D..... detta er ei gromelv med ørret, ørret og atter ørret, spesialdesignet for tørrfluefiske :D

 

Arild 21 skrev:

flotte bilder Terje  helt enig med at Norge har utrolig mange flotte plasser med mye urørt

Takker for det. Er så enig, Norge har mye flott å by på innen ørretfiske :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Norge har mye vakkert å by på jeg da :D

De to første bildene er tatt fra samme sted med noen minutters mellomrom. Fargene skiftet så til de grader den kvelden og natta.

 

Det siste bildet er tatt omtrent fra samme sted den også bare noen titalls meter lenger oppover og da satt jeg i kajakken og knipsa min gode venn

Ole Erik Skåret på sin aller første kajakktur :D....... han ble frelst den kvelden :D

 

Terje!

 

 

Det første bildet ditt syns jeg er en perle, Terje! Flott stemning!

 

Sjur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Jeg synes Norge har mye vakkert å by på jeg da :D

De to første bildene er tatt fra samme sted med noen minutters mellomrom. Fargene skiftet så til de grader den kvelden og natta.

 

Det siste bildet er tatt omtrent fra samme sted den også bare noen titalls meter lenger oppover og da satt jeg i kajakken og knipsa min gode venn

Ole Erik Skåret på sin aller første kajakktur :D....... han ble frelst den kvelden :D

 

Terje!

 

 

Det første bildet ditt syns jeg er en perle, Terje! Flott stemning!

 

Sjur

 

Takker for det Sjur, er nok også et av de bildene jeg har tatt som jeg er mest fornøyd med :D

Her snakker vi laang lukkertid og stativ :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en fin fiskeplass  ;D

Og jammen er det ikke et forummedlem her også som driver og kaster på en vakende ørret  :)

 

 

Man ser med en gang at dette er en som kan sine saker  :o

Men nå må du ikke røpe bonefish-mekkaet vårt, Andre  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du`n Godsmack???   ;D

Nei, je skræmte'n langt oppi gudbrandsdalslågen  ;D

Om det skyldtes det noe uortodokse fiske-antrekket eller flua som stripet som et uvær over fisken vet jeg ikke . . .

Gikk ihvertfall ikke mer enn to uker før det igjen var fred og idyll ved flatsen  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Takket være denne tråden (bildene til Erik Eikre på side 3) har jeg for alvor fått øynene opp for Pyreneene, og er igang med å planlegge en tur dit neste år. Har også kontakter til en fluefiskende spanjol, som er interessert i en tur til hjemlandet.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...