Gå til innhold

hvor i norge???


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

  • Svar 859
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

En eller annen foss i Karasjokka? Det er jo mange mil fra Skaidi. Har bare kjørt vegen langs med elva.

Magne Fjellstad.

Sorry mac. Denne fossen må du nokk gå noen timer fra veien før du ser..

PS. Denne er ikke i karasjok eller Lakselv området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner jeg ikke - har aldri fisket i Mas(ke)jokka (men det tipper jeg du har). Var vel 50/50 mellom den og Laksjokka (der jeg heller ikke har fisket), og så gjetta jeg feil. Svarte h#%$&!!!!!!!!! ;D

Hehe.. Jada,, Er lov og gjette feil. Men hvorfor i alle dager har ikke du unnet deg en tur til en av disse elvene?

Foresten. Så er det en foss sommerelva, som renner til Máskeluobbal. Og Máskeluobbal er jo begynnelsen av Máskejohka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner jeg ikke - har aldri fisket i Mas(ke)jokka (men det tipper jeg du har). Var vel 50/50 mellom den og Laksjokka (der jeg heller ikke har fisket), og så gjetta jeg feil. Svarte h#%$&!!!!!!!!! ;D

Hehe.. Jada,, Er lov og gjette feil. Men hvorfor i alle dager har ikke du unnet deg en tur til en av disse elvene?

Foresten. Så er det en foss sommerelva, som renner til Máskeluobbal. Og Máskeluobbal er jo begynnelsen av Máskejohka..

Forklaringa på det er at jeg har pleid å "angripe" Laksefjordvidda fra nord - og da er det jo endel interessante plasser å teste før man kommer ned til disse elvene... Men det hadde vært artig med en tur til de øvre delene, helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...