Gå til innhold

HVEM SKAL PÅ BARDUTREFFEN?


Gjest staffan@epost.no

Ja hva vil du!!  

74 stemmer

  1. 1. Ja hva vil du!!

    • Æ e da førr faen Nordlænding og jeg skal!!
      6
    • Æ e da førr faen Nordlænding og jeg skal IKKE!!
      3
    • Skal ikke oppover fordi det er for langt!
      37
    • Ser dette som en måte å bli kjent med Nordnorge, og jeg kommer!
      4
    • det er tull med samlinger, kommer ikke
      14
    • Kommer fordi høres hyggelig ut!!
      6
    • kommer med egen bil (best)
      13
    • Tar fly
      2
    • tar tog til Fauske buss resten
      0
    • tar tog gjennom Sverige til Narvik, så buss til Setermoen
      0


Anbefalte innlegg

Jeg savner alternativet: Jeg kjører egen bil til Fagernes, hvor jeg skal besøke min niese i to dager, før jeg tar fly videre til Trondhjem og så rir jeg nordover på en tre år gammel fjording.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Jeg tviler pr i dag på om jeg kommer. Kunne tenke meg en sommer uten en treff og bare suse rundt etter eget forgodtbefinnende :D

Terje!

er det noen som nekter deg det Terje, men er sikker på at du ville komme fort tilbake og lure på en hel masse. Troms er svært vanskelig å forstå noe som helst når det gjelder fiskekort, hvor man får kjøpt.......hvorfor det ikke er kortsalg......løse laksekort for ørretfiske, og om du spør meg hvorfor jeg gidder, ja så er svaret rett og slett fordi ble introdusert til dette området på 70 tallet og har lært meg det, men barduelva et et fiskekortområde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Jeg tviler pr i dag på om jeg kommer. Kunne tenke meg en sommer uten en treff og bare suse rundt etter eget forgodtbefinnende :D

Terje!

er det noen som nekter deg det Terje, men er sikker på at du ville komme fort tilbake og lure på en hel masse. Troms er svært vanskelig å forstå noe som helst når det gjelder fiskekort, hvor man får kjøpt.......hvorfor det ikke er kortsalg......løse laksekort for ørretfiske, og om du spør meg hvorfor jeg gidder, ja så er svaret rett og slett fordi ble introdusert til dette området på 70 tallet og har lært meg det, men barduelva et et fiskekortområde!!

Har aldri sagt at noen nekter meg det, Staffan :)

Etter å ha vært med å arrangere to Renatreff på rad har jeg ikke veldig lyst på et treff nå til sommeren.

Jeg ønsker rett og slett å ha en sommer eller to uten treff og med litt roligere forhold hvor jeg styrer tida og gjør akkurat som jeg vil sjæl :D

Renatreffen var kjempehyggelig men nå ser jeg frem til en sommer uten arrangementer :)

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Jeg tviler pr i dag på om jeg kommer. Kunne tenke meg en sommer uten en treff og bare suse rundt etter eget forgodtbefinnende :D

Terje!

Jeg binder deg fast på taket, så du skal nok til Bardu ;D ;D ;D

MVH Petter

Sorry Petter, jeg er redd det ikke hjelper :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Sparker liv i denne!

Ser det er en del som har "trukket" seg.. Litt synd, men det skal nok ikke legge noen demper på arrangementet.

Jeg skal i hvertfall dra, og gleder meg som en unge. Ofrer både Laksefjordvidda og Karasjokfjellet i år men det gjør ingenting.. Dette tror jeg blir grisemoro!!

Mulig jeg får med meg et par stk. ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparker liv i denne!

Jeg skal i hvertfall dra, og gleder meg som en unge. Ofrer både Laksefjordvidda og Karasjokfjellet i år men det gjør ingenting..

Nu jeg skal si "flott" kanskje?  ;D

Neida.. synd du ikke får med deg vidda  til sommern da. Du får si i fra om du skal opp en svipp tur.

Bardu blir nokk bra uansett.. Tipper det blir mye folk til slutt der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bmathies

Jeg tviler pr i dag på om jeg kommer. Kunne tenke meg en sommer uten en treff og bare suse rundt etter eget forgodtbefinnende :D

Terje!

nå var vel spørsmålet i denne tråden hvem som kom på bardutreffen, ikke hvem som ikke kommer. så la oss holde oss til det.

jeg kommer,men ikke hele uka.torsdag til søndag tenker jeg.må jobbe litt også. har avvikla ferie med familien i perioden før treffen.

bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vil være fult mulig med vogn, hvor mye strøm er det snakk om?

Kokeplate, kjøleskap og mobillader.. Om brodern og en annen blir med that is.. Hvis ikke, så blir det Nalloen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...