Håvard Stubø Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 Hei alle fluefiskevenner! Her vil det komme melding når bloggen på www.jazzandflyfishing.com oppdateres (ihvertfall når det er jeg som skriver). Så kan man gå inn og lese, se på bilder eller video hvis man vil. Kommenter gjerne saker og ting hvis dere har lyst - i bloggen vår eller her i tråden. Mvh Håvard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegard Veberg Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 Som Zappa sa: Jazz isn't dead. It just smells funny! I dette tilfelle lukten av velbrukte vadere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Tversland Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 Kommer det på TV snart ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Stubø Posted March 5, 2010 Author Report Share Posted March 5, 2010 Når det gjelder TV-serien har jeg ikke lov å si å si noe som helst om salg etc, så det blir no comments (er uansett ikke jeg som styrer md dette). Men det skjer veldig spennende og uventede ting for tida... Vi får se Veldig gledelig er det at det ser ut som konseptet vårt slår an også utenfor Norden - og websida/bloggen vokser jevnt og trutt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobiee Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 Satt og leste gjennom nesten hele siden deres håvard i går. Så filmene og alt. Det er som du sier i det ene klippet. Hva mere kan man ønske seg når man kan dele sine 2 største lidenskaper med 3 gode kompiser. Gleder meg vist dette kommer som en tvserie til slutt.. Keep up the good work! Applause Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nielsen Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 Grattis med nominasjon på Spellemann! Synd det ikke nådde helt opp.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AAL Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 Håvard: DERE ER JO NOMINERT TIL SPELLEMANN JO!!! Ser på nå. Akkurat i det jeg leste bloggen.! Lykke til! Bra med litt fluefiske på spellemann! Ble jo vist deg kastende med stanga på tv.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AAL Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 Ja det var synd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobiee Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 tøft og se deg på tv2 håvard.. Grattis med nominasjonen,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tørrbjørn Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 Regner med at det er første gang det på spellemannen der den nominerte er vist i en rask sekvens med kasting! Kult! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Stubø Posted March 9, 2010 Author Report Share Posted March 9, 2010 Hei, og takk for fine kommentarer! Ville bare si at bloggen er oppdatert. Snakkes - h. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Stubø Posted March 15, 2010 Author Report Share Posted March 15, 2010 For spesielt interesserte: Ny videoblogg lagt ut nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishking1 Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 Kul blogg Håvard og grattis med nytt kamera! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest staffan@epost.no Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 håper dere kommer en tur under Lofotens fjell! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Stubø Posted March 15, 2010 Author Report Share Posted March 15, 2010 Kul blogg Håvard og grattis med nytt kamera! Takk! håper dere kommer en tur under Lofotens fjell! Vi satser på det, faktisk. Mer nøyaktig satser vi på å ha Lofotveggen som bakteppe på noen bilder Mulig det blir en tur til selve Lofoten og - det er jo ufattelig vakkert der ute, så det er ikke den verste plassen å filme... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Stubø Posted March 23, 2010 Author Report Share Posted March 23, 2010 Hei! Jeg la akkurat ut en liten video fra plateinnspillinga vår i Gøteborg på bloggen. Høy dogmefilm-faktor... Koz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Stubø Posted March 25, 2010 Author Report Share Posted March 25, 2010 Nytt, monumentalt dogmeverk lagt ut på bloggen nettopp... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Stubø Posted March 29, 2010 Author Report Share Posted March 29, 2010 Jeg ble så inspirert av Barduelva-debatten at jeg skrev en liten sak på bloggen. Dere kan jo sjekke den ut hvis dere har lyst. Snakkes - h. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Stubø Posted April 12, 2010 Author Report Share Posted April 12, 2010 Hallais. La ut en liten snutt på bloggen nå nettopp. Stikkord: fluefiskeforsøk med litt for mye is i monitor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest staffan@epost.no Posted April 12, 2010 Report Share Posted April 12, 2010 det var noe kjent her.....!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Stubø Posted April 12, 2010 Author Report Share Posted April 12, 2010 det var noe kjent her.....!! Det var vel det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Stubø Posted April 15, 2010 Author Report Share Posted April 15, 2010 Tjenare, grabbar! Ny, eruptiv post på bloggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Stubø Posted April 25, 2010 Author Report Share Posted April 25, 2010 Ny stumfilm fra Bohuslänkysten på bloggen nå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan_Haukaas Posted April 25, 2010 Report Share Posted April 25, 2010 He he, den der var kreativ! Flott fisk var det også. Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
yardbird Posted April 26, 2010 Report Share Posted April 26, 2010 Kjempemorsom film - og Ellington er jo glitrende fiskefilm-musikk. Mer Ellington i ørret-filmer! Ikke til fortrengsel for Tight Lines Quartet,though. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts