Gå til innhold

Caps


elnino

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Holdt på å grabbe med meg en Scierra-cap fra messa i dag som i utgangspunktet så ok ut, helt til jeg ble oppmerksom på ei utrolig harry melding, som de for sikkerhets skyld hadde brodert på . . . Husker ikke hva den meldinga var, bare at jeg ble brå-flau, og fikk det travelt med å legge den fra meg.

Om man først skal legge til noe "steintøft" i tillegg til logoen, så kunne man jo gått for noe sånt som "MORRA DI !"  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Pøh! Skikkelige fluefiskere bruker Stetson hatt eller sixpence. Oss andre med baseballcaps er bare reklamehorer  ;D

Jeg har en sånn fin Indiana Jones fiskehatt, men bruker den ikke. DEN skal fram i år !

Skille meg ut fra alle horecapsene !

Klart det! Spesielt nå når du fikk vite at det var nettopp DET! Som var det genuine, hahaha..

Faen Rune du er alt for dyp. Tar den sikkert etterhvert..

Ahh, der tok jeg den. Jeg hadde engang en ide om å være kul med den hatten, men havna på baseballcap kjøret.  Men du har rett. Den skal fram.  Ser AARDAHL har en sånn hatt på sin avatar, Kul !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Skikkelige fluefiskere bruker Stetson hatt eller sixpence. Oss andre med baseballcaps er bare reklamehorer  ;D

Jeg har en sånn fin Indiana Jones fiskehatt, men bruker den ikke. DEN skal fram i år !

Skille meg ut fra alle horecapsene !

Klart det! Spesielt nå når du fikk vite at det var nettopp DET! Som var det genuine, hahaha..

Faen Rune du er alt for dyp. Tar den sikkert etterhvert..

Mnja... ;D Kanskje  ;D Ellers så får du bare slenge deg på våtfluesving-kara med NY caps som bare fisker tørt eller med god baksleng :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Pøh! Skikkelige fluefiskere bruker Stetson hatt eller sixpence. Oss andre med baseballcaps er bare reklamehorer  ;D

Jeg har en sånn fin Indiana Jones fiskehatt, men bruker den ikke. DEN skal fram i år !

Skille meg ut fra alle horecapsene !

Klart det! Spesielt nå når du fikk vite at det var nettopp DET! Som var det genuine, hahaha..

Faen Rune du er alt for dyp. Tar den sikkert etterhvert..

Mnja... ;D Kanskje  ;D Ellers så får du bare slenge deg på våtfluesving-kara med NY caps som bare fisker tørt eller med god baksleng :D

Filler'n, nå ble jeg rådvill !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluefiskesiden må få ordnet en offisiell ffs-caps, synes nå jeg. Da kan tilogmed jeg bruke mer enn 100 krona på en caps ;)

Eirik

Jeg skal vurdere det, men lysten til å lage caps og t-skjorte ble litt borte sist da sikkert 40 personer som bestilte aldri betalte for seg. Resultatet var at jeg ble sittende med 60 t-skjorter selv som takk for jobben.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vurdere det, men lysten til å lage caps og t-skjorte ble litt borte sist da sikkert 40 personer som bestilte aldri betalte for seg. Resultatet var at jeg ble sittende med 60 t-skjorter selv som takk for jobben.

Det høres ikke bra ut. Skjønner godt at du vegrer deg da, ja. Enig med Raymond her, kanskje fått betalingen før du gikk videre i din bestillingsprosess.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona er sikkert glad for at du har litt skift?

Joa, hahaha! Men synes at jeg godt kan ha på meg noe annet en "lortfarger" med mygg på.

Det var bet. på forhånd sist også, men jeg stolte på de som var litt trege og smalt avgårde bestillingen for at de andre ikke måtte vente for lenge. Det straffet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Skikkelige fluefiskere bruker Stetson hatt eller sixpence. Oss andre med baseballcaps er bare reklamehorer  ;D

Jeg har en sånn fin Indiana Jones fiskehatt, men bruker den ikke. DEN skal fram i år !

Skille meg ut fra alle horecapsene !

Klart det! Spesielt nå når du fikk vite at det var nettopp DET! Som var det genuine, hahaha..

Faen Rune du er alt for dyp. Tar den sikkert etterhvert..

Ahh, der tok jeg den. Jeg hadde engang en ide om å være kul med den hatten, men havna på baseballcap kjøret.  Men du har rett. Den skal fram.  Ser AARDAHL har en sånn hatt på sin avatar, Kul !

har brukt hatt siden jeg fikk låne en australsk skinnvariant under et helsikes regnvær på golsfjellet midt på 90-tallet. manglet regntøy, men "takrenna" holdt sentrale deler av meg tørr. hatt er utrolig praktisk unntatt midtvinters og i bilsete med nakkestøtte, og jeg skifter neppe til caps igjen. her er siste tilskudd til hattesamlingen ;) ikke beregnet på regnværsdager, men holder sola ute...

[attachimg=2]

dette er den australske varianten - en slags hattens svar på glasserte hollandske takstein...

[attachimg=1]

post-3912-13949876957478_thumb.jpg

post-3912-13949876957863_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, elninio. Den Pinstipe capsen er ikke noe gangstercaps altså. Den er en helt vanlig caps. Med helt vanlig form.

Og kul er den også  :) Mange folk har bare sett bilde av den, og da blir det mye tipping. Akkurat som med døgnfluer.

Er som musikk i mine ører André  ;D

Godt å høre det er flere som synes noe positivt om den. hihi

Er forresten på vei i posten og kan kanskje ventes inn i dag. Spent  ;D

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med den nye Loop serien er at man ikke trenger å skifte hvis man plutselig finner ut at man skal bort i parken å skate litt  ;D

Fet kombo det da :)

Ikke det at jeg skater, men da er jeg sikkert en av gutta dersom jeg tilfeldigvis skulle bruke den som en fritidscaps også  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...