Gå til innhold

Den mest allsidige firerstanga


ziggy

Anbefalte innlegg

Merk...Den har det DU søker Stig. Ikke nødvendigvis det alle andre er ute etter.

jeg ristet (Kun ristet vel og merke......og det holder jo ikke som stangtest) på to slike på hemsedalsport, og den er som en kjepp å regne etter mitt hode. Fin finnish, men en stang jeg aldri hadde kjøpt, for den passer ikke MEG. Jeg lar det ligge med det.

En ting for trådstarter. Bruk søkefunksjonen her inne. Du finne MANGE tråder om temaet, og ALLE trådene har noe til felles. ALLE er uenige, INGEN har samme mening, og når det er gått en del sider i diskusjonen, så er det bare utstyrsleverandører eller dere aller beste venner som sitter igjen, og du kunne like godt gått inn i en butikk, og sett om de i butikken anbefalte stengene til nabobutikken,........næææ,,, de gjør jo ikke det.

Her får du ingen kloke svar. Her er det like mange meninger som stenger.

Jio her får trådstarter mange kloke svar, for når du "rister" på en stang og konkluderer med at den er stiv som en kjepp, ja da har du akkurat gjort "NYBEGYNNERFEIL NR1" :D

Man rister ikke på stengr i butikker for så å konkludree, min venn, sorry for å virke nedlatende, men nå ga du virkelig en åpning for det.

Og Fluvius M har du ikke en gang "ristet " på, så da er herved dine ord om "stiv som en kjepp" litt langt nedpå listen over fornuftige detaljer å merke seg i denne tråden...sorry sam :)

Stig

Det som slår meg er at du nevner denne stanga (Og en til), og Eikre i hvert tredje av dine innlegg. Og ALDRI kommentert noe utstyr som er dårlig.Det jeg lurer på er: Hvor ble det av det utrolig fantastiske utstyret fra i fjor, året før, og året før der igjen? Du snakker mye om utrolig fantastisk drittbra utstyr...men så fort du tester noe annet, så er det det som er "hot". :)

Blir virkelig stenger bedre og bedre for hver utgave? Er det SÅÅÅ utrolig stor forskjell fra stenger som er 6mnder gamle og de som kom ut for to mnder siden?

Jaja, kunne sikkert tatt dette på PM, og siden jeg er mod, så kan jeg vel strengt tatt ikke legge meg ut i slike diskusjoner.....Så da får nett dette innlegget komme fra meg som privatperson.

Tenkte at det var greit å å pressisere èn ting her Henning ;)

Tror du har rotet litt med desimalene i din utregning, jeg nevner EikreFly i hver 33 innlegg :D :D

Men du ser hva du vil, har jeg skjønt, la det lige med det, tenkte bare å gjøre deg litt obs på det.

Og hvis noen merker er fremhevet av meg i antall innlegg, så er det faktisk Guideline.

Og samtidig ser man fra mine innlegg i antall at jeg er mye mer opptatt av fortommer og liner enn stenger, hvilket er helt naturlig for en som fisker :)

Har aldri fått kjeft fra Guideline representanter om at mine skryterunder av deres ulike produkter er negativt...hvilket ville vært latterlig å klage på, er du ikke enig da???

Og hvorfor bruke tid på å finne dårlig utstyr, det kan du ta deg av Henning, så fortsetter jeg å fremheve positive egenskaper utifra et allsidig ståsted :)

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Merk...Den har det DU søker Stig. Ikke nødvendigvis det alle andre er ute etter.

jeg ristet (Kun ristet vel og merke......og det holder jo ikke som stangtest) på to slike på hemsedalsport, og den er som en kjepp å regne etter mitt hode. Fin finnish, men en stang jeg aldri hadde kjøpt, for den passer ikke MEG. Jeg lar det ligge med det.

En ting for trådstarter. Bruk søkefunksjonen her inne. Du finne MANGE tråder om temaet, og ALLE trådene har noe til felles. ALLE er uenige, INGEN har samme mening, og når det er gått en del sider i diskusjonen, så er det bare utstyrsleverandører eller dere aller beste venner som sitter igjen, og du kunne like godt gått inn i en butikk, og sett om de i butikken anbefalte stengene til nabobutikken,........næææ,,, de gjør jo ikke det.

Her får du ingen kloke svar. Her er det like mange meninger som stenger.

Jio her får trådstarter mange kloke svar, for når du "rister" på en stang og konkluderer med at den er stiv som en kjepp, ja da har du akkurat gjort "NYBEGYNNERFEIL NR1" :D

Man rister ikke på stengr i butikker for så å konkludree, min venn, sorry for å virke nedlatende, men nå ga du virkelig en åpning for det.

Og Fluvius M har du ikke en gang "ristet " på, så da er herved dine ord om "stiv som en kjepp" litt langt nedpå listen over fornuftige detaljer å merke seg i denne tråden...sorry sam :)

Stig

Det som slår meg er at du nevner denne stanga (Og en til), og Eikre i hvert tredje av dine innlegg. Og ALDRI kommentert noe utstyr som er dårlig.Det jeg lurer på er: Hvor ble det av det utrolig fantastiske utstyret fra i fjor, året før, og året før der igjen? Du snakker mye om utrolig fantastisk drittbra utstyr...men så fort du tester noe annet, så er det det som er "hot". :)

Blir virkelig stenger bedre og bedre for hver utgave? Er det SÅÅÅ utrolig stor forskjell fra stenger som er 6mnder gamle og de som kom ut for to mnder siden?

Jaja, kunne sikkert tatt dette på PM, og siden jeg er mod, så kan jeg vel strengt tatt ikke legge meg ut i slike diskusjoner.....Så da får nett dette innlegget komme fra meg som privatperson.

Tenkte at det var greit å å pressisere èn ting her Henning ;)

Tror du har rotet litt med desimalene i din utregning, jeg nevner EikreFly i hver 33 innlegg :D :D

Men du ser hva du vil, har jeg skjønt, la det lige med det, tenkte bare å gjøre deg litt obs på det.

Og hvis noen merker er fremhevet av meg i antall innlegg, så er det faktisk Guideline.

Og samtidig ser man fra mine innlegg i antall at jeg er mye mer opptatt av fortommer og liner enn stenger, hvilket er helt naturlig for en som fisker :)

Har aldri fått kjeft fra Guideline representanter om at mine skryterunder av deres ulike produkter er negativt...hvilket ville vært latterlig å klage på, er du ikke enig da???

Og hvorfor bruke tid på å finne dårlig utstyr, det kan du ta deg av Henning, så fortsetter jeg å fremheve positive egenskaper utifra et allsidig ståsted :)

Stig

Ja, utrolig dårlig tallt av meg. Kom HELT ut av det. Skal ikke gjenta seg.

Du har rett, jeg har feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg kvier meg litt for å si det (er jo cane- og glassfantast), men jeg hadde en lengre kastesession med min relativt nyervede Scott S4 9' 4er i går. Fy fa.. for en stang! Rå på overhånds, selv jeg fikk til "glimrende" vannkast, den takler tempovekslinger og har en rask, men ikke "toppet" aksjon.

Alt falt på plass med en Airflo Sixthsense 4/5 line. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

grumpy.gifHer var det vel muligens et par innlegg som moderator burde ta tak i...  ;);D

Allsidig firer? Vis meg en "firer" innenfor "normallengdene" som jeg ikke kan bruke til mer enn én fisketeknikk da. Jeg ville altså heller sagt det slik:

Hvor allsidig er du og hvilken aksjon og stivhet dekker best og/eller mest av dette for deg?

Men slik jeg forstår spørsmålet som er stilt så vil jeg svare - Den stanga som flest kan trives med og som "takler" flest typer snører. Vel, det siste der henger jo også sammen med allsidigheten til brukeren slik jeg ser det. Det er i alle fall svært sjelden (om noen gang) stanga sin feil om jeg ikke klarer å kaste en streamer eller underhåndskaste med den. Men ettersom vi alle er forskjellige vil det neppe noen gang bli laget en som alle vil trives med og/eller som vil dekke alles behov.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

grumpy.gifHer var det vel muligens et par innlegg som moderator burde ta tak i...  ;);D

Allsidig firer? Vis meg en "firer" innenfor "normallengdene" som jeg ikke kan bruke til mer enn én fisketeknikk da. Jeg ville altså heller sagt det slik:

Hvor allsidig er du og hvilken aksjon og stivhet dekker best og/eller mest av dette for deg?

Men slik jeg forstår spørsmålet som er stilt så vil jeg svare - Den stanga som flest kan trives med og som "takler" flest typer snører. Vel, det siste der henger jo også sammen med allsidigheten til brukeren slik jeg ser det. Det er i alle fall svært sjelden (om noen gang) stanga sin feil om jeg ikke klarer å kaste en streamer eller underhåndskaste med den. Men ettersom vi alle er forskjellige vil det neppe noen gang bli laget en som alle vil trives med og/eller som vil dekke alles behov.

:)

Dette er vel omtrent det som jeg prøvde å utrykke i begynnelsen av denne tråde... Så helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, utrolig dårlig tallt av meg. Kom HELT ut av det. Skal ikke gjenta seg.

Du har rett, jeg har feil.

Hahaha :)

Sånn bruker jeg å avslutte diskusjoner med dama mi når tante rød er på besøk ;D

Antagelig det som var tanken ;D

Ikke dumt å finne ut av det med andres hjelp, helt ok det Henning, du kan ta feil også innimellom i din iver med å bidra konstruktivt i diskusjoner. :)

Men ser du har fan...kjekt for deg ;)

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Vel, jeg kvier meg litt for å si det (er jo cane- og glassfantast), men jeg hadde en lengre kastesession med min relativt nyervede Scott S4 9' 4er i går. Fy fa.. for en stang! Rå på overhånds, selv jeg fikk til "glimrende" vannkast, den takler tempovekslinger og har en rask, men ikke "toppet" aksjon.

Alt falt på plass med en Airflo Sixthsense 4/5 line. Hurra!

Ja det kan jeg signere på når som helst Dengern...  Dette er 37 års stangbygger ekspertise kuliminert i et fantastisk produkt. S4'ern er rå !

(Dersom noen her inne akseperer det Scott driver med som "stangbygging"  :rolleyes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dette Henning...hmmmm

Plommehåve. Jeg har et HELT nytt, som jeg kjøpte med den fantastiske superstanga Fario. Tok v dette og monterte highwater når jeg var i Rena.

Så det NYE Presentation ligger ubrukt hjemme

Klemz

Det var jo veldig nyansert og god beskrivelse..men lurer på hvorfor du nå nylig skulle selge alt å beholde din zxl som eneste stang. HAr Fario mistet "piffen" eller???

Med dette mente jeg at det er helt greit å uttrykke sin glede, men arrester ikke andre som gjør det samme.

Unødig å bruke "voksentid" på dette sandkassepjattet her, så vi avslutter dette tullet nå, enig? :)

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Rart du fant det :D :D  Jeg hermet etter deg for å si det sånn :)

Jeg tenkte jeg skulle legge SVNuttrykk på stengene jeg snakket om :) Men det var bare du som la merke til det da :)

jeje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom diskusjon, og det er lagt opp til litt takhøyde, så da skriver jeg for en gangs skyld her litt om stenger jeg også :D Godt å kunne det for en gangs skyld.

Jeg er ekstremt kritisk til stenger. Kaster bra med de fleste stenger tror jeg, men det handler mest om tilpasning. Men det er jo visse ting som gjør kastingen litt mer presist og perfekt til ikke bare de kritiske øyeblikkene, men også hverdagsfisket. En allsidig firer skal funke både til tsjekkere, og kort og langt, følsomt og vindfullt, såvel som helt perfekt vindstille tørrfluefiske.

En allsidig firer for meg er uten unntak,

- dyp, men absolutt ikke for dyp

1) Den MÅ takle vannkast godt. OG lettvint. Ikke halvbra eller ganske bra, men meget bra (uten å vingle på lange vannkast, og den må lett lage trange bukter på korte kast i vanskelige situasjoner), og den

2) MÅ være meget god å kjøre fisk på.

3) Og den må være perfekt designet for overhode-kast også i tillegg til vannkast selvsagt. Lange som korte kast.

- ikke flat/stiv topp, som bare jobber nedover - da mister man feelingen. Ikke med ei lettvint snørebukt selvsagt, for den blir flott og fin.

Men feelingen med fisket, mikromendingen, tilslaget etc.

Man må kunne klare å lage ei stang med følsom topp som samtidig ikke blir vinglete, utilgivelig eller vanskelig for praktisk dag-til-dag- fiske med tsjekkere såvel som delikat tørrfluefiske. Og omtrent i "landskapet" her tror jeg den ideelle #4- stang ligger. Ei god #4-stang MÅ være stabil og tilgivende - også for de lange, presise og kritiske kastene etter stor ørret. Såvel som nært følsomt fiske. Det er nå min mening, og mine krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Andre her for meg feks. så er det viktigste at jeg ikke mister fisk og når det gjeller 4 stang så er jeg ikke opptatt av hvor langt den kaster for den kommer jeg mest sannsynlig bruke innen for fiske lengde det vil si 5-15 m.

det er lett å forville seg inn alle merker og ikke minst hvor langt man kan kaste, det jeg synes skulle komplitere litt er til hva slags fiske du skal bruke din 4 til og vilken lengde på stang?

Gjerne litt om elvenes sine str. og str. på fisk er det mest harr eller örret etc. så tror jeg det blir lettere å hjelpe deg litt med hva du skal teste för du kjöper?

Jeg bruker som regel 2 stenger når jeg fisker, en som reserv tilfelle brudd etc. den takler jeg opp med enten tört eller nymfe kommer an på hva som er på gang, men det er meg.

Jeg regner med at den 4 du har er litt for stiv når du må snu deg å fiske ned/ skrått når vårfluer er i farten men er toppen når du fisker oppströms tört etter feks. dögnfluer?

Sånn er det for meg i hvertfall og jeg vil gjerne ha litt lenger stenger til nymfer og tört 10` men det er også bare hva jeg personlig foretrekker en 9`er fin til tört men ikke lang nok til nymfer så det blir min kompromiss når det gjeller stenger i den klassen til mine elver.

Nå til moderator så synes jeg det er merkelig at Stig ikke kan utale seg om eikres flotte stenger uten at det blir dritt kasting når det nevnes sååå mange andre stenger före  ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å bare si en ting helt avslutningsvis på mine frekke innlegg. Skal være snill fra nå av :)

Det blir mye snakk om at den og den stanga er dritgod osv.

En ting som er helt KLINKENDE klart, er at en får hverken mer eller mindre fisk pga stangmerke.

ALLE stangmerker har en stang som klarer det samme som et annet. Eikre sine stenger klarer NETT det samme som hvilken som helst stang. Det som irriterer meg er at en liksom ma he et slik og slikt merke for å "klare" ditt og datt. Dette er bare piss :)

ALLE skjønner at SVN, Erik Eikre og flere hadde fått mer fisk en meg under HVILKE som helst forhold. hvorfor?...de er rett og slett flinkere å FISKE. De innehar mer teori om ørret/harr og dens levevis, flinkere å lese forhold. BRYR seg mer under fisket osv. Det har null niks nada å si hvilken stangmerke de har. De FISKER bedre. Når Erik vinner en konkuranse med Eikrefly stenger...Så hadde han vunnet om han hadde brukt guideline, Winston, SAGE eller annet også. Han hadde tatt en stang i serien som passer HAN. Og han hadde fremdeles hevet trofèet over hodet på finaledagen anyway. jeg, Sigve, Terje og andre tørrfluehuer hadde ikke vunnet om vi hadde hatt stenger av gull. Dette er ikke et diskusjonsgrunlag en gang. Dette er fakta, og de som ikke er enige tar feil :)

Det at noen skal ha SAGE, noen skal ha Gloomis osv, har med at de får en forkjærlighet for et merke. Godfølelse osv.

Andrè brun er sponset av Loop. Han fisker med Loop. Han er flink til å fiske, flink til å kaste. Men det hadde han vært med alle andre merker også. han er en flink fisker, UAVHENGIG av merke. Han hadde fremdeles tatt dritgode bilder fordi om han hadde "byttet" fra Nikon til Canon. Det er fotografen som tar bildene. Lars mathisen hadde fremdeles vært SJEF på natte/nordlysbilder samme hvilken merke han hadde valgt toppmodellkamera fra.

Til nybegynnere her inne, eller til de nybegynnerene som måtte komme, så er det IKKE viktig å å ha det og det merke. Å få disse til å tro at en MÅ ha cane eller Winston for å fiske er bare tull. kjøp etter lommeboka, og det merke en får en "forkjærlighet" for, og lær dere å fiske. Ikke bli tørrfluepurrist fordi at de i tørrfluelandet gir uttrykk for at de er det, og det er "stilig", ikke fordi at jeg og terje kun fisker med tørrfluer. Fisk med det som passer DEG, og det DU har mest lysst til. "HØØ, fisker du med nymfer?..HAHAHA" er en forferdelig dum holdning å lære en nybegynner. De bør fiske med ALT de kan komme over for å finne SIN hylle i fluefiskelivet. JEG fisker med tørrfluer for at det er vaket, når ørreten tar flua, det visuelle som er interessant i MITT fluefiske. Hadde jeg bodd et sted som er egnet for VISUELL nymfing, der en spotter fisken når det spiser under vann, hadde jeg GARRANTERT fisket med nymfer. Dette er en helt annen sak.

Legger denne ballen HELT død nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Morsom diskusjon, og det er lagt opp til litt takhøyde, så da skriver jeg for en gangs skyld her litt om stenger jeg også :D Godt å kunne det for en gangs skyld.

Jeg er ekstremt kritisk til stenger. Kaster bra med de fleste stenger tror jeg, men det handler mest om tilpasning. Men det er jo visse ting som gjør kastingen litt mer presist og perfekt til ikke bare de kritiske øyeblikkene, men også hverdagsfisket. En allsidig firer skal funke både til tsjekkere, og kort og langt, følsomt og vindfullt, såvel som helt perfekt vindstille tørrfluefiske.

En allsidig firer for meg er uten unntak,

- dyp, men absolutt ikke for dyp

1) Den MÅ takle vannkast godt. OG lettvint. Ikke halvbra eller ganske bra, men meget bra (uten å vingle på lange vannkast, og den må lett lage trange bukter på korte kast i vanskelige situasjoner), og den

2) MÅ være meget god å kjøre fisk på.

3) Og den må være perfekt designet for overhode-kast også i tillegg til vannkast selvsagt. Lange som korte kast.

- ikke flat/stiv topp, som bare jobber nedover - da mister man feelingen. Ikke med ei lettvint snørebukt selvsagt, for den blir flott og fin.

Men feelingen med fisket, mikromendingen, tilslaget etc.

Man må kunne klare å lage ei stang med følsom topp som samtidig ikke blir vinglete, utilgivelig eller vanskelig for praktisk dag-til-dag- fiske med tsjekkere såvel som delikat tørrfluefiske. Og omtrent i "landskapet" her tror jeg den ideelle #4- stang ligger. Ei god #4-stang MÅ være stabil og tilgivende - også for de lange, presise og kritiske kastene etter stor ørret. Såvel som nært følsomt fiske. Det er nå min mening, og mine krav.

Denne stanga finnes vel ikke???  :) Da vil jeg ha den. Ei stang som er godt egnet for tsjekkerfiske, er som regel lite egnet til vannkast med tørrflue. Jada det GÅR, men funker omtrent som ketchup på bløtkake....

For å finne ei ALLSIDIG firerstang må man vurdere sin egen allsidighet først. Det er sant og si MYE enklere med et par-tre stenger, hvert til sitt bruk og ferdig montert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok redd for som Pål sier her, at vil du fiske både nymfer og tört i alle rettninger så må du kansje ha mer enn en stang.

Men som jeg skrev tidligere, skriv litt om hva du kan tenke deg å bruke den til så går det kansje å finne en 4 stang som er mest allsidig ;) om ikke annet så får du en del alternativ som du kan pröve för du kjöper :)

Henning jeg leser hva du skriver og må si at jeg er enig i noe men uenig i masse.

Synes at hvis du er så frustrert så start en egen tråd i stedenfor å rote til den her der ziggy ville vite hva folk synes er den mest allsidige 4 stanga.

Synes det hadde värt greit om du gjorde det for jeg har lyst til å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok redd for som Pål sier her, at vil du fiske både nymfer og tört i alle rettninger så må du kansje ha mer enn en stang.

Dette er vel strengt tatt bare tull for de aller fleste av oss ?

Det er kun et fåtall som driver fluefiske på et slikt nivå at små nyanser, som det er snakk om her, blir viktige.

95% av oss driver ingen form for konkurransefiske, og vi klarer oss fint med ei god stang, den trenger ikke være spesial-designet for akkurat det fisket vi bedriver den dagen.

Vil tro at en som legger stor vekt på å være effektiv, få så mye fisk som mulig under alle forhold, kanskje stiller litt andre krav til fluestang, snøre og flue enn de av oss som ikke trenger å være så effektive  ;)

Jeg skulle fint klart meg med min gamle Sage Sp som eneste stang i #4, ingen skal fortelle meg noe annet.

Når jeg alikevel er eier av 5-6 stenger i #4, så skyldes det barnslig glede over stenger med forskjellige aksjoner og tildels utstyrshysteri, ikke at hver av dem er beregnet for spesielle fiskesituasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Har vel for pokker ikke noe med konkurransefiske å gjøre dette vel ??? Spørsmålet gikk på allsidighet, ikke "hva kan jeg gjøre for å begrense min utøvelse av fluefiske". Jeg fisker konkurranse 6 dager i året, maks, hva tror du jeg gjør i de andre 359? Strikker?

Tror du virkelig jeg "trenger" å være effektiv i disse andre 359 dagene?

Du får vanskelig KUN ei stang som er topp til alt, var bare det jeg prøvde å få frem, ikke fremprovosere bullshit. Du kan velge å avstå fra slike kommentarer og heller velge å gi råd.

(Jadda, er vel meg som er hårsår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg veit ikke om ziggy er konkuranse fisker Lars, men hvis du leser hva han spurte om så er det faktisk en 4 stang som kan fiskes med alt fra nymfer til tört opp og nedströms.

Nå virker det som ziggy har gitt opp å spörre oss for det blir bare tull her og det ender vel opp med at den her tråden blir slettet også.

Synes at hvis du er frustrert at konkuranse fiskere fisker effektivt så start en tråd om det for jeg blir gjerne med i den diskusjonen not.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at hvis du er frustrert at konkuranse fiskere fisker effektivt så start en tråd om det for jeg blir gjerne med i den diskusjonen.

Jeg blir smått imponert over at du får det jeg skrev til å tilsi at jeg er frustrert over konkurransefiskere, men samme det . . .

Bare for å gjøre det helt klart : Jeg har ikke noe som helst imot fiskekonkurranser og de som driver med dette, selv om jeg ikke gjør det selv.

Så før dere flyr fullstendig i flint : Ok, skal man fiske både nymfe og tørt med 4'er så må man ha flere 4'ere, man klarer seg altså ikke med en stang. Jeg tok sikkert feil her . . .  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel for pokker ikke noe med konkurransefiske å gjøre dette vel ??? Spørsmålet gikk på allsidighet, ikke "hva kan jeg gjøre for å begrense min utøvelse av fluefiske". Jeg fisker konkurranse 6 dager i året, maks, hva tror du jeg gjør i de andre 359? Strikker?

Tror du virkelig jeg "trenger" å være effektiv i disse andre 359 dagene?

Du får vanskelig KUN ei stang som er topp til alt, var bare det jeg prøvde å få frem, ikke fremprovosere bullshit. Du kan velge å avstå fra slike kommentarer og heller velge å gi råd.

(Jadda, er vel meg som er hårsår :)

Jeg tror du strikker. Hva er egentlig den mest allsidige strikkepinnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint da Lars ;) trodde ett öjeblikk du var lei deg og frustrert, men ser nå at jeg tok feil :)

Neida, jeg er hverken lei meg, frustrert, forbanna eller bitter . . . Ikke engang over folk som har andre oppfatninger enn meg  ;)

Sååå viktig er ikke fluefiske for meg, heldigvis  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...