Gå til innhold

Fiske og fanteri med Rune & Robban


Robban

Anbefalte innlegg

Denne tilhører her , men samtidig ikke. Dette er bare en remake fra en tidligere snutt som er lagt ut tidligere(min fisketur, årets første). Man må jo utnytte videoklippa så mye man kan. :)

Trur det kommer en R&R  senere ikveld eller i morra som er litt bedre kvalitet, det spørs hvordan man ser det.

Ørretfiske er ihvertfall tema 8) Den er i all beskjedenhet helt ok etter mitt syn ;D

er så opptatt av bilde at skrivefeil ikke oppdages før det blir lagt ut, spesielt på denne vid'n he he ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tilhører her , men samtidig ikke. Dette er bare en remake fra en tidligere snutt som er lagt ut tidligere(min fisketur, årets første). Man må jo utnytte videoklippa så mye man kan. :)

Trur det kommer en R&R  senere ikveld eller i morra som er litt bedre kvalitet, det spørs hvordan man ser det.

Ørretfiske er ihvertfall tema 8) Den er i all beskjedenhet helt ok etter mitt syn ;D

er så opptatt av bilde at skrivefeil ikke oppdages før det blir lagt ut, spesielt på denne vid'n he he ;D

fett 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er glem Robert! Orker ikke å knipse bilder og skrive nå.

Men vi kan se i morgen..  ;D Gulrotflua har vært en vinner i et tiår snart, du ler ikke av den.

Du skjønner jeg har ingen gulrotfluer i boksen jeg  ??? Må binde litt først. Nå går det ikke har nettopp skjenket i litt vin.

Den er jo helt ok, den som venter på noe godt , venter ikke forgjeves.

Folk for bryne seg på en halvfeit maler i fortfilm så lenge ha ha ha. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tilhører her , men samtidig ikke. Dette er bare en remake fra en tidligere snutt som er lagt ut tidligere(min fisketur, årets første). Man må jo utnytte videoklippa så mye man kan. :)

Trur det kommer en R&R  senere ikveld eller i morra som er litt bedre kvalitet, det spørs hvordan man ser det.

Ørretfiske er ihvertfall tema 8) Den er i all beskjedenhet helt ok etter mitt syn ;D

er så opptatt av bilde at skrivefeil ikke oppdages før det blir lagt ut, spesielt på denne vid'n he he ;D

En herlig snutt igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tilhører her , men samtidig ikke. Dette er bare en remake fra en tidligere snutt som er lagt ut tidligere(min fisketur, årets første). Man må jo utnytte videoklippa så mye man kan. :)

Trur det kommer en R&R  senere ikveld eller i morra som er litt bedre kvalitet, det spørs hvordan man ser det.

Ørretfiske er ihvertfall tema 8) Den er i all beskjedenhet helt ok etter mitt syn ;D

er så opptatt av bilde at skrivefeil ikke oppdages før det blir lagt ut, spesielt på denne vid'n he he ;D

En herlig snutt igjen! :D

;D

Neste snutt så er du der igjen Tom ;D ;D Det er så flott atte ;D

Desverre så er du bare lagt inn som sånn pausemusikk mellom klipp ha ha ha ha ha ha ha ;D ;D Det er dessverre jeg åsså ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En herlig snutt igjen! :D

;D

Neste snutt så er du der igjen Tom ;D ;D Det er så flott atte ;D

Desverre så er du bare lagt inn som sånn pausemusikk mellom klipp ha ha ha ha ha ha ha ;D ;D Det er dessverre jeg åsså ;D

Skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hehe Neida, neste er så seriøst som det kan bli, av noe som er helt uaktuelt egentlig. Masse veiving med kamera , men den catcher litt stemmning som vi liker , og da er vi sånn passe fornøyd.

Rune viser her hvordan vi gjør det, jeg veiver med kamera og du har R&R, Just like we like it ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...