Gisle Helgesen Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Skrevet 10. desember 2010 Gisle, Ruffen: Når dere vet hva dette betyr vil misunnelsens ild slukke og dere vil lykkes. "Father to son, father to son". Godt kontra ;D
Rodswinger Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Skrevet 11. desember 2010 Topp igjen ! Lurer faktisk litt på om ikke herr Stokkemyr har vært ute med et sine mange filmtriks.... Det tror jeg også Ruffen. Detter nok mest sansynelig frekke krøssklepp og tjuvtriks. når jeg vagga bortover den myra i våres var det bare kjeiper så langt øye kunne se, og ingen av dem ville ta flua mi heller Da du "vagga" bortover den myra i våres,sendte du vel tsunamivarsler til alle som forstod det;at nå er det på tide å pelle seg ned på dypet,eller på andre siden av vannet. "Kjeipene" trodde sikkert det var foringstid. Willy
Osprey Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Skrevet 11. desember 2010 Vannvittig rått vak i starten der...der var det nerve Klippet er jo ellers noe av det råeste jeg har sett...adds to the experience at det er et skogstjern...i Norge...sør for Dovre Melder meg umiddelbart inn i R&R fanklubben party ...en liten saksopplysning Rune...mulig du har sett en modell, men en atomubåt er langt over 2,5 kg.. Rolf Jf
2m Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Skrevet 11. desember 2010 Oi, oi og atter oi som jeg lengter etter sommeren igjen. Herlig å se!
Per Christian Eggen Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Skrevet 12. desember 2010 Knall underholdning ! Digger at det er litt andre ting enn bare sløy musikk og kun fisking BRA
Gjest Trønder Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Skrevet 12. desember 2010 Skikkelig bra video Robert, fint å se noe annet og dere fikk med det sosiale som også er like viktig.
fishking1 Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Skrevet 12. desember 2010 Liker dette gutta. Bare å komme med mer framover
Osprey Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Skrevet 13. desember 2010 Hva har forresten skjedd med med trehovens store venn og beskytter? Rolf J
Rune Stokkebekk Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Skrevet 13. desember 2010 Hva har forresten skjedd med med trehovens store venn og beskytter? Rolf J Moi?
Osprey Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Skrevet 13. desember 2010 Hva har forresten skjedd med med trehovens store venn og beskytter? Rolf J Moi? Ja det var det jeg mente å huske.. http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=2737.msg19943#msg19943 Rolf J
Rune Stokkebekk Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Skrevet 13. desember 2010 Hva har forresten skjedd med med trehovens store venn og beskytter? Rolf J Moi? Ja det var det jeg mente å huske.. http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=2737.msg19943#msg19943 Rolf J Haha der ja. Joda jeg har havnet i stålhåv fella flere ganger siden den der. Men holder fast på at trehåv er finest og mest riktig å putte en fin ørret i. Men de holder seg så dårlig når de ligger bak i bellyen hele sommeren og skvulper... Må ha begge deler. Pleier å bruke trehåven når jeg er på land men den døde i sommer når jeg ramla på'n.
Trond Willis Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Skrevet 13. desember 2010 Kjempe flotte snutter dere leverer!! Varmer i kulda dette!
Steffen91 Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Skrevet 20. desember 2010 Fantastisk, nok en gang Scenen med ørreten som kommer opp og tar damselen i verdens nydeligste vak er kanskje det drøyeste jeg har sett Skal si deg at det er godt jeg kuttet lyden der Så den lenge før den tok og skreik! kunne ikke tenke deg og legge ut filmen med lyd da? =P hihihi artig høre litt action og !! =P
Frode Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Skrevet 22. desember 2010 Veldig seint ute med tilbakemelding her, men jeg må henge meg på. Morsomt og bra, bare å kjøre på med mer!!! Frode
Øyvind T Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Skrevet 24. desember 2010 Gjeve saker. Utrolig bra det vaket på vannymfa. Synes den så kjent ut. God jul!
Rune Stokkebekk Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Skrevet 8. januar 2011 Da er det tid for litt mer R&R film. Denne gangen en liten smakebit fra bosnia. Ligger på framsiden og her: http://www.fluefiskesiden.no/index.php?option=com_content&view=article&id=273:rar-bosnia-2010&catid=49:gisles-nz-blogg&Itemid=142
Jan R. Abrahamsen Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Skrevet 8. januar 2011 Der så det jaggu fint ut, er det kalkelver ? Hvordan er fisket der tidligere på sesongen, er det enklere å overliste ørret på tørt for eksempel?
Rune Stokkebekk Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Skrevet 8. januar 2011 Jan, Ja, kalkelver. Jevn temp hele året. Sjekk også ut tråden for denne turen står mye der. Beste tia er nok fra 15 mai og en måned fram. Men det skjer ting der hele tiden. Hvorfor dra dit for å kun fiske ørret? Harren er da vel så sær der og den er vill noe ikke all ørreten er.
Per Christian Eggen Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Skrevet 8. januar 2011 Knallklipp, igjen ! applaus
Anbefalte innlegg