Jump to content

Fiske og fanteri med Rune & Robban

Robban

Recommended Posts

Hehe skjønner virkelig hva du skriver om.

Rune, husker du den som var oppe mellom blekkene og snusa på flua mi. Den som nesten hoppet opp på svaberget og fikk to idioter på land til virkelig måpe. Hadde jeg hatt den ørretens flukt undervann, og over vann for å fange den vannymfa,  uten å kollidere med land , så hadde jeg lagt meg i penalet og sagt, god natt.

Og hadde jeg hatt polafilter på og rett vinkel på kameraet så hadde vi hatt den på tape!  ;D Den fisken var forøvrig i "atomubåt-klassen". +2,5kg. Next time...

Mulig ikke humoren kom tydelig nok igjennom, men det ble skrevet med et gedigent glis mtp. knestående gange  ;D Er jo ikke store vannet, men mener jeg har sett det på et par snutter fra dere. Sikkert jeg som blander/ønsketenker om vannet over alle vann  :)

Uansett et fantastisk klipp fra R&R! Håper på flere snutter i tiden som kommer  :)

Lurer faktisk litt på om ikke herr Stokkemyr har vært ute med et sine mange filmtriks....

Det tror jeg også Ruffen. Detter nok mest sansynelig frekke krøssklepp og tjuvtriks. når jeg vagga bortover den myra i våres var det bare kjeiper så langt øye kunne se, og ingen av dem ville ta flua mi heller ;D

Lurer faktisk litt på om ikke herr Stokkemyr har vært ute med et sine mange filmtriks....

Det tror jeg også Ruffen. Detter nok mest sansynelig frekke krøssklepp og tjuvtriks. når jeg vagga bortover den myra i våres var det bare kjeiper så langt øye kunne se, og ingen av dem ville ta flua mi heller ;D

Ja og når man tenker på alle skrøttene som var i veien i tillegg til mengder av humpkluer så er det all grunn til å trekker vår kjære Staurebekk ned gjørma!

Jeg er sikker på dette er bløff!

• Create New...