Gå til innhold

Fiskeside.com / Harrkonger.


Tor Arne

Anbefalte innlegg

Jajaja Tor Arne, skyld på meg (snakk om hvem Karma rævkjører) - sikle i streamerboksen min gjør du så fort du ser den  ;D ;D.... - går aldeles helt streambananas jo   ;D

..og han derre "Lars Gattkroker" må jo gå opp igjen hele fluefiskeskolen 1-2-3-4-5-6-7-8

PS - skal lære deg noen gode streamermønstre ved neste whiskykveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 259
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jajaja Tor Arne, skyld på meg (snakk om hvem Karma rævkjører) - sikle i streamerboksen min gjør du så fort du ser den.... - går aldeles helt streambananas jo   ;D

..og han derre "Lars Gattkroker" må jo gå opp igjen hele fluefiskeskolen 1-2-3-4-5-6-7-8

For det første sikler jeg ikke på streamere, for det andre, har jeg ennå ikke blitt rævkjørt av karma.

Det finnes 3 steder i verden jeg har fiska med streamer, og det er Mjøsa, Brumunda og Kremvatnet ;D

Det er 3 steder enhver "purist" kan finne seg i å bruke streamer.

I løpet av sesongen, har jeg faktisk planer om å lære meg (med god hjelp) å NYMFE i Brumunda ;D

Det kan faktisk bli både gøy og interessant ;D

MEN... tørrflueelver er tørrflueelver. Der brukes det kun tørt. Du derimot kravler rundt i streamerboksen så fort det blir litt stille... Du havner til og med på "Slukfitteri-kjøret" ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første sikler jeg ikke på streamere, for det andre, har jeg ennå ikke blitt rævkjørt av karma.

Det finnes 3 steder i verden jeg har fiska med streamer, og det er Mjøsa, Brumunda og Kremvatnet ;D

Det er 3 steder enhver "purist" kan finne seg i å bruke streamer.

I løpet av sesongen, har jeg faktisk planer om å lære meg (med god hjelp) å NYMFE i Brumunda ;D

Det kan faktisk bli både gøy og interessant ;D

MEN... tørrflueelver er tørrflueelver. Der brukes det kun tørt. Du derimot kravler rundt i streamerboksen så fort det blir litt stille... Du havner til og med på "Slukfitteri-kjøret" ;D

Hvem var det som faktisk satt å vurderte om han skulle stikke til et par lokale steder å streame før i dag Tor Arne? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at jeg stakk til en kammerat på kaffe isteden, så hadde du nok havna utpå! Vel da hadde jo jeg havna utpå å. Så skal vel ikke dra den så mye lenger  ;D

Njæ... jeg fant ut at å tilbringe kvelden med min bedre halvdel, var mer givende ;D

Kanskje jeg får igjen en dag ell 2 ekstra med fiske også vettu :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Fy søren hvor bra! Dere er i tillegg noen hyggelige figurer å se på film.

"så du det vaket?" "Det var slik rundt"  ;D ;D Fy faen som jeg lo. '

Ps: Lars er uten tlf, forbindelse i fra i dag og en uke frem så det er bare å fyre løs. Han vil ikke se det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren hvor bra! Dere er i tillegg noen hyggelige figurer å se på film.

"så du det vaket?" "Det var slik rundt"  ;D ;D Fy faen som jeg lo. '

Ps: Lars er uten tlf, forbindelse i fra i dag og en uke frem så det er bare å fyre løs. Han vil ikke se det ;)

Ser fram til en ny knakende godt "From Russia with (Brown Trout) Love"- filmsnutt  ;D

Om du leser dette kompis Lars; Lykke til på turen!  :)

Håper dere tar noen skikkelige fine Kolaørreter, og de er i sannhet flotte. Første gang jeg var der, var i 1997 og etter det jeg har hørt har det ikke akkurat blitt noe dårligere der, så håper det blir knall  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Utrolig bra Lars.

Her briljerer forfatteren (deg) og tar oss med på en tur som andre ville lure på om var sant.(Det er jo selvfølgelig ikke det,men svelget hvert ord,jeg.) ;D

Det er hyggelig, Willy . . . Jeg er opptatt av at de som leser det jeg skriver også skal lære noe, og jeg tenker du fikk litt å tygge på her  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra Lars.

Her briljerer forfatteren (deg) og tar oss med på en tur som andre ville lure på om var sant.(Det er jo selvfølgelig ikke det,men svelget hvert ord,jeg.) ;D

Det er hyggelig, Willy . . . Jeg er opptatt av at de som leser det jeg skriver også skal lære noe, og jeg tenker du fikk litt å tygge på her  ;D

Skal begynne å tygge når munnvikene slutter å krølle seg i nakken. ;D

(En god latter forlenger munnvikene,vettu.) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...