Gå til innhold

Rena 2011


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Kokken Tor (les Staffan) er nå på plass ved Kvarven.

Han har et spørsmål til de som skal innom Kvarven i nærmeste fremtid.

Spørsmålet er som følger:

Er det noen som har en stor jerngryte de ikke bruker og som du kan ta med oppover.

Staffan har planer om noen store felles etargilder i de neste to ukene så hvis noen har en sånn stor jerngryte så ta den med :D (Jerngryte fordi den kan blant annet kan stå på grillen).

PS. Staffan diska opp med Finnbiffgryte i dag, det var sykt godt for å si det mildt.

Bare gode råvarer.

Staffan er forøvrig 30 kilo lettere så han har blitt en sunn kokk og lager bare god og sunn mat :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 493
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Kokken Tor (les Staffan) er nå på plass ved Kvarven.

Han har et spørsmål til de som skal innom Kvarven i nærmeste fremtid.

Spørsmålet er som følger:

Er det noen som har en stor jerngryte de ikke bruker og som du kan ta med oppover.

Staffan har planer om noen store felles etargilder i de neste to ukene så hvis noen har en sånn stor jerngryte så ta den med :D (Jerngryte fordi den kan blant annet kan stå på grillen).

PS. Staffan diska opp med Finnbiffgryte i dag, det var sykt godt for å si det mildt.

Bare gode råvarer.

Staffan er forøvrig 30 kilo mindre enn sist så han har blitt en sunn kokk og lager bare god og sunn mat :D

Terje

Høres bra ut, Terje. Finnbiff er saker  :) 

Hils Staffan så mye - jeg har desverre ikke noe jerngryte i bilen, men jeg kommer nå innom med en del godt humør i hvert fall  :)

Prates etterhvert,

André

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. Staffan diska opp med Finnbiffgryte i dag, det var sykt godt for å si det mildt.

Bare gode råvarer.

Staffan er forøvrig 30 kilo mindre enn sist så han har blitt en sunn kokk og lager bare god og sunn mat :D

Terje

Det høres bra ut  ;D

Vi kommer til å klare å fiske dobbelt så hardt med så sunn mat i skrotten  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Vet ikke om dette kan kalles mat. Skal ikke mat smake godt og nytes da? :)

Dette er jo bedre å bruke som gift for ugress :)

Nei, takke seg til biffen du/dere laga i fjor høst, et NYDELIG måltid.

Du og Sigve er flinke til å lage mat, men den currydritten smaka helt forferdelig. Beklager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette kan kalles mat. Skal ikke mat smake godt og nytes da? :)

Dette er jo bedre å bruke som gift for ugress :)

Nei, takke seg til biffen du/dere laga i fjor høst, et NYDELIG måltid.

Du og Sigve er flinke til å lage mat, men den currydritten smaka helt forferdelig. Beklager :)

Du må bare lære deg opp gradvis. Starte med å ha litt piffikrydder på kotelettene dine, så kan du prøve med litt sterkere etter hvert. Medium tacosaus kan du antageligvis prøve etter en stund om du tar dette gradvis  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Vet ikke om dette kan kalles mat. Skal ikke mat smake godt og nytes da? :)

Dette er jo bedre å bruke som gift for ugress :)

Nei, takke seg til biffen du/dere laga i fjor høst, et NYDELIG måltid.

Du og Sigve er flinke til å lage mat, men den currydritten smaka helt forferdelig. Beklager :)

Du må bare lære deg opp gradvis. Starte med å ha litt piffikrydder på kotelettene dine, så kan du prøve med litt sterkere etter hvert. Medium tacosaus kan du antageligvis prøve etter en stund om du tar dette gradvis  ;D

Skjønner at jeg er litt pysete her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle det bli for tøft miljø på Kvarven......har vi inført en litt mykere stil med Champagne(nå også jordbær) på hver Renatur et annet sted langs elven :) er bare å stikke innom for påfyll av litt mykere verdier.....

Se der ja ! :D

Artig å se igjen,selv om det sist ikke var fullt så ..........rosa ? !! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alle innlegg, kanskje derfor jeg lurer på hva/hvor kvarven er? Er det en campingplass, privat plass, offentlig plass?

Har tenkt meg inn i Femundsmarka 2 ev. 3 juli. Er kvarven en plass jeg bør reise innom fra 1. juli ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Kvarven er navnet på hytta jeg og fem andre kompiser leier ved Renaelva.

Det er også møteplass for likesinnede fluefiskenerder :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...