Gå til innhold

Rena 2011


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

  • Svar 493
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Oliver

Jeg legger ut på reis 30. Juni, så får forholdene være som de er :)

Jeg har drømt om natten at jeg får bra med fisk, og da gjør jeg det også.

Og når jeg nå i tillegg har gått fra verdens desidert dårligste vannkaster/snakeroller til verdens 3. dårligste, så har det dukket opp en mulighet og to ekstra i tillegg :)

Gleder meg som et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ut på reis 30. Juni, så får forholdene være som de er :)

Jeg har drømt om natten at jeg får bra med fisk, og da gjør jeg det også.

Og når jeg nå i tillegg har gått fra verdens desidert dårligste vannkaster/snakeroller til verdens 3. dårligste, så har det dukket opp en mulighet og to ekstra i tillegg :)

Gleder meg som et barn.

Ehem...

Er det etter at eg var med deg og Bjørn på fisketur at det har kommet inn 2 enda dårligere på lista?

Eg var sliten i armen på slutten der altså, du så jo selv hvor mye fisk eg dro opp på kort tid der.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Ja.....Men jeg tror det klekker....Visst elva ikke er brun. Jeg tror at visst elva har normal farge så klekker det rimelig bra oppi der.........Men ingen er til stede å får det med seg.

Når vi snakker om at Aurevillien nesten har vært fraværende i år om to uker nede på kvarven, så kan vi bare tenke på alle de dagene elva har vært tom for folk, og insektene har klekka som pokker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Huff, har stor sympati Terje, og håper vannet synker raskt. En cm ned betyr kanskje at det er på rett vei...

Ned er iallfall bedre enn opp :D

..... men det går ikke fort det her. Jeg ønsker meg elva ned 30-40 cm før førskommende helg.

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, værmeldingene er ikke aller værst for kommende uke.

Jeg skal i hvert fall fiske til helgen, i Rena.. :)

Er jo fult mulig å lure noen på høy vannstand også....bare det klekket litt ;D

Ingar - har du tatt deg damefri og begynt å fiske igjen?  ;D

Hehe, damefri....det hadde jeg forrige sesong. Da hadde jeg vel nesten 30 dager i Rena.

Blir nok en del turer i år også. Er viktig å informere dama tidlig om hvor viktig fiske og skikjøring er :)

Må si jeg er skikkelig sugen på litt snikfiske i Rena nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et eller annet klekker så er ikke vannstanden noen krise for meg, da tar jeg med den gule balja.  Tenkte også å teste ut et par andre elver i nærhetene i løpet av feireuka, men basecampen blir på Kvarven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...