Gå til innhold

Slovenia - høsten 2012


.JB

Anbefalte innlegg

  • Svar 750
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Siste jeg hørte var at de fleste elvene der var blitt infisert av gjedde,det var synd.

Ja, det går visstnok mest i gjedde der nede nå om dagen. Regnbuen er så og si borte, brunørret fanges en sjelden gang - stort sett 300-grammere. Men jeg skal på Soca Cats Club, og gir blanke i fisk. Skulle egentlig på Ibiza, men fikk ikke med meg de gamle festgutta som sitter med koner og en skåkk barn, så noe måtte jeg finne på for å få med en gjeng. Calua og tyrker shots here we come  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrè er en totengangster han også, Frode :-) Har hørt at han løp rundt å kasta nyper på aldersboliger og stjal gulerøtter under en lav sko. Men det ble da en særdeles ålreit og trivelig fyr av han med tiden :)

Tror jeg ingenting på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Jeg har vært der dere skal før og skal dit igjen til våren. Det er helt grusomt der. Ingen vits å fiske. Så hvis en eller annen i flokken er intellligent nok til å trekke seg så kan jeg jo stille meg som en mulig reserve bare for å være snill. Jeg tåler nemlig å ikke ha det så bra. Det gjør meg liksom ingenting det. Grusom natur, møkkete vann og slapp fisk slik som i Slovenia er helt i orden for meg. Små brunørreter og regnbuer opp til 6 kilo og småharr på et par kilo til skal jeg alltids klare en uke. Når jeg tenker over det så er det faktisk nesten litt gøy. Så tøff er jeg faktisk!

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for interessen, hørte jeg uke 40 2013 ? ;)

Kommer nok veldig an på kvaliteten på brennvinet der nede, men noe sier meg at dette er noe som kan komme til å friste til gjentakelse  :)

Er Soca Cats Club (SCC, må ikke forveksles med CCS) like bra som ryktene sier, så søker vi nok permanent opphold  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstod det slik at vi flyr t/r Trieste, Italia

Stemmer.

Satt og søkte litt på nettet og det ser ut til at det blir å komme ned sent på kvelden hvis vi skal reise på lørdag.

Reiser vi ned fredag er det mye mer fornuftig reisetidspunkt. Men det er vel tidlig å begynne å gnåle pm slikt..

Da kan vi jo ta en pizza i Italia ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstod det slik at vi flyr t/r Trieste, Italia

Stemmer.

Satt og søkte litt på nettet og det ser ut til at det blir å komme ned sent på kvelden hvis vi skal reise på lørdag.

Reiser vi ned fredag er det mye mer fornuftig reisetidspunkt. Men det er vel tidlig å begynne å gnåle pm slikt..

Da kan vi jo ta en pizza i Italia ;D

Enig, vi skal ikke stresse vel. Pils og pizza + god tid er det beste alternativet  :D

Lars L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Så Danicaen i dag:) Mye fisk oppe! Det er jo en tjuvstart aldeles;) Og så nært hjemme da gitt! Jeg tro de fleste har hørt om at Slovenia skal være bra. I desse elvene vi har lurt oss frem i nå siste dagene så kan jeg trygt si at ALLE ville vært mer enn meget fornøyd:) Har med den kar nå og han smiler hele dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Danicaen i dag:) Mye fisk oppe! Det er jo en tjuvstart aldeles;) Og så nært hjemme da gitt! Jeg tro de fleste har hørt om at Slovenia skal være bra. I desse elvene vi har lurt oss frem i nå siste dagene så kan jeg trygt si at ALLE ville vært mer enn meget fornøyd:) Har med den kar nå og han smiler hele dagen:)

Herlige blog Nicolaj. Du fyrer opp her nå. Tror dette kan bli et høydepunkt i min hittil Norgesorienterte fluefisketilværelse. Kanskje Slovenia blir mitt andre hjem? Ser i hvertfall utrolig fint ut!  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bishop

Så Danicaen i dag:) Mye fisk oppe! Det er jo en tjuvstart aldeles;) Og så nært hjemme da gitt! Jeg tro de fleste har hørt om at Slovenia skal være bra. I desse elvene vi har lurt oss frem i nå siste dagene så kan jeg trygt si at ALLE ville vært mer enn meget fornøyd:) Har med den kar nå og han smiler hele dagen:)

Ser at du selger disse pakketurene på Nicolaj, og det både ser og høres fristende ut. Er du medlem av ReiseGarantiFondet? Har brent meg på dette før, derfor jeg spør.

Ikke meningen å kuppe tråden her, beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...