Gå til innhold

Ditt beste utstyrskjøp i 2012


Gjest Unknown User

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Unknown User

Hends Camou fortom ligger høyt på lista! <<l Utover dette skal jeg egentlig ikke klage på noe av innkjøpene i år bortsett fra en glassline jeg kjøpte på ebay som sugde bigtime.

Kjøpte den i fjor og er dritfornøyd. Begge kjøpen var på tips fra Stein Skjærve. Han var generøs nok å gi meg en halv flaske med dry dip ved elven til tross for at det var første gang vi traff hverandre. Han ønsket kun at jeg skulle teste den. Som de sier. Første skjutet er gratis. Sen er du stuck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden noen nevner DryDip'en her . . . Den er som sagt et must have produkt, men inntil i år har det såvidt meg bekjent ikke vært å få tak i beholder med klips til disse flaskene. Så det mest praktiske jeg kjøpte i år er en beholder til DryDip, slik at den kan henges utvendig på jakka/vesten. Er vel Guideline som har disse  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye fiskeutstyr på meg i år, men Bug Bond har blitt et slags narkotikum, og dette året har jeg virkelig fått brukt det mye, skjønner nesten ikke at jeg har klart meg uten.

Årets bestekjøp er skikkelige sykkelbukser som setter en ny tidsregning på slikt før og etter.

Assos FI 13 S5 er sykt mye bedre enn skitbuksene som man får kjøpt for noen få hundrelapper, det er årets produkt for meg selv om det er litt off topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...