Gå til innhold

Ditt beste utstyrskjøp i 2012


Gjest Unknown User

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Unknown User

Har du testet Diamond Flex Rune?

Diamond Hard? Eller er det noe som heter flex også? Den har jeg ikke testet. Har diamond hard men har ikke fått sammenliknet så mye ennå. Kjøpte denne litt seint i sesongen.

Tror det er den samme serien. Same same but different.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Det har vært et middels år i år.

En ny Danielsson LW4seven av den gamle typen (Dry Fly størrelse, utgått modell) stikker av med førsteplassen.

Verdens beste snelle i mine øyne. Kjøpte min for ca 12 år siden. Den er som ny og fortsatt ram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lureste utstyrskjøp var en Apple Time Capsule. Den var gull å ha når Harddiscen gikk til helvette og doktorgradsmaterialet syntes tapt >:( Når det gjelder fiskeutstyr så er det blitt stadig mindre handling.. Velger heller å prioritere kjøp av diverse fiskedøgn på spennende plasser.. Men det jeg SKULLE kjøpt var en Loomis NRX 13 fot. Fyyy F for ei stang!!

Rettelse: Kjøpte faktisk en meget pen Abel Super 5N av Stokkebekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...bugbond som flere nevner er høyt på lista, men går vel under kategorien "materiale" og ikke utstyr? Jeg trur det beste kjøpet var en b2x 9fot #7, som viste seg å være en racer av ei streamerstang. Eller kanskje metalhead skoa til Korkers? Knallgode og lette som luft. Eller kanskje waterworks snella, eller hmh stikka? Er litt usikker egentlig, men jeg har i hvert fall ingen grunn til å klage, på verken utstyr eller muligheter...  :-Xpppirat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vadekler til barna på 8 og 9. Har gitt meg 10-15 ekstraturer i fjæra.Barna er glade, kona er glad og jeg bare fffishing

[/quote

Hei Jarle.

Hvor kjøpte du vadeklær til ungene dine? Har du kanskje en link, så hadde jeg blitt glad ;)

mvh Alexander

Ebay.com søk på simms kid. Har funnet billige patagonia sko på ebay. Pris ca 1000-1200 per sett.

Jentungen har ønsket seg vadejakke til Jul. Selvsagt fisker hun..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scierra LED caps http://www.scierra.com/clothing/caps/

Fikk denne i bursdagsgave, helt genial når det begynner å mørkne!

Anvil Atlas vise http://www.nfisk.no/Nettbutikk/tabid/113/CategoryID/386/List/1/Level/1/ProductID/6788/Default.aspx

Denne er helt suveren! Var litt uheldig med at den fikk seg endel riper under transport, men det fikset jeg selv. Modifiserte også en justeringsskrue som jeg synes var litt i veien, men ikke noe vanlige dødlige bryr seg om.

Også samme som Staffan, en billig 7/8 kina snelle som har fått MYE juling, og som jeg uventet bruker mest :) 200kr, helt rått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...