Gå til innhold

Nettbrett


Glenn Sörvik

Anbefalte innlegg

iPad, mener jeg. Svært brukervennlig og intuitivt, og dermed veldig egnet for folk som er middels/under middels interessert i teknologi for teknologiens skyld (som undertegnede;). Lynraskt, aldri noe tull, ekstremt bra utvalg av apper. Meget bra byggekvalitet/solid.

Guttungen på fire bruker iPad uten problemer, og lærte seg det helt av seg selv - det sier litt om hvor enkelt det er å bruke.

Men for all del, det finns garantert minst like vasse brett på markedet. Det Bånngjedda linker til er helt sikkert knallbra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv ipad mini, og liker størrelsen på den. Den er jo litt mindre enn vanlig ipad, og mye lettere. Den passer i en litt stor innerlomme på jakka, så er veldig hendig å ha med hvis man skal noe sted.

Nettbrettene på ca 10 tommer er jo nesten like store som mindre laptop'er. Og da kunne man nesten kjørt på med en slik istedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en Ipad, og er superfornøyd. For min del ville jeg ikke valgt mini, da er man jo nesten nede på smarttelefonstørrelse, og en vanlig iPad er helt genial både å se film, lese bøker og se bilder på. Sikkert noen skjermer som er vel så bra, men den er bra nok i bøtter og spann for meg. Såvidt jeg kan forstå er den ganske krystallklar. Har et cover til min, og det er da ganske stor forskjell på denne og en bærbar pc synes jeg. Smak og behag, men skal du bruke den på tur, i sofaen, på senga eller andre steder hvor vekt ikke spiller allverdens rolle, så må en større skjerm være bedre enn en liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en Ipad, og er superfornøyd. For min del ville jeg ikke valgt mini, da er man jo nesten nede på smarttelefonstørrelse, og en vanlig iPad er helt genial både å se film, lese bøker og se bilder på. Sikkert noen skjermer som er vel så bra, men den er bra nok i bøtter og spann for meg. Såvidt jeg kan forstå er den ganske krystallklar. Har et cover til min, og det er da ganske stor forskjell på denne og en bærbar pc synes jeg. Smak og behag, men skal du bruke den på tur, i sofaen, på senga eller andre steder hvor vekt ikke spiller allverdens rolle, så må en større skjerm være bedre enn en liten.

Enig i dette. Er selv veldig fornøyd med iPad. Har ikke PC hjemme lenger. Savner det ikke heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det blir ipad,men hvem model bør man gå for?

Med eller uten retina skjerm?

Kan dette være greit?

http://www.elkjop.no/product/data/nettbrett/IPADMC979BUN20/ipad2-tri-fold-folio-deksel

eller denne

http://www.elkjop.no/product/data/nettbrett/IPADMMD510KNA/ipad-med-retina-skjerm-16-gb-wi-fi-sort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...