Gå til innhold

Inspirasjonstråd --> Hva binder du?


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Satt å knøt noen spent spinners som skal ligge litt dypere i vannfilmen :) (flyter fortsatt selvfølgelig ;D )

 

En for dag tid og en for kvelden samt litt mørkere forhold....

 

Terje

post-0-13949854214997_thumb.jpg

post-0-13949854215977_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd litt i dag også  ;Dhttp://www.fluefiskesiden.no/film/DOK/vulgatapara.html

Se opp for stor fil... 22mb. Tips på hvordan binde inn fallskjermhackle.

 

Ka dokker tru?

 

Bra initiativ dette... Sitter faktisk å binder vulgata i kveld, så jeg lo litt da jeg klikket inn på tråden.. Dubbe opp vingestammen var nytt for meg, og nå er det allerede prøvd.. Men, denne omvendte surringen, den står jeg over, blir nesten svimmel av å se på ;D

 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at dere likte det. Det beste med å lage slike snutter er at det er mye mindre jobb enn å skrive en artikkel  ;D Problemet vil bli når jeg får laget nok slike. Det tærer godt på serverplassen og genererer myyye båndvidde. Det er ingen som sitter å gnir på en server her vel? Som i tillegg kan tenke seg å "hoste" noen flimklipp?

 

Jeg tror det kunne vært bra med et utvalg av diverse bindeteknikker, en fin kilde for de som står i startgropa. Og hvorfor ikke lage filmer på forespørsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørreten

Kult at dere likte det. Det beste med å lage slike snutter er at det er mye mindre jobb enn å skrive en artikkel  ;D Problemet vil bli når jeg får laget nok slike. Det tærer godt på serverplassen og genererer myyye båndvidde. Det er ingen som sitter å gnir på en server her vel? Som i tillegg kan tenke seg å "hoste" noen flimklipp?

 

Jeg tror det kunne vært bra med et utvalg av diverse bindeteknikker, en fin kilde for de som står i startgropa. Og hvorfor ikke lage filmer på forespørsel?

Da har jeg et ønske, og det er comparadun film :)

Uansett knallbra med filmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at dere likte det. Det beste med å lage slike snutter er at det er mye mindre jobb enn å skrive en artikkel  ;D Problemet vil bli når jeg får laget nok slike. Det tærer godt på serverplassen og genererer myyye båndvidde. Det er ingen som sitter å gnir på en server her vel? Som i tillegg kan tenke seg å "hoste" noen flimklipp?

 

Jeg tror det kunne vært bra med et utvalg av diverse bindeteknikker, en fin kilde for de som står i startgropa. Og hvorfor ikke lage filmer på forespørsel?

Da har jeg et ønske, og det er comparadun film :)

Uansett knallbra med filmer!

 

Hei Fisken,

 

Your wish, my command.

Comming soon.

Jeg skal bare finne en praktisk løsning med videoer og hvor jeg skal publisere de. Tror at jeg skal legge opp slik at de kommer automatisk på forsiden som artikler og i tillegg linke opp på fluebindesidene med egen dropdownmeny for de. Da skjer det litt mer på forsiden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Skulle vel ikke komme inn en video som viser hvordan man hekler på fluene??  :rolleyes: ::)  :P

Den støtter jeg! Terje.. innfinn deg!  :D

 

Jo takk, men jeg har ikke utstyr for å filme sånt :) :)

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej

 

Har leget lidt med at blande en Hans Weilmann Elkhair Caddies med en flympfe og en æglæggende vårflue.

 

Resultatet kom til at se sådan ud og består af:

 

Hayabusa krog str 12

Ægklump: Mohawk Flash green

Fury brown CDC bundet ind som krop og ført frem til at blive hackle

Vinge: Stråfarvet antron

Front hackle: Raphøne

 

47203_s.jpg

 

Hilsen

Torben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at dere likte det. Det beste med å lage slike snutter er at det er mye mindre jobb enn å skrive en artikkel  ;D Problemet vil bli når jeg får laget nok slike. Det tærer godt på serverplassen og genererer myyye båndvidde. Det er ingen som sitter å gnir på en server her vel? Som i tillegg kan tenke seg å "hoste" noen flimklipp?

 

Jeg tror det kunne vært bra med et utvalg av diverse bindeteknikker, en fin kilde for de som står i startgropa. Og hvorfor ikke lage filmer på forespørsel?

 

Jeg tror dette er en seriøs videohost site (tror den er gratis også) - muligheter for legge op HD filmer og linke/embeded  filmen hit - du bør kan skje undersøke mulighetene her : http://www.vimeo.com/join

(jeg kjenner ingen og får ikke penger/cred/kodus etc. for å anbefale denne siden -  ;D, jeg bare tror den kan være bra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at dere likte det. Det beste med å lage slike snutter er at det er mye mindre jobb enn å skrive en artikkel  ;D Problemet vil bli når jeg får laget nok slike. Det tærer godt på serverplassen og genererer myyye båndvidde. Det er ingen som sitter å gnir på en server her vel? Som i tillegg kan tenke seg å "hoste" noen flimklipp?

 

Jeg tror det kunne vært bra med et utvalg av diverse bindeteknikker, en fin kilde for de som står i startgropa. Og hvorfor ikke lage filmer på forespørsel?

 

Jeg tror dette er en seriøs videohost site (tror den er gratis også) - muligheter for legge op HD filmer og linke/embeded  filmen hit - du bør kan skje undersøke mulighetene her : http://www.vimeo.com/join

(jeg kjenner ingen og får ikke penger/cred/kodus etc. for å anbefale denne siden -  ;D, jeg bare tror den kan være bra)

Kult Espen! Jeg sjekker opp, skader ikke å prøve. Takk  :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Tror kona har blitt gira på fluebinding. Hadde sittet å bundet i hele dag mens jeg var på jobb  ;D

 

Noe fra egen fantasi og noe inspirert av boken til Staffan.

 

 

 

he he , blir bra når hu sier " jeg drar og fisker i ei uke i hemsila.......du finner mat til deg og ungene i kjøleskapet" :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Se å få kona di til å melde seg inn på forumet, Oddbjørn. :)

Inspirasjonstråden vil helt klart bli beriket av så dyktige kvinnelige fluebindere. :)

 

Overhode ingen grunn til at hun skal vise sine suverene fluer i ditt navn ;D ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...