Gå til innhold

Fluefiskesiden i fremmarsj!!!!


Flemming

Anbefalte innlegg

Har hatt litt morsomt av å kikke på antall medlemmer som er pålogget på de forskjellige fluefiske-foraene den siste tiden. Kan ikke dokumentere dette, men hver eneste gang (uansett tid på døgnet) er det rundt dobbelt så mange medlemmer som er pålogget her, som hos våre konkurrenter. Akkurat nå har vi f.eks dobbelt sa mange medlemmer pålogget som fluefiske.net.... ;D

 

Hvem er STØRST og BEST ?, sier jeg bare..... ;D ;D

 

(PS: De har flere registrerte medlemmer, men hva betyr antallet hvis de aldri er pålogget?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ja, og dere kan tro kona synes jeg er sosial, når jeg først kommer hjem etter en liten tur i Rena og reiser igjen på torsdag ??? Hun trøster seg med at sesongen snart er over, men jeg må vel snart nevne at jeg skal fiske "litt" sjøørret og gjedde i oktober.  ???:rolleyes: Ja, og i tillegg at fluefiskesiden ikke har vinterstengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Påskenøtteknekker

Gratulerer!

Det er spennvidden på forumet det. Se på forsia sjøl. Alt fra det reineste bullsh.. (sabla artig for det!) til Runes fantastiske bilder og tekst om myggfiske. Har nok ikke nådd toppen heller, slik som boligmarkedet. Trur nok heller Fluefiskesiden følger med renta oppover. :)

 

Jostein Berg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dette er godsida si det :D

Jeg er her en skjelden gang i uka, og har inntrykk av at det er flere med meg ja :) Flott side dette her.......

" Jeg heter Henning og er fluefiskesidoman :D "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Det er bare å kaste seg på å rose denne siden, det er rett og slett en drøm å være medlem.

Mangfoldet er stort her inne, og takhøyden er stor.

Her finner jeg alt som mitt fluefiskehjerte begjærer.

 

Jeg heter Terje og er en dedikert tørrfluepurist, fluefiskesiden er mitt hjem ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kanskje ute å fisker, tullingene  ;D

 

Nei, det kan de ikke være, for 99% av lakseelvene er nå stengt....... ;D

 

lol ;D ;D ;D

 

Dette er den beste fluefiskesida i Norge, det er ikke bare er personene bak sida som gjør en kanonjobb men resursene i forumets deltakere er formidabel.

 

Jeg ser frem til en flott forum vinter og jeg håper vi klarer å holde det tempoet og tonen som forumet har hatt i det siste lenge :).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har såra på knea grodd etter et tidligere forumet jeg frekventerte.

Enig med Gunnar.....lav og ujevn mønsås er ikke noe koselig, krabbe rundt og enda skalle i takbjælkene er ikke noe for voksne folk! :-\

Her kryr det av trivelige folk både med og uten moderatoransvar, og kunnskapsnivået på så og si alle områder er enormt i tillegg...........det må bli bra det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

De er kanskje ute å fisker, tullingene  ;D

 

Nei, det kan de ikke være, for 99% av lakseelvene er nå stengt....... ;D

 

La oss håpe de ikke er i Stryneelva. Den er proppa med SØ nå og Baetisene er i gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det er slik på fluefiske.net også, siden registrerer IP adresse og VIPS du er logget inn automatisk.

Denne siden er klart best, selv om det er mye "purister" her ;D

 

Fra spøk til alvor, ingen er i nærheten av info, humor og ressurs-personer.

Virker jo som alle her inne sitter med mye god kunnskap og erfaringer, jeg savner litt mer engasjement på

sjøørret-fiske. Men det kommer til å ta seg opp utover høsten/vinteren.

 

Skjønner at mange liker rennende vann o.s.v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo som alle her inne sitter med mye god kunnskap og erfaringer, jeg savner litt mer engasjement på

sjøørret-fiske. Men det kommer til å ta seg opp utover høsten/vinteren.

 

 

Det er helt riktig Toggi, blir nok mer aktive på dine tråder etter 15. september. Takk for tips så lang!

 

JB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på menigheten. Fluefiskesiden er utvilsomt den beste nettsiden for oss som liker ørret bedre enn laks. Det er mye kompetanse blant folk her inne, og jeg lærer stadig nye ting fra kunnskapsrike debatanter som er villige til å dele sin visdom med oss ferskinger :)

 

I tillegg synes jeg at moderatorene her inne skal ha mye ros for sin måte å opptre på. De tolererer friske diskusjoner, og driver (i motsetning til en viss gjeng på et visst annet forum ;D) verken med moralisering, heksejakt eller følelsesladet moderering når temperaturen stiger på forumet. All ære til dere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende diskusjon finner sted med jevne mellomrom i en leilighet på Tøyen:

 

Bedre halvdel:

"Lars Erik, hvorfor er du inne på den derre fiskenerd.com sida hele tiden?" (Les: fluefiskesiden.no)

 

Lars Erik:

"Fordi jeg:

  • Lærer nye ting om utstyr, kasting, fluebinding, fluevalg, fiskesteder og entomologi
  • Nyter bilder av stor fisk
  • Holder meg løpende oppdatert på vannstand, klekkinger, fangster og forhold i Rena, Oslofjorden, Romeriksåsen, Nordmarka etc
  • Kommer over røverkjøp på brukt utstyr en gang i mellom
  • "Treffer" UTROLIG MANGE hyggelige, kunnskapsrike, morsomme, interessante og interesserte mennesker - noen av dem har jeg også glede av å treffe i virkeligheten
  • Kan få utløp for mine meninger i et fritt og demokratisk forum!"

 

Fluefiskesiden lenge leve!

Og ja, jeg har bestilt T-skjorter  ;)

 

Stor takk til moderatorer, ildsjeler og medlemmer - dere gjør hobbyen min enda bedre enn den allerede er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg synes at denne siden er mer hjemmekoselig, oversiktelig, hyggeligere 8). for ikke og snakke om alle hyggelige folka som er inne på denne siden, i forhold til de på ff.net(er der ikke nå lenger :P).

synes jeg får mere svar og hyggeligere svar her. både fra administratorer og andre :).

takk! :)

 

Hillsen Morten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...