Gå til innhold

inspirasjonstråd: attraktor/ streamer


Tom Tomassen

Anbefalte innlegg

Grisestore ørreter skal bli Jan Erik. ;D

Her er en grisete sak til, en sånn døgnfluesteinfluecopperjohnvariantsomsikkertsmakergodtforauren, med Gris ;D

NZ-ørreten skal få litt å stri med nå, skjønner jeg  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende flotte nymfer Gisle. Hva er det du bruker i beina her? Er det grisebust eller noe svarte syntsaker?

Egentlig helt sykt bra :o

Takker og bukker. :) det er vilsvinbust. det tåler ekstremt med juling. du kan knyte en knute på det, stramme til alt du orker, og det ryker ikke. Nfisk har det i ymse farger. det er vel egentlig til laksefluer, men fikk stygge tanker i hodet mitt da jeg så det hang på veggen der nede og mått seff leke litt med det. Garanterer at de ikke ryker ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skjønnhet, men mye "mat".  Trur det skal gå an å lure en storørret på denna (eller ei gjedde eller no). Er ikke akkurat noe for ei firerstang og det plopper fælt når den tar vannet. Det gjør også jæ.... vondt å få denne 9 cm lange hårkreasjon i bakhue i framslengen.

post-4938-1394989233329_thumb.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Sitter å tar meg en pils, hører på Bonamassa og ble litt lost ved stikka,  så det endte opp med en

"Runestokkebekkeditionheidunderislandmedjungelcockpseudozonkermintungsteneditionstreamer"

Det gule i kroppen kom ikke frem, men det er magma guuuuul sss dubbing.

Fanger ikke denne fisk, så begynner jeg med aromaterapikurs litt senere i vinter <<l

Krok: 777 sp str ? Ikke mini, men mediumzonker ;D

Tungsten : Large sølv(slotted)

Resten er Bonamassa-made ;D

Øyne: Ebay

[attachimg=1]

post-982-13949892915852_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...