Gå til innhold

inspirasjonstråd: attraktor/ streamer


Tom Tomassen

Anbefalte innlegg

Takk  :) Ja, det er et helt forferdelig materiale å jobbe med. Følte meg som en nybegynner igjen når jeg første gang bandt med dette materialet husker jeg.

Og jeg har samme erfaring som deg: Når jeg først bandt med dette materialet, så lo samboer Hege av meg, og trodde jeg skulle kaste både bindestikka og alt langt fandenivold ut i hagen  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;D

Seriøst (skal prøve  ;D ), men faktisk de jeg har fisket mest med etter brunørret er en variant jeg kaller "kobber og klar". Det er kobberfarge innafor, og pearl utenfor da, så helt riktig er det nå ikke det jeg kaller den (burde hete kobber og pearl egentlig). Men omtrent. Bare to lag. For å få den mest mulig lealaus   :) Robban, si i fra om du skal oppover å fiske i sommer, så kan vi treffes. Det hadde vært trivelig  <<l Forhåpentligvis med tørre fluer, og ikke slike som denne da  ;D

8667277700_8f09d645e3_b.jpg

Foto: André B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best tørt, streamer er fysj

Haha særlig at du mener det  ;D ;D

Alt jeg har sagt til deg er for å bryte deg ned, vi begynner med tørt, går over til streamer, så kommer det gudommelige.

Vi har bena i kors nå, vi lar fluelina bli en forlenglese av oss selv. Vi tenker gode tanker, vi tenker minizonker som flyr som  helium.

Vakre vesner på et oppdrag, akkurat som Kari Bremnes uten truse .

Man har streamere , så har man streamerfiske Marius.

Etter en av dine soloturer i fjor så trudde jeg du hadde vendt over til den mørke siden, tørt.

En god fluefisker lar seg ikke lokke av tørt, det er snarveien til den mørke siden, hat, depresjon, angst og missunnlighet.

Det gode sanser jeg fortsatt ser hos deg, likgyldighet, gi faen , fisk med det du har lyst til og få fisk, det min venn, det er den gode siden av kraften.

Ps. det er mye lettere å få mus av kona etter vellykket streamerfiske, enn mislykket tørrfluefiske <<l.

Gammelt assfaltjungelord fra Robban ;D

Yes yes på tide med et nytt glass rødvin eller hva? ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best tørt, streamer er fysj

Haha særlig at du mener det  ;D ;D

Alt jeg har sagt til deg er for å bryte deg ned, vi begynner med tørt, går over til streamer, så kommer det gudommelige.

Vi har bena i kors nå, vi lar fluelina bli en forlenglese av oss selv. Vi tenker gode tanker, vi tenker minizonker som flyr som  helium.

Vakre vesner på et oppdrag, akkurat som Kari Bremnes uten truse .

Man har streamere , så har man streamerfiske Marius.

Etter en av dine soloturer i fjor så trudde jeg du hadde vendt over til den mørke siden, tørt.

En god fluefisker lar seg ikke lokke av tørt, det er snarveien til den mørke siden, hat, depresjon, angst og missunnlighet.

Det gode sanser jeg fortsatt ser hos deg, likgyldighet, gi faen , fisk med det du har lyst til og få fisk, det min venn, det er den gode siden av kraften.

Ps. det er mye lettere å få mus av kona etter vellykket streamerfiske, enn mislykket tørrfluefiske <<l.

Gammelt assfaltjungelord fra Robban ;D

Yes yes på tide med et nytt glass rødvin eller hva? ;D ;D ;D

;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Funker flere plasser enn nerrafor de der as! <<l haha - ser det når du sier det  mmmoose Som håndtverker, har du ikke ei nebbtang eller en leatherman hjemme engang ? ?  ;D ;D Du klemmern faktisk bedre ned med en 90-spiker enn det du har klart der  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...