Gå til innhold

Bildetråden 2009


Igor Soldo

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,7k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Vindknuten

Ok da litt fiskerelatert Selv om bildet er elendig

Akkurat kvittet seg med nymfeskallet. Fisken tok klekkere og slike.

Ligger utrolig dypt i vannet

"Ferdige" duns smakte ikke.

[attachimg=1]

post-0-13949871089131_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et fiskerelatert bilde :) her et et bilde fra en av de dagene når alt liksom kommer i veien ;)

4200574121_af7a04e24f_o.jpg

Litt for mye snø og kulde her på vestlandet så bilder av varme dager og fisk er veldig velkommen :)

Øystein med sine vakbilder... SluttUt!! Blir gærn av å tenke på at det er 4-5mnd til jeg ser et vak live.... :(  :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et fiskerelatert bilde :) her et et bilde fra en av de dagene når alt liksom kommer i veien ;)

Litt for mye snø og kulde her på vestlandet så bilder av varme dager og fisk er veldig velkommen :)

Hest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin julestemning, Ola  :)

Jeg har lista gangen nede i dag - fin jobb på en søndag  :) Måtte testmale litt også.

Listene er forøvrig noe jeg har gjort etter eget hode, satt sammen av ei brei glattkantlist og ei topplist  :)

[attachimg=1]

Det her var da et veldig spesielt bilde, Andre?  Hører kanskje mer hjemme i en Byggmakker-reklame?  Uansett - veldig fint arbeide, men du må ta deg mer tid med malingen.  Den virker ikke helt proff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du må sparkle 2 ganger Herr Brun, det er trikset, eller flere. mere å slipe, men da slipper du "søkket" i hullet ;D. Enorm "helligdag" på fotlista foresten. ;)

Det hadde blitt en flott tapet ja Øystein :)

Edit: Hadde foresten vært en ide med innsekt-tapet fra vindknuten åsså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett i det, Robban - litt mer sparkling. Og sikkert en mer fintfølende form for sparkling også  ;D Men du skulle ha sett gjerdingene i hjørnene - synes de ble fine, de er i hvert fall helt tette i spissen (heter det det?). Har et spesialblad til gjerding som gjør jobben. Jeg tror jeg ble lurt i sin tid  ;D men jeg betalte nå 6-700 for akkurat det fintakkete DeWalt- bladet. Så i hvert fall så lenge jeg stiller things på 45 grader og husker å legge lista slik den faktisk blir liggende på veggen  ;D

Ja, vi vil gjerne se flere av vakbildene dine, Øystein  :) Vakbildene dine får fram godfølelsen  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...