Gå til innhold

Vårtegn 2009


bjorni

Anbefalte innlegg

4 grader her i dag. Nå går det rette veien  ;D

Men kom noen cm nysnø i natt. Regner med snøen er borte i løpet av en drøy uke nå om værmeldingen holder det den lover. Smelter såpass mye på dagene nå at det må komme mer snø for at den ikke skal forsvinne helt. Det perfekte hadde vært noen dager med skikkelig vestavær. Regn og mildt i stavanger, snø og 3-4 minus på fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Vårtegn my ass... vel litt er det å spore. Brukte VR50 i dag når jeg gikk på ski istedet for blå Extra som det har gått mye i. Er jo noe... Følger med mer her jeg da: http://www.yr.no/sted/Irland/Mayo/Ballinrobe/langtidsvarsel.html alltid grønt der og fiskesesongen er i gang! 5 uker til fiske.... 5 uker til fiske....  :) Jo forresten, Jack Bauer er tilbake på TV han kommer som regel når det begynner å nærme seg tia og midt i moroa så glemmer jeg hele jack og bare fisker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været som macen leverer lover 7 grader på tirsdag. På fredag regn og +8 grader :)

Til og med været er bedre med mac  ;D

Men blir nok myggføre til helga  :D

Det er ikke litt vel optimistiskt?Isen ligger jo enda... Men, det er jo bare mandag :)

Ikke hvis du har mac ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 relativt ferske fluebindere som bruker kvelden på fiskefilmer, mimring fra 2009 og fluebinding kan vel regnes

som et vårtegn? :P Til og med kasting med stenger fra terassen i kalde og forblåste omgivelser.. DET NÆRMER SEG!!! :D

IMG_1015.jpg

IMG_1018.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meldt 7 plussgrader i morgen! 8) 8)

Hvor da.... i SPANIA ;D...... våkner jo til -10 grader snart hver jævla dag :D

Terje!

Ikke mye vår i Barcelona heller Terje... :) :)

http://www.yr.no/nyheter/1.7029519

I slutten av juli kan det kanskje hende du får luftet Diamondbacken din...Blir nok å måke snø av taket på Kvarven 17. mai  :o :o

;D ;D

bjorni

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...