Gå til innhold

oslofjorden


vake

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Var ute en tur i dag på ytre Oslofjord. fisket et par timer, uten at vi så snutten av fisk. men det var deilig og være ute. var ikke mer en 4 blå nede ved fjorden. Prøver på en ny tur i morgen. er meldt litt kaldere, men hvis det ikke er for mye vind er det nok levelig. Må vel legge til at det ikke ble så mange kastene på meg, ble mest foto, men i morgen da.... ;)

[attachimg=1]

post-2382-1394988470396_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute en tur i dag på ytre Oslofjord. fisket et par timer, uten at vi så snutten av fisk. men det var deilig og være ute. var ikke mer en 4 blå nede ved fjorden. Prøver på en ny tur i morgen. er meldt litt kaldere, men hvis det ikke er for mye vind er det nok levelig. Må vel legge til at det ikke ble så mange kastene på meg, ble mest foto, men i morgen da.... ;)

Det bilde Gisle, var skikkelig kult, fikk kastefeber med en gang jeg så det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist er det et flott sted SwedeElvis, men det har ikke vært alverden med fisk når jeg har vært der heller.... Prøvde en liten kveldstur på en plass ikke så langt unna i dag. Kompisen som var med fikk en av den slanke typen på 1,1 på en lite oransje reke. Så det er da håp... I morgen skal jeg dra opp et par fete torsker som skal bli nyttårsmidag. Så får vi se om lykken står oss bi ;D

[attachimg=1]

post-2382-1394988478415_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første SØ for 2011 et faktum; tyder bra for ny sesong!  ;D

Fisket av Nesøya, Fornebu og Snarøya; vindstille og steikende sol! Langt fra optimale forhold i dag, men holder lenge med liten SØ etter de ukene som har vært nå! Tok på en Runars Deceiver på synk 1.

Møtte ingen andre ute i dag merkelig nok - hadde forventet kjente ansikter bak enhver krik og krok  moose

post-2841-13949884830393_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gisle, hvor holder du til? Jeg synes jeg kjenner meg igjen sånn halvveis på de stedene du legger ut, men jeg kan ta feil.

Jeg fisker stort sett fra Slemmestad og utover i Oslofjorden, rundt hele Hurum inn til Verket.

Grattis med flott fisk Royal.

Var ute i går med et par kompiser. Halvor fikk 4 ørreter, men desverre var de av typen lange og tynne. Det var også litt Torsk inne på grunna, uten at det hjalp så mye på fangstresultatet...... Min fangst begrenset seg til at jeg fikk sett en Havørn. har lenge hørt snakk om at det skulle være et par i Oslofjorden, men har ikke sett noe til den før nå. Artig innslag på fisketur i Oslofjorden.

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...