Gå til innhold

Du Vidar du Vidar du Vidar!!


Gjest Oliver

Anbefalte innlegg

Gjest Oliver

Ja... Så kom dagen da canestanga mi kom i posten. (JOOOOOOOOOHOOOOOOOOO :) )

Jeg sitter på jobben, og sjekker postens sporing titt og ofte. Går en tur på lageret for å finne noe til en kar, da telefonen ringer. Terje Refsahl står det på telefonen :) "Hey..har du vært i posten?...Stanga di har komt!! ". Jeg sier "Har du sjekka på posten? Den var ikke komt for 15 minutter siden". Terje.." Ja, jeg har sjekka...DEN ER DER!!"

Låser lageret og går RETT fra jobb. Når jeg kommer inn i posten, står dama i skranken med stangrøret fra Vidar i hendene. jeg grabber til meg røret, signerer et eller anna papir og kjører hjem for å montere på Ari1 snella, og studere underverket fra Steimler him self :)

 

Når jeg drar opp bunndelen, fanger jeg meg selv i å glise som en gærning. :D FYYY fa.. for et arbeid! Det glimrer nesten i gull. Jeg studerer snellefeste, ringer, kork, lakk, ja...alt. Perfekt! Nå gjenstår det bare å teste underverket!

 

Setter først på den ene lina som jeg er litt skjeptisk til, da den ikke går så bra på ZXLen min. Med EN gang kjenner jeg at Steimleren og jeg kommer til å bli bestevenner. MAKAN til godfølelse har jeg ikke hatt på leeenge. Tester en del med dette snøret, og har litt lyst å teste stanga med favorittlina mi som sitter på dryflysnella. Etter litt rigging, studering, smiling og mye mer, er dryflyen montert og snøre tredd. Det var som jeg fryktet...PERFEKT match. MAKAN til lite kraftbruk for å legge ut lina har jeg ikke vært borti. Jeg ER forelsket!..Om det er i stanga, eller om det er i Vidar kan jeg ikke bekrefte her nå, men kanskje det er i dem begge :D

 

SÅ Mr Vidar Steimler.