Gå til innhold

Ventetida er over !!!


Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Utrolig hva levende bilder av årets første vak gjør med sjela til en tørrfluepurist :D

Fikk frysninger nedover ryggen....... JA DA, JEG ER EN NERD når det gjelder vak :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis i alle bauger og kanter, Roy Ole  :)

- før jeg reiste lovte jeg på tru og ære at Minizonkern (siste aof) skulle få lov til å henge på snøret først, slik ble det og den innfridde  ;)

Kan ikke huske at det fulgte med noen minizonker i siste utgaven av AOF her i gården, så her skal noen saksøkes i hue & ræva . . .  >:(

Begynner å mistenke at det var en oppskrift på et zonker-mønster i bladet du sikter til, og ikke en fysisk zonker . . . Isåfall skal de slippe med et forenklet forelegg denne gangen  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott snutt, men jeg må innrømme at sesongen ikke er i gang før jeg kan gå i skjorte. Når jeg parkerer bilen innerst i Lommedalen, og rusler noen hundre høydemeter inn i marka i solskinn, lett dugg, fuglesang, en sol som  varmer og fjærmygg på vannet ispedd noen marginat - ja da er sesongen i gang. Snøtrasking er en trøst, men knapt nok. Skikkelig fluefiskeopplevelser skjer i +10!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ikke årets første tur, men årets første super-klekking !

Det klekket noen hvite greier som virket å komme som nymfer fra himmelen, for så å stupe ned i elva for å klekke på elvebunnen  ;D

Lokalbefolkningen påsto det bare var god gammel norsk snø, men vi lot oss ikke lure  8)

[attachimg=1]

[attachimg=2]

post-448-13949877235047_thumb.jpg

post-448-13949877235451_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;D ;D Fantastisk,Lars,du er utrolig!  :-*;D ;D

Willy

Ja, følte meg ihvertfall utrolig teit, siden jeg ikke hadde imitasjoner av disse krabatene.

Skal ikke påstå at fisken var selektiv på disse greiene, men den beitet ihvertfall ikke på det vi hadde å tilby  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...