Gå til innhold

Ventetida er over !!!


Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Prøvde du gresshoppe, american-style, Lars?  ;D

Neida . . . At gresshoppe-svermingene allerede er i full gang i valdres hadde vi ikke tenkt på engang  ;D

Dessuten krever vel gresshoppe american-style driftboat og en brautende guide til å fortelle oss hvor vi skal lobbe fluene våre, og disse erkekonservative valdresene har ikke skjønt at dette enda.

Vi fikk ihvertfall ikke noe tilbud om dette hos den lokale flyshop'en der oppe  :-\

Hvitvinge ? ;);D

Willy 8)

Hvitvingen hadde kanskje gjort susen under rådende forhold, men av frykt for fortomstvinn lot vi den ligge  :D

Tror vi gjorde det meste feil i dag  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går rykter om at hvitvingen propellerer så kraftig at man får ødelagt coatingen på snøret, og risikerer  vridning i snellefestet.  ;D

;D  ;D  ;D Designeren av svineriet burde vært satt i gapestokk i rena sentrum  ;D

Ja, i hvertfall når han løper rundt og dytter den på alt og alle.  >:(;D ;D ;D

ps! Må innrømme at jeg har kjøpt to signatur-hvitvinger, som har fått plass i panikkboksen, sammen med mye annet rart. Tok ikke sjansen på noe annet, i tilfelle jeg kommer i en skikkelig knipe.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går rykter om at hvitvingen propellerer så kraftig at man får ødelagt coatingen på snøret, og risikerer  vridning i snellefestet.  ;D

;D  ;D  ;D Designeren av svineriet burde vært satt i gapestokk i rena sentrum  ;D

Ja, i hvertfall når han løper rundt og dytter den på alt og alle.  >:(;D ;D ;D

ps! Må innrømme at jeg har kjøpt to signatur-hvitvinger, som har fått plass i panikkboksen, sammen med mye annet rart. Tok ikke sjansen på noe annet, i tilfelle jeg kommer i en skikkelig knipe.  ;)

Husk 0,40-spiss ! ;D

Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da kan jeg slå meg til ro med at årets første ørret(er) på tørt ble kroket før 1. mai i år også  :D

Cdc myggen ble godtatt som mat, men kun når den fløt dunlett oppå.

Litt halvdruknet eksemplar var ikke interessant for hverken fugl eller fisk.

Ikke mye under 5kg denne, og dette var den minste av dem  ;D :

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

post-448-13949877763974_thumb.jpg

post-448-13949877764439_thumb.jpg

post-448-1394987776503_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med årets første på tørt, Lars  :) Det føles alltid godt, og fin fisk var det også  :)

Ja, i hvertfall når han løper rundt og dytter den på alt og alle.  >:(;D ;D ;D

ps! Må innrømme at jeg har kjøpt to signatur-hvitvinger, som har fått plass i panikkboksen, sammen med mye annet rart. Tok ikke sjansen på noe annet, i tilfelle jeg kommer i en skikkelig knipe.  ;)

He he, dytter den på alle du, Jørn din spøkefugl  ;D Har ikke dyttet den på en eneste en jeg - slike ting oppdager folk selv 8)

Men du må ikke putte den i "desperatboksen" - ha den i landinsektboksen, og ta den på titt og ofte når det lir utpå sommeren og det blåser litt langs bjørkekanten  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at det kunne bero på tilfeldigheter i går, men etter å ha kroket en i dag også, på selveste 1 mai, så sier det seg selv at jeg må være hinsides god til å fiske  :o

Felles for de kastene jeg fikk fisk på var at på disse kastene fikk jeg flua til å lande ytterst, så det kan tyde på at det er fordelaktig  ;D

Ventetida er itte over på ændre sia ta åsen Lars :(

Gratulerer med årets første :)

Ventetida er nok ikke over på denne siden av lygnatoppen heller, Ola  :-\

. . . men i valdres er det sommer hele året  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at det kunne bero på tilfeldigheter i går, men etter å ha kroket en i dag også, på selveste 1 mai, så sier det seg selv at jeg må være hinsides god til å fiske  :o

Felles for de kastene jeg fikk fisk på var at på disse kastene fikk jeg flua til å lande ytterst, så det kan tyde på at det er fordelaktig  ;D

Ja, skjønner at det var dumt at jeg ikke prioriterte å bli med dere i dag Lars for å sluke til meg all kunnskapen din ;) Men regner med at jeg får mulighet ved en sener anledning :)

Uansett, grattis med fine fisker ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjønner at det var dumt at jeg ikke prioriterte å bli med i dag Lars for å sluke til meg all kunnskapen din ;) Men regner med at jeg får mulighet ved en sener anledning :)

Uansett, grattis med fine fisker ;D

Du gikk ikke glipp av all verden i dag Jan Erik, bortsett fra at jeg sikkert kunne lært deg noen avanserte kasteteknikker i vind  ;D

Kan lære deg det grunnleggende utover i sesongen jeg, raus som jeg er  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjønner at det var dumt at jeg ikke prioriterte å bli med i dag Lars for å sluke til meg all kunnskapen din ;) Men regner med at jeg får mulighet ved en sener anledning :)

Uansett, grattis med fine fisker ;D

Du gikk ikke glipp av all verden i dag Jan Erik, bortsett fra at jeg sikkert kunne lært deg noen avanserte kasteteknikker i vind  ;D

Kan lære deg det grunnleggende utover i sesongen jeg, raus som jeg er  :D

Høres bra ut Lars :D. Var nok sikkert vinden som gjorde så du fikk strukket fortommen ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjønner at det var dumt at jeg ikke prioriterte å bli med i dag Lars for å sluke til meg all kunnskapen din ;) Men regner med at jeg får mulighet ved en sener anledning :)

Uansett, grattis med fine fisker ;D

Du gikk ikke glipp av all verden i dag Jan Erik, bortsett fra at jeg sikkert kunne lært deg noen avanserte kasteteknikker i vind  ;D

Kan lære deg det grunnleggende utover i sesongen jeg, raus som jeg er  :D

Høres bra ut Lars :D. Var nok sikkert vinden som gjorde så du fikk strukket fortommen ;).

Tja, strukket var vel en overdrivelse, men medvind, i kombinasjon med at jeg kastet stanga inn mot land så fort jeg hadde gjort fremslengen, hjalp nok  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...