Gå til innhold

Fluebindemodus allerede nå!


BjørnarSkj.

Anbefalte innlegg

For første gang på flere år, er jeg kommet i fluebindemodus for neste sesong allerede nå. Normalt skjer ikke dette før tidlig vår. Takket være en innspirerende runde i Bosnia med Rune og Robert (Robban), har jeg havnet i tidlig modus før neste sesong. Deilig! Istedet for komplett svart, er nå tiden preget av muligheter før neste år allerede nå. Mitt spørsmål til dere er. Hvor er dere hen? Er dere i svarteste mørkeste årstiden? Er dere i fullt fiske? Er dere i full fluebindemodua?

Selv kommer jeg sansynligvis til å starte mde nye fluebokser til sommeren og gleder meg. Mange rundt meg blir også lykkelige, da de kan starte seongen med mine fjorårets  :)

Legger ved et bilde som viser min produksjon de siste dagene.

post-1873-13949883921935_thumb.jpg

post-1873-13949883969407_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg befinner meg i skyggelandet, langt nede i søla. Ikke noe som er laget av fjær eller karbonstål frister nå. Jeg tyna meg til å binde et par fluer i går, det kostet. Måtte ligge på sofaen lenge etter den utskeielsen. Jeg ba Robban maile meg en familiepakke med fluebindelyst og tålmodighetskrem. Har ikke sett noe til det ennå. Men det lysner sikkert, når som helst får jeg plutselig et lite kick og må se på boksene. Først når det er gjort har jeg en plan og en mening. I fjor hadde jeg også lysta nå, men det var sålangt et unntak.

Mye snadder på pulten Bjørnar  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bindeplass Bjørnar :) Deilig å kunne rote det skikkelig til og bare la det ligge utover, misunner deg det, her må alt ryddes inn. Har en jakthund som sikler på nakkene mine og da blir det værre å la noe ligge fremme.

Men startet nei, langt bak som vanlig, kjennes ut som om bindelysta er som en gammal påhenger, vanskelig å starte, binder noen få fluer en kveld og så er det døddt en periode igjen. Håper på litt oppdrift i romjula :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt i modus egentlig. Har laget meg et slags skjema over fluer som skal lages - for å ha litt orden til neste år. Litt mere tiltak med "produksjon" og ikke bare lek og moro :)

Men må få kommet meg i gang, blir fort rusten kjenner jeg når man er såpass fersk...Kan jo begynne med "eksperiment-boksen" slik at det blir litt moro i begynnelsen ;)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at jeg har vært til nytte Bjørnen. :)

Jeg er så inni grader i kreativmodus for tiden. Binder sirlig 3 eller fire av hver. Leker meg med noe nytt, før jeg er påhan igjen. Nye bokser til sommeren og jeg gleder meg.

Ang. lekerommet mitt. Det er utrolig trivelig ja. Men vet dere hva?? Jeg bygger nå på huset. Neste helg, skal jeg flytte inn i nye lokaler i hovedetasjen som er dobbelt så stor, med stort vindu ut fra bindeplassen. Jeg gleder meg som en liten unge :) :) :) Har allerede begynt å gå til innkjøp av reolløsninger som kansje kan forbedre ryddigheten min når det står på som værst. Men ryddig blir det aldri rundt meg. Da tørker min kreative hjerne totalt ut til et hvitt flatt A4-ark.

Jepp det er en laks ja - eller torsk som kompisen ville kalt den. Ei utrolig morsom historie rundt fisken - forbeholdt de som kommer på besøk hehe (blir faktisk egen møteavdeling med todeter og bord på rommet - innkjøpt flatskjerm for fiskefilm, pc og musikk) ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...